Ha dames! Ik dacht: heb wel zin in een polltje over wie er zwanger is geraakt van blasto, hoeveelste poging en kwaliteit Volgens mij zeggen ze 35% kans op een zwangerschap? Verbeter mij als ik het mis heb hoor Ben benieuwd! Groetjes! ps weet iemand wat een expanding blastocyste is? Dat lees ik ook weleens op internet
Ik ben zwanger geworden van een blastocyste. Was wel een cryo (ivm pgd geen verse tp), de eeste tp was meteen raak!
ik van een expanding blasto (werd een mk met 10 weken). Was de 2de cryo. Verste tp blasto niet zwanger, cryo 1 was 3 dagen, wel zwanger maar mk, en nu zwanger van een 3 dagen cryo. Expanding blasto is een blasto die uit zijn schil aan het kruipen is.
Ik krijg hoop van jullie verhalen. Ik zit nu op het wachtbankje, 8 dagen na terugplaatsing van een cryo. Ook een blasto die al uit zijn schil wilde kruipen. We wachten geduldig nog een paar dagen...
Mackwek: Wat een geduld heb je. Mijn zoon was cryo nr 1 en van de verse tp was ik ook zwanger, maar dat werd een ma. Ik heb bij mijn zoon na 8 dgn na tp getest
Hier ook zwanger van een blasto cryo, kwaliteit 3bc. Ik heb in de poll ingevuld de 4e poging. Ik heb eerst 3 pogingen in nl gehad met een dag 3 embryo, en ben van de 3e blasto tp in gent zwanger geraakt bij poging 4, in combinatie met pipelle in nederland.
Hier zwanger van een blasto van de eerste verse poging... Wat een geduld heb jij.. Hier al getest 6 dagen na de tp. Gelukkig mooi streepje op de test die heel goed opliep. En nu een dikke bolle buik van 28 weken Heel veel succes!! BTW 12 jaar geleden werd ik zwanger van mijn eerste tp van een cryo. Toen 2 emby'tjes gekregen (8 en 10cellig na 3 dagen) en beiden waren blijven plakken. Helaas 1tje na 8 weken verloren maar onze dochter was een plakkertje en is nu een flinke dame van 11jaar
Baby nr 2 was verse tp 8 cellig raak Baby nr 3 was verse tp 8 cellig raak Daarna 2x tp morula niet raak Daarna 2x tp blasto niet raak Heb dus je poll niet in kunnen vullen want de optie 0 staat er niet bij
Zoontje was de eerste blasto die ik teruggeplaatst heb gekregen. Daarvoor 7 dag 3 emmies mislukt. Nu pril zwanger van een blasto cryo. Ook eerste tp. Blasto's zijn voor mij dus erg succesvol.
Mijn verse tp was 1 morula: niet gelukt 2de tp (2 cryo's): 1 was 9-cellig en 1 was in de overgang van een morula naar een blasto: Zwanger van 1 embryo! Ik testte al vroeg positief, dus veronderstel dat ik zwanger ben geworden van de bijna-blasto. (uit icsi 1) Goede vriendin van me heeft 1 verse tp gehad van 1 blasto en dan 4 keer een tp van 2 blasto's. Bij de laatste cryo-poging kreeg ze een blasto en expanding blasto terug, ze is nu zwanger van beide emmy's en was voor haar ook ivf1.
Sorry hahahaha Ik zelf van mijn behandeling in DD van een blasto en bijna blasto 1stepoging zwanger geraakt. 1 van de twee (gevoel de bijna blasto die liep al steeds achter) is met ruim 8w gestopt de ander is mooi doorgegaan en die ligt nu boven te slapen.
Fijn om te lezen dames! Ik zit nu op wachtdag 3 na tp van een cryo blasto.. Zo spannend! Mijn gevoel gaat heen en weer maar dit geeft hoop!!! Geniet van jullie zwangerschap en/of kleintjes en wie weet vul ik de poll volgende week ook wel in
Spannend hè! Succes meiden. Ik zit in de verlengde wachtweek vanwege een (te) laag hcg maar toch nog een kleine kans dat het goed komt. Zucht... Nog 5 dagen
Ik heb 3 gekozen. Van de eerste blasto (cryo) niet zwanger. Van tweede blasto (cryo) zwanger maar miskraam met 9-10 wkn Van derde blasto in Gent (verse) nu 28 wkn zwanger
Hoi Ik heb zondag een tp gehad van een expending blasto, dus nu maar afwachten. Dit is voor mij de eerste tp, de verse ging niet door. Ik was in het ziekenhuis beland door dat ik een enorme overstimulatie had. Ik vind het allemaal wel appart, er is toch iets levend in je geplaatst. En ik weet niet of dat het ooit zo ver is gekomen qua ontwikkeling de laatste 5 jaar. Daar voor heb ik een gezonde zoon gekregen op de natuurlijk manier, na 3,5 jaar wachten.
Poging 1 :zwanger van een blasto,helaas miskraam na 10 weken Poging 2 :zwanger van een blasto,helaas vroege miskraam Poging 3: zwanger van een blasto en dit is onze zoon geworden. Dus 3 keer op rij zwanger van een(verse)blasto.
Poging 1 zwanger van blastocyst is nu onze.5 jarige dochter Poging 1 zwanger van blastocyst miskraam Poging 1 zwanger van blastocyst nu zwanger van zoontje. Dus hier 3 x bij verse tp zwanger