haay lieve mensen Ben zo blij dat ik zwanger ben echtwaar weet niet waar ik moet beginnen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen/meningen/raad... Op hoeveel weken maanden zou je jou zwangerschap aankondingen aan uw werkgever en collega's? En wanneer aan ouders en schoonfamilie? Groetjes
Gefeliciteerd!! Genieten!! Ik ga t aan me volgend weekend met vaderdag vertellen aan me ouders en broers en zusje ben dan 5 weken en 4 dagen! 1 vriendin weet t al omdat ik in de mmm zit en veeeel met haar praat,, Andere gaan we t pas later vertellen ligt er aan hoe erg ik last ga hebben van symtomen ivm werk enzo..
Voor jou ook van harte gefeliciteerd Vosje Oww zo leuk is een leuk idee hihi zo spannend he. Het is bij mijn nog héél erg pril gisteren mijn nod en pos getest. Ik kon het ook niet laten om het leuke nieuws aan mijn zus waar ik alles aan vertel het te zeggen oepss
Haha indd moeilijk voor je te houden he!!! Je zusje natuurlijk ook helemaal happy? Ik ben ook nu nog maar heel pril zwanger exact 4 weken morgen naar dr voor bloedtest dan word t pas echt bevestigd Heb jij al last van symptomen? Ik helemaal nix!! Wat ik best eng vind stom he!!
Wij hebben het vandaag verteld aan onze ouders, na een echo met hartactie. Daarvoor zou ik het persoonlijk niet vertellen. Ik ben nu 6.4 weken. Collega's mogen het vanaf nu ook weten.
Gefeliciteerd!! Wij vertelden het de (schoon)ouders rond de 6/7 weken. (als misselijkheid duidelijk merkbaar werd)
Nee niet echt maar wel héél veel last van puisten heb een cremeke besteld via een vriendin van aloe vera tegen puisten en voor de rest wat buik krampjes had last van branderige ogen maar nu niet meer. Ja me zusie was echt superblij want we waren 9maandjes bezig. Oww madelein en madeliefje wat een opluchting he haha ja denk ik ook van ohnee als ik straks moet overgeven naast mijn familie dan sta ik daar als een gek...
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap Ik heb het collegas en werkgever verteld met 7 wk.ivm besmettelijke ziekte bij een van onze bewoners op de afdeling. Leuke reacties gehad. zusje met 7 wk...net na jaarwisseling mn ma en pa net na 1e echo dus met zo 8 wk.
Mijn beste vriendin had t door omdat ik geen wijn en geen sigaret nam en die begon meteen te stuiteren van blijdschap. Mijn ouders zodra de test positief was. Mijj broer na de eerste echo toen we ook hartactiviteit zagen. Op mijn werk kwam het ongrpland eerder uit maar werd erg leuk ontvangen. Mijn vriend wilde het in zijn familie en vrienden pas na twaalf weken vertellen. Maar zijn vader hebben wehet wel eerder verteld omdat hij ook op vakantie ging Mijn ervaring is dan ook het loopt nooit zoals je het van te voren bedenkt.
Ik had me voorgenomen tot de 12 weken te wachten. Dat werd al snel: Zodra ik heb gezien tot het hartje klopt.. 4 dagen na pos test toch mijn ouders gebeld, kon het niet voor me houden! A.s. zaterdag vertel ik het mijn zussen en hun partners, super spannend!
Bij eerste en tweede zwangerschap direct na positieve test aan ouders verteld. Nu zijn we toch wat voorzichtiger. Vorige liep uit op een miskraam en we merken dat we het voor onszelf nog even geheim willen houden. We vertellen het mijn ouders en familie als ze terug zijn van vakantie, dan zijn we 10 weken. En na de termijnecho met 11 weken mag iedereen het weten. Vind het ook wel prettig dat er nu niet zoveel op me gelet wordt. Anders beginnen gelijk de goedbedoelde (maar onwetende) adviezen en commentaren op wat wel of niet eten etc. Heerlijk rustig op deze manier.
Zo leuk allemaal bedankt voor jullie raad dames zal ik zeker opvolgen we gaan ook vanaf mijn eerste echo aan de beide ouders vertellen rond 8weken dus en de werkgever 10/12 weken collega's ongeveer 12weken joepieeejee
Iedereen gefeliciteerd!! Ik ben nu 6,5 week en moeder, zusje en beste vriendin al op de hoogte. Maar omdat we 2 kinderen hebben die al wat ouder zijn, houden we verder onze mond tot 12 weken. Om kans op teleurstelling zoveel mogelijk te beperken. Maar jeetje wat is het moeilijk!!!
Gefeliciteerd. Wij hadden het bij 14 weken aan mijn ouders en zusje verteld en vriendinnen. Zo laat omdat we niet in NL wonen en de rest van de fam wel en we het niet per telefoon of skype wilden doen. Op mijn werk weten ze het nog steeds niet en ben al 18 weken nu. Oeps. Ik wil eerst mijn nieuwe contract tekenen.
Wij met een zelfgemaakt fotoalbum van onze bruiloft met op de laatste blz de 11 weken echo foto. Was een groot succes.
Wij hebben het de ouders verteld op Moederdag toen had ik net positief getest. Heel pril nog dus. M'n werk week later ivm misselijk en vermoeidheid. M'n beste vriendin gelijk na positieve test. Nu weten een aantal vriendinnen het omdat we een mooi kloppend hartje hebben gezien. Langzaam aan vertellen we het mensen, na de termijnecho zetten we het op fb. Ben dan ruim 11wk. Bij mijn zoontje met 9wk al op fb gezet. Haha.
Wij hebben het snel verteld wegens het medische traject waar we in zitten. Dus met 4,5 weken wisten de mensen het die het ook van onze mmm wisten. Nu hopen dat we een mooi hartje te zien gaan krijgen. We hebben het de ouders verteld middels de positieve test in te pakken. De rest gewoon mondeling. Mijn werk wil ik eigenlijk ook snel inlichten. In ieder geval mijn manager, vanwege zwaar werk. Maar wie weet wacht ik wel tot de eerste echo. Ben jij er al over uit?
Gefeliciteerd!! Ik ben ook net een paar dagen geleden achter mn zwangerschap gekomen al bloed laten prikken en ben echt zwanger haha.. volgende week woensdag een afspraak bij de huisarts voor een doorverwijzing.. en eigenlijk wil ik na de doktersafspraak (ik ben dan 6,5/7 weken) het aan mn ouders en schoonouders vertellen.. De rest van de wereld wil ik echt mee wachten tot we het 'groene 12 weken licht' krijgen denk ik....
Ik weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben. Wij hebben over 4 weken een eerste echo en willen het eigenlijk daarna pas vertellen. Het weekend er voor gaan we met de (schoon)familie een weekend weg en vandaag besloten om het dan toch maar eerder te vertellen (ze komen er anders waarschijnlijk toch wel achter als ik ineens de rosé laat staan hihihi)