hallo!! Ik moet even mijn ei kwijt! Ik heb vanmiddag net een test gedaan en 2 dikke vette strepen, dus: IK BEN ZWANGER! Het is zoooo onwerkelijk.... stiekem geloof ik het eigenlijk nog niet. Toch ben ik dan bang, na zoveel rondes teleurstelling dat ik me dat streepje gewoon inbeeld! En bang dat het alsnog fout gaat. ik moet het mijn man straks gaan vertellen als hij thuis komt. Die springt een gat in het plafond Dit was ongeveer ronde 20 en nog 2 maanden voordat we (weer) naar de ha zouden gaan voor verdere onderzoeken. Sorry, maar moest het even kwijt
Gefeliciteerd! Ik had gister ook een positieve zwangerschaptest in mijn handen . Mijn man was ook werken en het leek wel een eeuwigheid te duren voordat hij eindelijk thuis kwam. Wij zijn na 2,5 jaar en de tweede iui behandeling eindelijk zwanger. Ik ben zo blij!! Ik ben al een keer eerder zwanger geweest maar dat is na 11 weken helaas een miskraam geworden. ik probeer nu zoveel mogelijk te genieten maar ben wel bang dat het weer mis gaat. Dat is ook de reden dat we het nog aan niemand vertellen. Ik wil eerst zeker weten dat het goed zit. Fijn dat je dan hier je ei kwijt kan Geniet van je zwangerschap!! Groetjes Priscilla