Hallo allemaal, ben er pas achter dat we voor de 2e keer weer zwanger zijn en ik heb het gevoel dat mijn lichaam anders en nu veel heftiger reageert als daarvoor... Bij mijn eerste zwanegrschap had ik pas na een maand of 4 last van aversie tegen koffie/voelde ik me moe/duizelig/bandenpijn en pas tegen de 8e maand net alsof alles in mijn keel zat en er uit wilde... Nu heb ik het idee dat ik er nu allemaal al last van heb, bandenpijn/rugklachten/misselijk/geen honger etc etc Ik hoop toch zo dat ik op 22 december een fijne dag heb als ik eindelijk ga trouwen.... Hebben jullie daar ervaring mee en zo ja hoe/wat?
Ik heb 4 totaal verschillende zwangerschappen. nr1 nergens last van Nr2 5mnd misselijk, voortijdig weeën, BI etc Nr3 3mnd misselijk lage bloeddruk, erg moe, BI Nr 4, heel af en toe misselijk en verder voel ik me goed
Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook nergens last van... werd pas met 5 maanden een beetje dik en tot het einde niet moe, misselijk of ziek geweest.. Nu is het een heel ander verhaal zeg! Ik ben nu 9 weken zwanger en al 5 weken non stop misselijk, verdrietig, moe en ziek! Kan het dan tegenvallen he! hopelijk als na 12 weken de hormonen wat minder worden zal het allemaal wat beter worden! succes
Ook ik heb 2 totaal verschillende zwangerschappen gehad, bij #1 was ik met 4 maanden pas moe, onwijs zere borsten de eerste weken en aversie tegen vlees en koffie. #2: doodmoe tot 4 maanden, 3 maanden kotsmisselijk, kon om alles wel janken... het is dus heel normaal. Elke keer reageert je lijf andrs op de hormonen, leuk is soms anders Genietse