Ik moet me ook hierbij aansluiten. Heel bizar, ik voel me heel raar, want ik voel eigenlijk helemaal niets, in tegenstelling tot bij m'n eerste. Toen wist ik het meteen door de boobies en nu 'wist' ik het eerst wel, en toen ging ik twijfelen, want de boobies kwamen maar niet (pijn doen, bedoel ik hiermee, hihi). Had me ook redelijk misdragen qua drinken en roken vlak na m'n eisprong, schaam ik me nog voor, bedorven groenten gegeten (hele dag boven plee gehangen), dus ik dacht meteen; zie je wel, het gaat vast nog mis. Maar deze topic helpt wel om het tóch te geloven! Jeeeeej!
Hier eerst ook geen symptomen. Maar sinds 2 weken ben ik doodmoe en zoooooo misselijk.... niet te vroeg juichen dus! Bij de eerste heb ik de eerste week overtijd vreselijke buikpijn gehad, vooral 's nachts. Deze keer helemaal niet. En deze keer ook geen gespannen borsten. Ik profiteer daar volop van: iedere nacht nog lekker op mijn buik liggen! De vorige keer heb ik dat ruim anderhalf jaar niet gekund (eerste maanden met BV was het geen pretje, op m'n buik liggen).
Hoi Hoi allemaal Ik weet dat dit topic zwanger vd 2e heet maar ik ben zwanger van de eerste haha Ik heb helemaal nergens last van alleen dat ik heel af en toe moe ben, maar verder helemaal niets Ben morgen 6 wk zwanger en had gedacht nu wel wat meer te voelen, maak me soms best wel zorgen maar de meeste zeggen dat het nog wel komt of dat ik gewoon geluk heb...
hmm nu ik dit lees, denk ik mssn is het toch wel raak... ik voelde bij mn eerste heel duidelijk een paar dagen voor ik ongie moest worden dat ik zwanger was, ik wist het gewoon, testen hoefde eigenlijk niet van mij. last van mn buik, doodmoe, mn tepels deden zeer kortom, duidelijk! nu heb ik wel af en toe dat ik denk he, dat herken ik, maar lang niet zo veel als bij de eerste... morgen ga ik testen, spannend, dan weten we het... ik hou jullie op de hoogte, dan weten we zeker of het is zwanger van de 2e en geen symptomen, maar ik moest het toch even kwijt...
ik heb ook geen symptoomjes daarom blijft het onwerkelijk bij me dochter had ik 4 dagen voor me nod enorme boobies en nu zijn ze wel wat voller, en voor de rest merk ik weinig
Hier ook alleen gevoelige tepels en beetje gevoelig aan de zijkant van boobs, heb nu 2 ochtenden een soort van opvlieger gehad, maar verder geen krampje niets!
Hier ook nog geen bijzondere symptomen. Wel veel vermoeider en af en toe een trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Bij mijn dochter, voelde ik het echt aan mijn borsten. Maar goed, geen enkele zwangerschap schijnt hetzelfde te zijn...
ik twijfel ook met regelmaat hoor.. ik ben erg moe, veel plassen en pijnlijke borsten. had tot een paar dgn geleden wat drupjes bloed verlies maar verder niets.. misselijk zo nu en dan.. maar het is zo anders dan bij mijn eerste dat ik nu eigenlijk niet blij durf te zijn.. klinkt dat heel raar? ik ben blij, maar ook best onzeker of alles goed zit. pas 4 september hebben we een echo.. en tot die tijd is het afwachten. ik ben zo onzeker.. heleboel mensen zeggen dat ik op mijn lichaam moet vertrouwen, maar na 15 mnd gewacht te hebben is het vertrouwen er een beetje uit.. ik wil zo graag die echo.. maar krijg hem niet eerder van de fert arts.
hallo hallo! zoek al minstens 6 dagen naar dit onderwerp De eerste keer was er 1x onveilige sex geweest en wist ik zeker zeker zeker dat er iets anders was in mijn lijf, ook al werd ik " ongesteld" (innesteling) en testte ik tot 3x toe negatief. Nu zou het erg gewenst zijn, gisteren (denk ik) mijn NOD, houd al een week braaf de 'klachtjes' bij maar geen akelig pijnlijke borsten, geen gierende huilbuien, maar ook geen ongesteldheidsklachten. Vind't zooo raar. ben er verschrikkelijk mee bezig in mijn hoofd. moet wel veel plassen en ben razend moe, maar alleen 's ochtends, wat ook niet zo gek is, want de kleine heeft last van tandjes en de nachten zijn nogal druk. wil gewoon niet weer tien keer testen. en ook ik durf niet echt blij te zijn (stel dat het dan zo is, maar ik voel nix, is de kans dat het niet goed is dan groter..) jemig wat kun je met je gedachten in een kringetje draaien! grt
Ja hier ook 1 ik heb helemaal (bijna)nergens last van . ik vond het zo raar in het begin bij de 1ste was het niet zo..alleen me borsten beetje piijn ,en soms moe.en verder voel ik me goed! hopelijk blijft het zoo. wil me echt niet ziek voelen.