hallo allemaal, ik heb vandaag mijn test gedaan, (2x zelfs) en volgends de test ben ik zwanger! ik kan het zelf nog niet geloven.. maar nu moet ik van alles gaan regelen.. maar waar moet ik nou mee beginnen?
Van harte gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van! Ik had gezien dat we gelijk opgaan! Spannend hoor....zwanger van je 1ste kindje. groetjes,
Gefeliciteerd! Bel eerst maar de HA om te vertellen dat je zwanger bent en daarda de verloskundige voor een afspraak!
Gefeliciteerd! Bel de HA en die verteld je wel hoe het verder gaat, wie je moet bellen etc. Groetjes Kalush
gefeliciteerd en als ik jou was zal ik meteen de vk bellen je hoeft niet meer eerst de huisarts te bellen. ik heb gisteren de vk gebeld en kan al 19 maart terrecht. de vk helpt je wel verder als je die belt. succes!
he Diana, Heb je de vk al gebeld? Ik durf nog niet echt te bellen...... Waneer mag je op controle? Groetjes,
heej, ik durfde niet stom he?! en toen ik zoiets had van ik doe het gewoon waren ze al dicht dus morgen vroeg ga ik bellen, als ik wakker ben