Jaaaahaaa, eindelijk durf ik het weer aan om hier een berichtje te posten. In februari was ik na een jaar lang medische molen eindelijk zwanger, helaas is deze zwangerschap uitgedraaid op een missed abortion. De eerste vruchtbaarheidsbehandeling na de curretage ben ik gelukkig weer zwanger geraakt. Vandaag hebben we een echo gehad met een duidelijk kloppend hartje \/ Joepie! Dat het deze keer maar goed mag blijven gaan! Foto heb ik in mn album gezet! Marjo
Hoi Marjo, Gefeliciteerd met je zwangerschap en knipperlichtje. Met welke behandeling ben je zwanger geworden? Ik ben in de 1ste ronde zwanger geworden door Clomid, maar dit liep uit op een miskraam. Nu dus de 2de ronde. Geniet er van. Groetjes Cindy
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, JOEPIE! Marjo, wat ben ik blij voor je! Heel hartelijk ge-VEEL-iciteerd en probeer ondanks de onzekere eerste weken toch vooral te genieten! Liefs, Maartje
Van harte Gefeliciteerd, Meis. Ga er maar lekker van genieten. Het is je zo enorm gegund. Knuffel, Marianne
Fijn voor je dat je gisteren een goede echo had. Hoop dat je nu mag genieten van je zwangerschap! groeten Mirjam