na 3 jaar te hebben gewacht heb ik vandaag eindelijk positief getest nu maar hopen dat het goed blijft zitten
Gefeliciteerd!! Probeer je niet teveel zorgen te maken en lekker te genieten van wat er zich van binnen allemaal afspeelt!
Ik weet wat het is om 3 jaar op een zwangerschap te moeten wachten pfff dus daarom enorm gefeliciteerd en geniet ervan
een dikke proficiat met en probeer toch maar om lekker te genieten van dat kleine wondertje in je buik stamperke
wat fijn dat het eindelijk gelukt is! gefeliciteerd! en natuurlijk help ik je hopen dat de kleine uk zich goed vast houdt! geniet er van !
Gefeliciteerd! Wij hebben ook 3,5 jaar gewacht, inmiddels ben ik in de 15e week. Hoe ver zou je nu ongeveer zijn?
Van harte, Monica! Ik hoop met je mee dat je kleine beebje goed blijft plakken. En dat je kunt genieten van deze zwangerschap. Gefeliciteerd!!
Wij hebben ook 3,5 jaar moeten proberen. Ineens toch spontaan gelukt, na 5x IUI 2 jaar geleden hadden wij de hoop al opgegeven. Ik had in het begin ook schrik hoor, maar ik trooste me met de gedachte: stel dat het fout gaat, weet ik dan toch dat het KAN om zwanger te worden, en dat was ons ook al veel waard. Probeer maar te genieten, en vraag een snelle echo, dan ben je mss vlugger gerustgesteld. Veel succes!