YES, YES, YES, 2 maanden geleden was ik nog zo verdrietig om het verlies van ons eerste kindje en nu mag ik het alweer ervaren om zwanger te zijn ! Ik ben superblij, maar ook nog een beetje terughoudend en onzeker, omdat mijn miskraam nog niet zo lang geleden heeft plaatsgevonden. Zou het deze keer wel bij ons mogen blijven ? We gaan in ieder geval de toekomst met vertrouwen tegemoet en leven gewoon van dag tot dag, maar dat we blij en dankbaar zijn dat het alweer zo snel is gelukt, is een feit ! Groetjes, Natascha.
Wow geweldig natascha! GEFELICITEERD! Hopelijk kun je er een beetje van genieten. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan! X Neia
Gefeliciteerd! Ik hoop dat het een voorspoedige zwangerschap wordt met opeenvolgend een voorspoedige bevalling en een schat van een beeb!
Van harte gefeliciteerd! Wat een spannende tijd voor jullie nu, ik hoop dat je er nog een beetje van kan genieten nu. groetjes,
Hoi Natascha, Nogmaals van harte, het is je echt gegund. Probeer van alles te genieten en je niet al te druk te maken. Wie weet kom ik je achterna! (?) Liefs Minka