Ik ben vandaag 6 dagen overtijd en voel af en toe rare dingen. vanmiddag kreeg ik een test van een buurvrouw (wilde er morgen 1 gaan halen) en kon me toch niet beheersen en dus meteen getest. Helaas was deze negatief! Was sinds december weer regelmatig op 28 dagen (daarvoor 2 cyclussen niet regelmatig ivm hormonen met ivf poging).... ben nu aan het twijfelen of ik de gyn moet bellen (maar ben er al een hele tijd niet meer geweest) of nog 1 of 2 weken af moet wachten....
je kan zwanger zijn, maar het hoeft niet, geen idee. ik zou de gyn alvast bellen, al ben je maar even je verhaal kwijt en die kan je even advies geven. ik duim voor je dat het toch spontaan raak is!
ja dat kan, dan heb je waarschijnlijk nog niet zoveel hcg hormoon dat t testje kan oppakken... hoop t voor je!
ik heb tot 7 weken zwangerschap negatieve testen gehad ... toen langs de verloskundige geweest en een echo bevestigde mijn zwangerschap.... pas met 9 weken een positieve test.... nu bijna uitgerekend voor een gezond meiske ... dus het kan wel degelijk.... ik had ook heel erg last van misselijkheid en van mijn borsten en flink buik krampen ....
ik was 9 dagen overtijd en kreeg ook geen positieve testen, blijkbaar is mijn ei toen laat geweest. De cyclus erop ben ik weer gaan tempen en toen was mijn ei 6 dagen later dan normaal en ook de ongi kwam toen 6 dagen later... weet je wanneer je ei is geweest? ik hoop dat je snel positief test! liefs miek
ik ben vandaag 6 dagen overtijd,(testen negatief) altijd een cyclus van 30 dagen gehad, nog nooit overtijd geweest, bij mijn zoon teste ik 10 dagen na nod positief maar ik heb voor die tijd niet getest dus weet niet of het daarvoor positief zou zijn geweest, bij mijn dochter teste ik 4 dagen VOOR nod al positief, tussen die 2 heb heb ik nog een miskraam gehad, toen test ik na 7 dagen heeel licht positief.
Mijn zus heeft nooit een positieve test gehad in de begin van haar zwangerschap! Nu kruipt er toch echt een klein ventje door haar huis .. Succes meid, hopelijk ook een wondertje voor jou
heyy dames,, ik kwam er ook na 7 weken en 4 dagen achter dat ik zwanger was met eindelijk positieve test.. al die tijd daar voor wel vermoedens en gevoelens gehad en 1,5 week geleden bloedtest nega. die testen willen niet altijd iets zeggen.. moest gister dus ook 4 testen doen om het te geloven haha succes ermee.. groetjes
Ook ik kwam met 7 weken er achter toch zwanger te zijn. 2 weken daarvoor had ik twee testen voor 5euro van de kruidvat gedaan en deze waren alle 2 negatief. Twee weken later getest met de clearblue digital aangezien ik gewoon het gevoel had dat ik toch zwanger was....En ja hoor harstikke positief!
Het kan wel, maar ik vraag me eerder af of je ei niet gewoon later is geweest? Heb je je ei gespot? Want als je een paar keer minder regelmatig bent geweest, is de kans natuurlijk ook aanwezig dat je nu zonder die hormonen toch ook niet helemaal regelmatig bent. Doorgaans kun je 2 weken na je ei testen, maar als je een lange innesteling hebt, kan het ook langer duren. En als je ook nog eens de pech hebt van een laag HCG, dan test je daardoor ook later positief. Ik testte bij Thirza 4,5 week na m'n ei pas positief. Was toen dus 6,5 week.