Hoi hoi, Vorige week heb ik nog voor het eerst kennisgemaakt hier op zwangerschapspagina.nl. Niet verwachtende dat ik zwanger was toch een test gedaan vrijdagochtend. Met name omdat mijn man het graag wilde weten. Dus ik in alle vroegte getest (mijn man moet nl. vroeg werken). Na vijf minuten gekeken en de test was positief! Ik kon het niet geloven. Mijn man wilde het al meteen aan de grote klok hangen. Later op de dag heb ik besloten nog een test te doen en deze was ook positief! We hebben besloten het alleen nog maar aan zijn ouders te vertellen. Met name omdat mijn moeder altijd een enorme flapuit is en het nog zooo pril is! Het is zo gek zo lang wil je graag zwanger worden. Is het eindelijk zo ver dat je er samen aan gaat klussen en dan is het binnen 1 maand al zover! Ik had het nooit durven dromen eigenlijk. Maar het is dan toch zo! Dit wilde ik graag even met jullie delen omdat er voor de rest nog maar zo weinigen zijn met wie ik het momenteel kan delen.. Heel veel liefs Es
HARTELIJK GEFELICIFLAPSTEERD! Ja, wat fijn he, dat dit forum bestaat? Wij willen het ook pas na 12 weken aan iedereen vertellen. Er is maar 1 vriendin die het in het echt van ons weet, maar dat vond ik wel zo eerlijk omdat zij ook de enige is die weet dat we bij de gyn hebben gelopen. Heel moeilijk om je mond te houden he? Geniet maar lekker van jullie geheimpje!
Inderdaad geweldig dat er zoiets bestaat als een forum . Ik vind het zo ontzettend moeilijk om het voor me te moeten houden maar volgens mij kan je het al aan me zien. Loop constant met een enorme smile op mijn gezicht rond haha.. Hopelijk vliegen de komende weken voorbij zodat we het snel met iedereen kunnen delen
Hoi allemaal, Ik weet sinds 2 dagen ook dat ik zwanger ben en kan het echt niet voor me houden hoor. Gisteren met een vriendin afgesproken en ze zagen al meteen dat ik geen drank en sigaret aanraakte dus de link was snel gelegd.... Ik vind het knap hoe jullie het gehein houden! gr. Liz
Ha ha ik dacht aan de titel te lezen dat je vorige week kennis had gemaakt met je vriend en dat je nu al zwanger was
Haha, tja zo kun je het ook lezen. Maar nee hoor ken mijn hubbie nu 5 jaar en zijn 2,5 jaar getrouwd! Tis trouwens ons eerste kindje dus alles is helemaal nieuw voor ons, spannende tijd dus!
Hoi Liz, Ontzettend leuk voor je! Gefeliciteerd! Het valt zeker niet mee om het voor me te houden. Ik heb ook zo'n constante vreselijke grijns op mijn gezicht haha. Voordeel is dat ik niet gerookt heb. Maar ik zie wel telkens vraagtekens als ik drank afsla. Ik zeg dan maar dat we wijs zijn geworden en dat ik de BOB ben.. Tja ze moeten maar nog ff geduld hebben... Hopelijk kan ik mijn mondje zo lang houden.. Groetjes Es