ik ben na 4 mislukte terugplaatsingen van 8-10 cellige embryo's (2 vers en 2 cryo) nu zwanger van een cryo blasto!
Gabbel, wat geweldig na zo'n lange weg. Gefeliciteerd met je zoontje. Bijzonder hè, zo'n langverwacht wondertje.
7e tp maar 1e blasto. Daarvoor waren het allemaal 6 tot 8 cellen. Dus 1e ingevuld omdat je specifiek naar blasto vraagt.
Na heel wat jaren proberen zijn we nu begonnen aan ICSI (traag zaad) Nu lees ik hier veel om zo meer informatie op te doen en afkortingen te ontcijferen wat soms heel last is omdat ik nieuw ben. Nu vraag ik mij af wat een Blasto is? Heb maandag mijn eerste punctie gehad 11 follikels en donderdag heb ik de terugplaatsing waar ik waarschijnlijk ook gelijk hoor hoeveel eicellen het zijn en hoeveel er bevrucht zijn en of er cryo's zijn.. Spannend!
Vanmorgen positief getest na terugplaatsing van een mooie blasto. Dit was voor ons icsi 4 voor een brusje. Icsi 3 hadden we een morula, niet gelukt. Daarvoor nog 9 terugplaatsingen in andere ziekenhuis gehad, Daar kreeg ik nooit de kwaliteit van de embryos te horen, vandaar dat ik nu in de poll het bij de eerste heb gezet.