Hallo ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben, ik moest donderdag voor controle naar de gyneacoloog ik heb mijn eisprong 25 december gehad en de eerste dag van mijn laatste menstuatie was 9 december. Toen ik donderdag bij de gyneacoloog was heeft die een inwendige echo gemaakt maar hij heeft geen vruchtzaakje kunnen vinden ik was toen 3 weken vanaf me eisprong en 5 weken vanaf me laatste menstruatie heeft iemand hier ervaring mee? dat het idd te vroeg kan zijn voor een echo om iets te kunnen zien? ik heb ook hcg moeten prikken en ik moet maandag weer hcg prikken en een echo. De gyneacoloog heeft gezegt dat het een realle kans is op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Heeft iemand hier ervaring mee? Ook was er in mijn baarmoeder en in mijn eileider vocht te zien ik had de assistent van de gyneacoloog gebeld en die had verteld dat dat vocht samen kon hangen met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of met een miskraam betekent dit dat het sowieso fout gaat of is er een mogelijkheid dat dat vocht geen kwaad kan? Maandag ben ik 4 weken en 3 dagen vanaf me eisprong en vanaf de eerste dag van me laatste menstruatie 6 weken en 3 dagen! Heeft iemand advies? de gyneacoloog verteld niet veel. Kan het als nog goed zitten en goed gaan? of gaat het hoe dan ook fout?
hey ik moet maandag ook nog een echo krijgen, ik heb vandaag het vruchtje verloren waarschijnlijk, kreeg een bloeding en ik was vandaag 5wk en 3 dagen...ook bij mij konden ze nog niks zien..en ik had vreselijke buikpijn...BBZ denken ze bij mij ook misschien
nee ik heb nog geen bloeding gehad gelukkig ook geen buikpijn of iets dergelijks behalve de normale zwangerschaps kwaaltjes nergens last van. Maar bij jou konden ze met 5 weken ook nog niets zien? Ook al zal er bij mij miss niets te zien zijn zolang de hcg waarde goed is ben ik al blij De zekerheid dat het een normale zwangerschap is
Het is wel vreemd inderdaad.... Maar zou het niet kunnen dat je veel minder lang zwanger bent? Ik dacht namelijk dat ik rond de 8 weken zwanger was maar het bleken er achteraf maar 5 te zijn...Soms doet het eitje er langer over om in te nestelen. Dus misschien ben je eigenlijk pas 3 weken zwanger ofzo... Nouja, ik hoop in ieder geval voor je dat het geen bbz is!
hee dwergje het kan dat ze op de echo niks zien hoor. ik had een miskraam bij 5 weken, maar daar was nog niets op te zien...dus het kan... ga op je gevoel af en vertrouw op je lijf!
Dwergje, hoe lang is je cyclus normaal gesproken? En heb je enig idee na hoeveel dagen je je eisprong hebt gehad? Dan kun je nauwkeuriger uitrekenen hoever je bent.
haaj ik heb op 25 december mijn eisprong gehad want ik moest vorige maand hele maand tempraturen en op 1ste kerstdag was die lager dan normaal dus toen heb ik me eisprong gehad. En ik heb geen idee hoelang mijn cyclus is want omdat ik van mezelf geen eisprong heb kon het 2 tot 3 maanden duren voordat ik ongesteld was dus werd het meestalm opgewekt bij mij en dit is de eerste keer dat ik mijn eisprong had en zat te wachten op mijn menstruatie zodat ik kon uitrekenen hoelang mijn cyclus was maar het was dus al meteen raak.