Zwanger van clomid 100 MG met PCO ????

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door licht, 4 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. licht

licht Actief lid

21 jun 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

Zal in het kort mijn verhaal vertellen. Bij mij is PCO gecontrasteerd en begonnen eerst met primolut kuur 3 dag clomid 50 mg kuur afgemaakt. Maar werkt niet ongi ( geen eisprong) Dus moest weer aan de primolut kuur en nu 100 mg clomid. Morgen moet ik 1ste tabletten innemen,

Mijn vraag zijn er dames die met 100 mg clomid zwanger zijn geraakt ???

2. Meis daar kan niemand je iets over zeggen.. Natuurlijk zijn er meiden die met 100mg Clomid zwanger zijn geraakt, maar er zijn er ook genoeg waarbij het met 50mg gelukt is.. Dat is echt per persoon verschillend, en je kunt dan ook geen waarde hechten aan hoe het gelopen is bij anderen! Succes!

3. licht

licht Actief lid

21 jun 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL

je hebt gelijk meid maar mooie verhalen lezen doet je enorm goed

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.137
    2.320
    113
    Brabant
    ja ik:) wat shadixxx zegt klopt helemaal, maar positieve verhalen helpen wel een beetje he?;)
    Bij de eerst met 50mg zwanger geworden. Maar bij de tweede sloeg 50mg niet aan, eerste ronde een grote cyste, de tweede ronde helemaal niks. Toen afgebroken en verder met 100mg.
    eerste ronde 2!! eitjes:) uiteindelijk na 7 rondes zwanger geraakt!
    krijg je geen fm's?

5. licht

licht Actief lid

21 jun 2012
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je bericht, ik krijg geen fm's op dit moment de gyn gaf aan eerst 100 mg te proberen als ik niet ongi wordt heeft het ook geen zin om fm''s te doen zei hij want als je geen eisprong heb kan je ook niks meten dus we wachten af of clomid 100 mg aanslaat en daarna gaan we verder kijken

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.137
    2.320
    113
    Brabant
    huh?? hij kijkt dus helemaal niet wat er gebeurt met de clomid?? dat is wel raar hoor! en op welke dag ben je nu begonnen met primolut? je hebt wel een test gedaan neem ik aan?
    Ik had mét 100mg nog steeds lange cyclussen, met de top in de 40 dagen. (42 dacht ik)

Deel Deze Pagina