Komt ons tweede kindje er dan toch?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Brabomama, 17 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Hallo dames,

Ik mag mij hier alwéér melden, want na slechts één menstruatie sinds mijn vorige miskraam ben ik meteen weer zwanger!!!!!!!:)

Vorige week dacht ik dat ik ongesteld was geworden en dus door moest naar de volgende ronde, maar m'n 'menstruatie' duurde slechts een dag of 3-4 en het was geen helderrood bloed. Vanochtend voor de zekerheid toch maar een test eraan gewaagd en ja hoor: ZWANGER! Vorige week was dus toch een innestelingsbloeding. Ik ben nu ruim 4 weken zwanger, dus het is nog heel pril. Daarom vind ik het ook weer zo spannend, want het is hiervoor 3 keer op rij mis gegaan, waarvan 2 keer bij ongeveer 5 weken...

Toch geeft juist die kleine bloeding van vorige week me vertrouwen, want bij m'n dochter heb ik ook een duidelijke innestelingsbloeding gehad dus ik hoop dat dit kleintje nu ook lekker stevig zit daarbinnen! Duimen jullie met me mee?

Liefs, een voorzichtig blije moeder :D

2. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Dikke proficiat en geniet ervan!!
    Super dat het zo snel weer gelukt is.
    Deed je ovutesten? of tempen?
    En klustte jullie gericht of alleen wanneer je er zin in had?

3. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Bedankt voor de felicitaties, mama van Daan! :D:D

Ik heb geen ovulatietesten gedaan, toevallig heb ik wel de afgelopen maand eens voor het eerst m'n temperatuur bijgehouden maar daar was ik mee opgehouden toen ik vorige week ongesteld dacht te zijn geworden. M'n temperatuur daalde toen ook meteen flink. Achteraf snap ik dus niet waarom!

En echt héél gericht klussen doen wij niet, maar ik houd er meestal in elke cyclus tussen dag 10 en dag 20 rekening mee dat ik waarschijnlijk ergens vruchtbaar ben, dus in die dagen doen we altijd extra ons best! ;)
    Ik ben nu zwanger geworden op vakantie, toen lag onze frequentie nog wat hoger dan normal omdat we alle tijd hadden voor elkaar...

Deel Deze Pagina