Wat hebben wij een geluk! We waren eigenlijk nog niet eens echt begonnen, we wilden er de komende ronde voor gaan, maar het is al raak! Ik ben ZWANGER! Zwanger van ons tweede wondertje en mijn man weet het nog niet eens! Ik heb één van de 3 testen die ik vandaag heb gedaan ingepakt en een lief kaartje namens mijn dochter erbij gedaan. Het is echt niet te geloven. Hoeveel mensen zijn niet heel lang ´bezig´ en bij hoeveel mensen lukt het helemaal niet. Wat mogen wij gelukkig zijn, al voor de tweede keer in de eerste ronde raak! Ik ben natuurlijk superblij en hoop dat het allemaal goed mag gaan.
het kon mijn verhaal wel zijn haha, ook 2 weken na besluit dat 2e welkom is een positieve test, terwijl ik dacht dat eisprong al wel geweest zou zijn. en vorige keer ook in 1 keer raak. Gefeliciteerd!!!!!
Heh, het is net of je hebt me een spiegel voorgehouden! Proficiat hoor... Als alles goed gaat gaat ons tweede kindje ook ongeveer even oud zijn.
gefeliciteerd!! heb vanmorgen net zelf ook posi getest voor onze tweede! Gek gevoel he? Geniet er van!