had nog nooit zoiets gezien wie heeft deze documentaire ook gezien op rtl 5? ik schrok er zo van! zo zonde voor die man! en heel venederend vond ik die shows waarbij die aan zn haar een auto moest verslepen en op het laatst zeiden ze dat hij nog niet was ingegaan op het aanbod van de arts uit amerika om medicijnen te nemen maar volgends mij zit er iets achter hoor geloof het niet dat ie dat niet zou doen
Ja, ik had hem al eens op discovery gezien. Als je op Treeman zoekt op google vind je meer over hem. Maar hij heeft inmiddels wel ingestemd met onderzoeken. Vond het gewoon creepy, maar wel boeiend.
het is een wratteninfectie of virus en aangezien hij een ontzettend zwak inmuunsysteem had is het so ver gekomen
Ik heb het ook gezien. Ik vond het echt zielig. Wat ik begrepen heb is dat hij de medicijnen niet wilt nemen nog omdat zijn werk met die aandoening zijn enige broodwinning is nu. Ik geloof dat hij twijfelt.
wat erg voor die man. maar als hij eerst wil overwegen om medicijnen tegen deze ziekte te nemen, vraag ik me af of hij het zelf wel net zo erg vind als anderen.
heb het ook gezien en vond het eng bizar gewoon wist niet dat het bestond... en die arme mensen zijn nog een show ok zal maar zeggen
Ik heb het ook gezien. Ik had echt medelijden met die mensen. Als je zo door het leven moet en iedereen drijft de spot met je.
Ja, ik vond het ook wel zielig. Misschien bleef hij zo omdat het zijn enige bron van inkomsten was op dat moment en ze daar al niet zoveel te makken hebben? Al zij die arts toch ook dat als zoiets nog wat erger werd, hij er aan kon overlijden. Tja, dan zou ik toch daar voor kiezen. Ben benieuwd hoe het met die Romeense man is, die een iets minder erge vorm daarvan had. Wratten zijn een virus en volgens mij moet dat virus toch ook je lichaam uit en komt het na het eraf snijden aan de oppervlakte gewoon weer terug.
heb op internet gevonden dat hij in april dit jaar is geopereerd, ziet er niet veel beter uit http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... 2%26sa%3DN er zou 2 kilo van hem afgesneden zijn
durf niet meer te kijken lovewinnie ja sorry hoor maar kan dan echt niet meer eten en vind het eng maar ook heel erg zielig!
heb tog gekeken nou volgends mij is er best wat af je ziet nu wel de vormen van zn voeten enzo maar ja of het veel opschiet? denk het niet