Hoi, Via onze laatste icsi poging zijn we bij de eerste verse tp zwanger! Sinds zondag positieve testen, kon het haast niet geloven.. Vandaag zit ik op dag 18 na de punctie (dpo) en 15 dagen na de terugplaatsing. Ik mocht vanmorgen bloed laten prikken en mij HCG waarde is 361 (hoop dat dit goed is voor deze tijd? Ben teruggerekend 4 weken en 4 dagen zwanger) Vlak voor het bloedprikken nog even 2 testjes gedaan. 1 CB met indicator en 1 kruidvat: Afgelopen maandag stond er op de CB nog 1-2 weken, en waren de streepjes van KV wat lichter. Dus het loopt in ieder geval op! Wat een mooi gevoel.. hoop dat alles goed gaat deze eerste weken. 22 juni onze eerste echo
Wat geweldig, gefeliciteerd!!! Wij zijn ook na bijna 5 jaar zwanger geraakt dmv ICSI, ik weet nog heel goed dat ik het bijna niet kon geloven, zo onwerkelijk! Het is echt zo meid, geniet ervan!!!
Dank je wel allemaal!! @Rijo, bedankt! En het is inderdaad erg onwerkelijk allemaal als je al zo lang bezig bent. Echt mooi nieuws na zoveel jaar
Wat super! Onwerkelijk he? gefeliciteerd en geniet ervan. Hopelijk heb je een heerlijke zwangerschap.
Gefeliciteerd! Wat bijzonder en onwerkelijk na zo'n tijd. Ik wens je een fijne, onbezorgde zwangerschap.
Bedankt allemaal!! Misschien kan ik hier ook even een vraagje stellen aangezien er hier ook meiden zijn die net zwanger zijn. Sorry voor het vieze praatje, maar is het normaal dat je in het begin een heel klein beetje slijm kan verliezen? Het was doorzichtig en het leek een beetje op wat je rond je eisprong ook hebt. Vandaag 2x een heel klein draadje zeg maar.. Heb verder geen erge buikpijn enzo hoor.. maar schrok er toch ietsje van omdat ik dit ook weleens een paar dagen voor mn menstruatie had. Ik gebruik wel al een paar weken utrogestan, maar dit komt er gewoon normaal creme achtig uit. Is dit verder normaal en niks om je druk over te maken?
Gefeliciteerd!! En ja hoor, het is normaal om je hele zwangerschap afscheiding te hebben. Maak je niet druk, maar probeer te genieten!
Bedankt!! 😃 alle andere zwangere dames ook gefeliciteerd! @Lieke86, wat gaaf! En mooi dat dat allemaal kan he.. bijzonder is het allemaal. Jij ook gefeliciteerd!