12 weken zw en baby beweegde volop

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door parel1988, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    hoi dames
    heb gisteren me eerste echo gehad
    alles ging goed
    en het kindje was echt volop aan het bewegen met zijn beentjes

echt heeeeel lief om dat te zien dat ie al zo actief is :D

wie heeft dat nog meer mee gemaakt met 12 weken

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik had een echo met 10 weken, en ook ons kindje bewoog heel veel. Heeft zelfs nog even naar ons gezwaaid

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja bij onze eerste echo zagen we de kleine ook zo druk doen :D mooi is dat he!

Ik wist helemaal niet wat ik er van moest verwachten en dacht nog echt een "kidneyboontje" te gaan zien maar zag al een heel mooi kindje dat druk aan het zwaaien en trappelen was :D

Geniet lekker van je zwangerschap, straks ga je al dat gespartel voelen dat is helemaal bijzonder!

4. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Heb zelfs door het vele bewegen een extra echo gehad inverband met nekplooi meting.. hihihih.
    Kleine wou totaal niet stil liggen en dan gaat het meten niet echt goed...

5. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    ik had een echo bij 10weken
    en daar was de kleine dan eindelijk...
    zeer druk aan het ronddraaien, trappelen en zwaaien.
    kan niet wachten tot ik ons wondertje eindelijk ga voelen...
    maar dat zal denk ik nog wel een poosje gaan duren...

groetjes

6. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    ja ik ben ook heel erg benieuwd wanneer ik het kan voelen
    en het hartje gewoon kan luisteren.

het is echt een mooi gevoel om te weten dat er iets levens in je zit en dat er over een paar maanden een mooi wonder uit komt.

7. veronique22

31 mrt 2008
    92
    0
    0
    heb met 11 weken echo gehad, een de kleine was lekker druk bezig.
    gaf me een goed gevoel om dat te zien :D

8. sivlie

sivlie Lid

26 mrt 2008
    60
    0
    0
    Grafisch vormgever
    Waalwijk
    Bij onze 10-weken-echo was de kleine zo druk dat mijn vriend denkt dat we straks een pool-stok-hoog-springer in huis hebben! hahaha
    Mooi om te zien he, wel raar dat je er dan helemaal niets van voelt.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha... Bij mij zit ook zo'n druktemakertje in de buik! Volgens mijn man komt hij of zij er ook echt eerder uit, we zullen zien!

Maar uhhh, inderdaad raar om je kindje zo druk te zien bewegen terwijl je er niks van voelt!

Had ik ook bij de 20 weken en pret-echo met 24 wk. Ik voelde de kleine al goed en vaak maar wel raar om te zien dat het zoveel beweegt en dat je dan eigenlijk maar heel weinig voelt!

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mijne sliep met de 10 weken 2 dagen echo, maar na 4 keer kuchen ging die echt dansen en met ze handjes heen en weer net of ie aant autorijden was hahaha. Nu voel ik de beeb elke dag schoppen en omdraaien.

Als ik op mn buik tik komt ie daarheen waar mn hand ligt, vet schattig. Ook kan ik nu een armpje en een beentje vastpakken en de ruggengraat voelen, heeft de verloskundige me geleerd :D

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik heb een slaapkopje die ik moet wakker porren voor de echo en dan zie je 2 handjes echt schrikkerig omhooggaan geweldig toch!

12. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Bij mijn echo in de 10e week was het kindje al volop aan het spartelen, de vk was zelfs verbaasd van hoe een druktemaker hij/zij is haha.
    Had zelfs even het duimpje in zn mond!

Liefs Monique

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ook bij onze 1e echo met 12 weken en met het hartje luisteren bewoog onze baby heftig, tijdens de echo was hij/zij zich aan t verstoppen.... op mijn zwangerschapspapieren staat dat wij een jumping feetus hebben...zou toch al verdoende zeggen :p

14. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik had dat ook met 12 weken, echt leuk, vooral als je bedenkt dat het nog maar zo klein is, maar je zag alles duidelijk bewegen!

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

die van ons lag in eerste instantie met duim ion de mond lekker te slapen. Toen ik even wat bewoog en schokte, schrok ie wakker en schoot het duimpje eruit. Lag vervolgens erg rustig te liggen, zal wel even rustig wakker hebben willen worden, :-D
    Was wel mooi, omdat we alles superduidelijk konden zien, (de echoscopist was zelfs nogal verbaasd over hoe duidelijk alles was, ;)

Deel Deze Pagina