Even de volgende vraag, aangezien ik te ongeduldig ben... Laatste menstr. was 10 juli, "geklust" 27 juli. Daarna steekje gevoeld op 30 juli, dacht dat dit mijn eisprong was maar heb hem wel ooit heviger gevoeld. Afgelopen dinsdag (de 4e) hevigere steken gevoeld en die dag en gister wat weeïg gevoel vooral rond de middag. Verder geen last. Gem. cyclus is 34 dagen. Vandaag zwangerschapstest gedaan. Weet dat het te vroeg is, maar kon niet meer wachten. Uitslag was negatief. Maar toch??? Wat denk jij?
Ik zou het écht niet weten, het kan alle kanten op (maarja, ik snap ook wel dat je het liefste hoort; 'Nou... ik denk dat het raak is'), maar ik zou het niet weten. Helaas zal je echt moeten wachten zodat je over een paar dagen weer een test kan doen...
Kan me voorstellen hoor ik ben ook zo vreselijk ongeduldig... Nog ff volhouden je ziet wat er ook aan de hand is nu nog niks aan de testen... Succes!
Hmmm nog steeds niet ongi en afgelopen donderdag negatief getest. Heb gezien mijn cyclus een gemiddelde aangehouden van 34 dagen. Is dat wel goed? Morgen zou dag 38 zijn. Heb alleen last van een drukkend gevoel onderin bij mijn schaambeen zeg maar. Verder helemaal geen klachten. Toch nog afwachten, of maandag er alsnog een testje tegenaan gooien?
Ik zou testen! Je langste cyclus was 34 en nu zit je al op 38, dus gooi dr een testje tegen aan zou ik zeggen!!
Vanmorgen getest en weer negatief. In de loop van de avond ongi geworden. Volgende keer weer een poging, nieuwe ronde nieuwe kansen ...