Vorige week nog kennisgemaakt en nu al positieve test

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Es1986, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es1986

Es1986 Lid

2 jul 2008
    61
    0
    0
    Thuisblijfmoeder
    Hoi hoi,

Vorige week heb ik nog voor het eerst kennisgemaakt hier op zwangerschapspagina.nl.
    Niet verwachtende dat ik zwanger was toch een test gedaan vrijdagochtend. Met name omdat mijn man het graag wilde weten. Dus ik in alle vroegte getest (mijn man moet nl. vroeg werken). Na vijf minuten gekeken en de test was positief! Ik kon het niet geloven. Mijn man wilde het al meteen aan de grote klok hangen. Later op de dag heb ik besloten nog een test te doen en deze was ook positief!
    We hebben besloten het alleen nog maar aan zijn ouders te vertellen. Met name omdat mijn moeder altijd een enorme flapuit is en het nog zooo pril is!
    Het is zo gek zo lang wil je graag zwanger worden. Is het eindelijk zo ver dat je er samen aan gaat klussen en dan is het binnen 1 maand al zover! Ik had het nooit durven dromen eigenlijk. Maar het is dan toch zo! Dit wilde ik graag even met jullie delen omdat er voor de rest nog maar zo weinigen zijn met wie ik het momenteel kan delen..

Heel veel liefs Es

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    HARTELIJK GEFELICIFLAPSTEERD!

Ja, wat fijn he, dat dit forum bestaat? Wij willen het ook pas na 12 weken aan iedereen vertellen. Er is maar 1 vriendin die het in het echt van ons weet, maar dat vond ik wel zo eerlijk omdat zij ook de enige is die weet dat we bij de gyn hebben gelopen.
    Heel moeilijk om je mond te houden he? ;)

Geniet maar lekker van jullie geheimpje! ;)

3. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    gefeliciteerd

4. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Wat fijn dat het zo snel raak was! Geniet er maar lekker van.

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    gefeliciteerd

6. Es1986

Es1986 Lid

2 jul 2008
    61
    0
    0
    Thuisblijfmoeder
    Inderdaad geweldig dat er zoiets bestaat als een forum :p. Ik vind het zo ontzettend moeilijk :( om het voor me te moeten houden maar volgens mij kan je het al aan me zien. Loop constant met een enorme smile op mijn gezicht rond haha.. Hopelijk vliegen de komende weken voorbij zodat we het snel met iedereen kunnen delen :)

7. liz79

liz79 Lid

2 mei 2008
    24
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi allemaal,

Ik weet sinds 2 dagen ook dat ik zwanger ben en kan het echt niet voor me houden hoor. Gisteren met een vriendin afgesproken en ze zagen al meteen dat ik geen drank en sigaret aanraakte dus de link was snel gelegd.... Ik vind het knap hoe jullie het gehein houden!
    gr. Liz

8. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

Liefs wolly :)

9. Moontje80

Moontje80 Lid

26 mei 2008
    91
    0
    0
    Gefeliciteerd geniet ervan!

Groetjes Monique

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ha ha ik dacht aan de titel te lezen dat je vorige week kennis had gemaakt met je vriend en dat je nu al zwanger was ;)

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

12. Es1986

Es1986 Lid

2 jul 2008
    61
    0
    0
    Thuisblijfmoeder
    Haha, tja zo kun je het ook lezen. Maar nee hoor ken mijn hubbie nu 5 jaar en zijn 2,5 jaar getrouwd!
    Tis trouwens ons eerste kindje dus alles is helemaal nieuw voor ons, spannende tijd dus!

13. Es1986

Es1986 Lid

2 jul 2008
    61
    0
    0
    Thuisblijfmoeder
    Hoi Liz,

Ontzettend leuk voor je! Gefeliciteerd! Het valt zeker niet mee om het voor me te houden. Ik heb ook zo'n constante vreselijke grijns op mijn gezicht haha. Voordeel is dat ik niet gerookt heb. Maar ik zie wel telkens vraagtekens als ik drank afsla. Ik zeg dan maar dat we wijs zijn geworden en dat ik de BOB ben.. Tja ze moeten maar nog ff geduld hebben... Hopelijk kan ik mijn mondje zo lang houden..

Groetjes Es

14. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wauw wat een geweldig nieuws.

Gefeliciteerd.

Geniet ervan.

15. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Gefeliciteerd meid! Hartstikke tof toch dat je snel al goed nieuws mag typen! Tis je gegund!

16. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    gefeliciteerd

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0