Na vele jaren in de medische molen gezeten te hebben had ik vorige week eindelijk een positieve test in handen. Ook nog even in het ziekenhuis laten testen op hoogte van HCG en het ziet er allemaal prima uit. Wie kletst er me. Vlg mij ben ik rond 21 februari uitgerekend. 9 juli heb ik mijn eerste echo. Ik ben 37 jaar en kom uit Den Haag Groetjes, Haags Zonnetje Edit moderator: Titel aangepast.
Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Hier zijn nog meerdere meiden die ook uitgerekend zijn in Feb, miss dat je het leuk vind om daar mee te gaan kletsen. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=94096 Liefs wolly
Gefeliciteerd! Hier was het in 1x spontaan raak, geweldig dus! We hebben volgende week de eerste echo. Als het goed is ben ik 17 feb. 2009 uitgerekend. Ben 33, eerste kindje, woon in de buurt van Maastricht.
Chantal, jij ook proficiat. Wat fijn dat je in 1 x spontaan zwanger bent geworden. Helaas was dat bij ons niet het gevoel. Hier waren er 2 IUI en 3 ICSI's (incl 4 cryo's) voor nodig. Net toen ik het deze keer ook had opgegeven (had namelijk op NOD nog steeds een negatieve test) was ik toch zwanger. Kon het eerst echt niet geloven en heb een kapitaal uitgegeven aan testen. Moest jij ook naar het ziekenhuis voor een bloedtest? Hoe voel je je? Heb je al klachten, ik zelf voel nog niets.
Hey hallo Haags Zonnetje! Wat moeten jullie stralen van geluk zeg! Van harte gefeliciteerd met dit wondertje! ICSI baby's zijn mooie baby's hoor :-D Geniet van je zwangerschap! Elmo
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wil je graag even informeren dat dit topic een felicitatietopic is en dat je gezellig met mede-mama's in het februaritopic kan kletsen en vragen kan je onder zwanger stellen. Veel plezier met je zwangerschap. Kwebbel Moderator
wow! onzettend gefeliciteerd! ik ben een van de gelukkigen die ontzettend snel zwanger wordt... maar het lijkt me een onzettend fantastisch gevoel als je er zo lang op hebt moeten wachten en het is eindelijk raak! Vind het super voor je! probeer lekker te genieten en hopelijk mag je straks in februari een gezond kindje in je armen sluiten!