Zoals iedereen hier,ben ik ook zwanger. Normaal ben ik niet zo van de Forums maar het is toch wel fijn om anoniem met mensen hierover te kunnen praten. De zwangerschap is niet gepland maar ja als je geen anticonceptie gebruikt en wel eens sex hebt dan bestaat er natuurlijk de kans dat je zwanger wordt. Vorig jaar mei mijn Mirena spiraaltje (na 5 jaar) laten verwijderen en toen hadden we zoiets van "we zien wel wat er gebeurt" ik had altijd wel een kinderwens maar vond het nooit het goede moment. Nu is het dan zover en misschien maar goed ook want de biologische klok begon misschien al wel te tellen. Door een onregelmatige cyclus (en het niet bijhouden) weet ik niet in welke week we zitten maar waarschijnlijk zitten we nu in week 8 of 9. De 22ste zullen we hier meer duidelijkheid over hebben want dan hebben we de termijnecho. De laatste 2 weken erg vermoeid en daar kwam nog bij dat ik vorige week erg verkouden was en last had van hoesten,voor dit hoesten gebruik ik normaal een inhalator maar deze mag ik door de zwangerschap helaas niet meer gebruiken en nu moest ik er op eigen krachten door heen komen,dit was wel even zwaar. Sinds afgelopen woensdag ben ik wat misselijk en heb ik in veel dingen geen trek meer (zoals avondeten) maar gelukkig is het niet zo erg dat ik boven de pot hang. Ja je moet voor zoiets moois wel wat over hebben.
Wat leuk zo´n welkome verrassing! Gefeliciteerd spannend de echo als je niet presies weet hoelang je zal zijn.