Hoi hoi, Gefeliciteerd, mijn advies is om eerst te beginnen met genieten en dan de rest ! Veel geluk, Bibu !
hoi hoi, ik heb vanmorgen de vk gebeld, 5 april heb ik kennismakingsgesprek en krijg ik mijn eerste echo spannend heb jij al gebeld?
He Diana, Wat goed dat je hebt gebeld en wat leuk dat je meteen een echo krijgt! Dat is al best wel snel zeg 5 april, dat is al over een maandje (jaja ik kan zelfs rekenen......haha) Ik heb nog steeds niet gebeld, druk druk druk he....haha nee ik heb de moed nog niet kunnen verzamelen om te bellen. Waarom weet ik eigenlijk nieteens. Ik zou niet eens weten waar hier een vk zit. Dat ga ik eerst maar eens uitzoeken denk ik. (Wel de beste volgorde denk ik...) Was de verjaardag gezellig? Groetjes,
nee, die was super saai! haha! waar woon je ergens dan? (alleen als je antwoord wilt geven hoor) het bellen is nog niet het grootste probleem, ze maken gewoon een afspraak en vragen om wat kleine gegevens (naam, adres en telefoon). denk dat de afspraak zelf nog veel enger/spanender is heb je verder nog wat leuks gedaan vandaag? of echt alleen maar druk :
Hoi Diana, Ik wil wel zeggen waar ik woon enz maar ik kom pas uit "de kast" als ik 12 wkn ben want wie weet zitten hier wel bekende (je weet het niet he....haha) en dan pas wil ik het officieel bekend maken! Hoe heb jij dat truwens? Mag iedereen het al van je weten of wacht je ook tot 12 wkn? Zal me benieuwen. En hoe hebben andere dames dat hier? Ik heb het niet zo druk hoor! Gewoon lekker bezig maar dat hoor je de later allemaal wel! Sannend he.... nou nou! ( dit was weer een lekker vaag bericht vind je niet?) Groetjes,
heerlijk vaag, maar ja dat maakt niet uit. nee, bijna niemand weet het nog, ja ouders wel natuurlijk, maar verder niet. ik wacht ook tot ik zekerder ben van mijn zaak. denk dat ik probeer te wachten tot ongeveer de 10e week, langer hou ik het toch niet vol, als het goed gaat tenminste
Hoi Diana, Hoe is jou weekend geweest? Nog leuke verjaardagen gehad?....haha En hoe voel je je? Hoe reageerde jullie ouders eigenlijk op de geweldige nieuws? Groetjes,
heej hoi, mijn weekend is lekker rustig geweest, verjaardag was (zoals gewoonlijk) erg saai.. haha! ik voel me wel ok, ben nu wel een erg misselijk en ook vaker misselijk.. maar dat hoort er bij he! heb ook al een beetje een buikje gekregen mijn vader is (al) overleden, dus heb geen idee wat hij er van zou vinden, maar mijn moeder schrok eerst een beetje, maar nu vind ze het echt heel leuk, ze is zelfs al voor spullen aan het kijken geweest geloof ik (ideen op doen zegt ze dan haha). en hoe is/was alles bij jou?
Wat vervelend van je vader, is dat al lang geleden of pas? Even denken wat ik gedaan heb....... dat duurt altijd even hoor bij mij. Vrijdagavond waren er vrienden bij ons en die gingen om kwart voor 2 weg. Zaterdag op de dag weinig uitgevoerd (wat administratie enz) Sávonds met mijn man en mijn vader uiteten geweest, waren we om half 2 terug en vandaag ben ik aan het relaxen, wat op de computer en vanavond hebben we dan onze welverdiende bankhangavond, maar er zal wel weer niets op de tv zijn dan. We zullen zien. Groetjes,
27-12-2003 is hij overleden, is dus al wel een tijdje (maar voelt niet zo hoor).. lekker durk weekend gehad dus ik weet niet wat je leuk vind op tv, wij kijken vaak, CSI en Bones, ben je van half 9 tot half 11 onder de pannen
Wat gaaf trouwens dat je al een buikje krijgt ga je er ook foto's van maken? Toch weer een bevestiging dat daar binnen wat aan de hand is. Word het toch wat meer werkelijk! Kom jij trouwens ook bij de november mama's op het forum? Is ook erg leuk. Daar is iedereen zo'n beetje net zo ver als ons. CSI wel! (was ik alweer vergeten) Bones?
bones, dat komt na CSI, en dan vinden ze een skelet, zonder naam, en dan gaan ze uitzoeken wie het is, en hoe hij of zij dood is gegaan, beetje t zelfde als CSI, alleen dan met een skelet, in plaats van een lijk haha, wet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven ik ga nu even naar mijn moeder, ga er eten en ik zal vanaaf ook op de november mama's gaan kijken, lijkt me leuk en gezellig
Gefeliciteerd.... Eerst even je HA bellen dat je zwanger bent die controleerd je bloeddruk. Daarna even bloedprikken(was bij mij het geval) enkele dagen later heb je de uitslag en daarna de verloskundige bellen.
Ik ben net 5 weken en 2 dagen zwanger. We zijn er dolblij mee,en dat binnen 2 maanden dat had ik echt niet verwacht. Omdat ik toch al 37 ben en je hoort dan wel is dat het wat langer kan duren,maar in ons geval niet dus. Ik hoop dat alles goed blijft gaan. We hebben de eerste controle in het ziekenhuis ivm mijn leeftijd,die gaat op 10 april plaatsvinden.Spannend hoor. Je kan gerust de verloskundige bellen hoor die verteld je wel wat je verder moet doen. En e.v.t. kun je jezelf nog opgeven als je wil voor moeders voor moeders. Groetjes Sylvia
hoi dames ik ben ook zwanger van de 1ste..ik heb half december 2006 een miskraam gehad en ben gecurreteerd..maar ben nu gelukkig weer 5 weken en 6 dagen zwanger...ben wel heel bang dat het weer fout gaat...de vorige keer was er een miskraam onstaan door geen goede aanleg van de chromosomen...dat is de meest voorkomen reden van een mirkaam. 75% van de vrouwen die een miskraam krijgen hebbe deze reden, de andere 25% heeft te maken met erfelijke eigenschappen.. dus ik hoefde van de gyno niet bang te zijn voor een volgende miskraam omdat ik evenveel kans heb op een miskraam als elke andere vrouw... maar toch ben ik wel bang...maar aan de ene kant hoor ik weer dat vrouwen die al een miskraam hebben gehad vaak de volgende zwangerschap wel goed gaat...wat denken jullie? wie heeft er wel eens een miskraam gehad maar heeft daarna wel een goede zwangerschap gehad?