HELP:Pregnyl is (bijna) op

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door jippiejee, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey lieve meiden,
    (net) Zwanger??? Van harte gefeliciteerd!!!
    Willen jullie helpen om dit ook voor anderen mogelijk te maken? We zijn jullie erg dankbaar als jullie willen meedoen aan moeders-voor moeders!! Pregnyl, een medicijn noodzakelijk bij vruchtbaarheidsbehandelingen, is regelmatig (bijna) op.Ook op dit moment is er weer tekort. Dit geeft nog extra stress in een toch al zo stressvolle situatie!! Het kan betekenen dat een gestarte behandeling moet worden afgebroken omdat er geen pregnyl is. Dus geef jullie op en plas in die flessen!!:D

Thanx!!! Namens mezelf en vele andere mmm meiden!

2. Q1987

Q1987 Niet meer actief

inderdaad ben er naar de andere kant van het land voor heen gereden om te beginnen met me eerste behandeling! te schandalig eigenlijk dus AUB
    wees niet egocentrisch en denk aan de mede mens, gun een ander ook geluk!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Er is idd al een topic hierover ;)

4. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoorde laatst dat er maar heel weinig van de urine gebruikt wordt voor vruchtbaarheidsdoeleinden, maar meer voor afslankmiddelen en cosmetica.
    Weet overigens niet wat hiervan waar is.

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Pardon!!?
    Ik wil rustig helpen maar kom op zeg!

Ik gun een ander al het geluk van de wereld maar op zo'n manier hoeft niemand te worden aangesproken.

Als ik in NL zou wonen had ik mee gedaan, hier doen ze helaas niks wat er op lijkt.

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik heb hier ook wel van gehoord, maar ik heb het echt niet nodig om af te vallen. Als ik mensen kon aanspreken (ik heb geen idee waar ik deze mensen zou kunnen vinden:cool: en het helpt ook nog niet eens om af te vallen) zal ik dat zeker doen. Gewoon zonde dus dat dit voor andere doeleinden wordt gebruikt.

Feit blijft dat veel meiden die heel graag willen dat hun IVF/IUI door kan gaan nu zonder zitten. Ik hoop dat moeders voor moeders correct omspringt met de pregnyl, daar moeten we maar op vertrouwen.

7. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Er bestaat idd een HCG dieet....heb een collega gehad die het heeft gevolgd. Was echt peperduur...

8. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Lijkt me eigenlijk suf dat het HCG dat verzameld word voor MOEDERS VOOR MOEDERS na een afslank dieet gaat,, het meeste zal toch na de vruchtbaarheidsbehandelingen gaan. Dan zijn alle kleine beetje toch mooi meegenomen, Al zal daar maar 1 vrouw zwanger van worden, dan is dat toch al geweldig!

9. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik vind het belachelijk wat je hier zegt. Dus de vrouwen die niet plassen voor MvM zijn schandlig, egocentrisch en die gunnen niemand anders geluk? Lekker kort door de bocht.
    Deze reactie is niet echt een aanmoediging voor vrouwen om in kannetjes te gaan plassen hoor.

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb me bij de eerste opgegeven en nooit wat van gehoord!!! zelf 2 x er achteraan gegaan!!

Bij de tweede heb ik me ook opgegeven 6 weken meegedaan toen werd ik zo ziek van die lucht(sorry dat ik egocentrisch ben) en ik moest ook steeds 15 km rijden om de flessen weg te brengen.

Ik vind het niet zo aardig als je zegt dat meiden die niet mee doen alleen aan hun zelf denken!! Waarschijnlijk bedoel je het niet zo lomp als het eruit komt!

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    je moet je eigen bijna schuldig voelen als je makkelijk of binnen 1 jaar zwanger mag worden pfff

12. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    #12 LuckyMommy, 20 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2012
    Dit gevoel heb ik ook vaak gehad.. Met alle respect dat ik heb voor alle mmm vrouwen toch ben ik ook vaak gekwetst omdat ik zwanger was en dat mmm meisje nog niet alsof het mij niet gegund was.
    Zowel de eerste als de tweede heb ik deze opmerkinge gekregen,het word je soms gewoon kwalijk genomen dat je zwanger bent.
    Dat ik en andere vrouwen zwanger zijn zal niks aan de situatie veranderen.
    Wel kan ik me de frustatie voorstellen.

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Mag ik even aangeven dat het hier om een goedbedoelde 'actie' gaat en niet om een discussie? Wie het wil gaan doen, graag en super bedankt, wil je het niet, dan niet. Niet meer niet minder.

Ik denk ook zeker niet dat het zo bedoeld is om iemand neer te zetten als een egocentrisch persoon, meer een noodkreet, maar ieder leest er misschien iets anders in.

Misschien zijn er meiden die er gewoon nog niet aan hebben gedacht en die mijn berichtje lezen en daardoor denken, waarom niet? Super toch?? Ikzelf had er waarschijnlijk ook niet aan meegedaan als ik binnnen een maand of 3 zwanger was geweest, domweg omdat ik toen nog niet eens van het bestaan af wist.

Ik hoop dat er door dit berichtje mischien aan aantal meiden over de streep worden getrokken, alle beetjes helpen!!

14. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Er zijn hier de laatste tijd vaker topics over geopend. Daarbij is het niet een felicitatie topic.

Deel Deze Pagina