Zou het kunnen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nina76, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even de volgende vraag, aangezien ik te ongeduldig ben... ;)

Laatste menstr. was 10 juli, "geklust" 27 juli. Daarna steekje gevoeld op 30 juli, dacht dat dit mijn eisprong was maar heb hem wel ooit heviger gevoeld. Afgelopen dinsdag (de 4e) hevigere steken gevoeld en die dag en gister wat weeïg gevoel vooral rond de middag. Verder geen last. Gem. cyclus is 34 dagen. Vandaag zwangerschapstest gedaan. Weet dat het te vroeg is, maar kon niet meer wachten. Uitslag was negatief. Maar toch??? Wat denk jij?

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik zou het écht niet weten, het kan alle kanten op (maarja, ik snap ook wel dat je het liefste hoort; 'Nou... ik denk dat het raak is';)), maar ik zou het niet weten. Helaas zal je echt moeten wachten :( zodat je over een paar dagen weer een test kan doen...

3. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik weet het, ik zal toch echt mn geduld moeten zien te bewaren haha. Zucht hmmm ;) We shall see!

4. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    probeer toch eens geduldig te wachten en doe dn pas een keer een test weer als je ongidag er is.

5. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Kan me voorstellen hoor ik ben ook zo vreselijk ongeduldig...

Nog ff volhouden je ziet wat er ook aan de hand is nu nog niks aan de testen...

Succes!

6. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm nog steeds niet ongi en afgelopen donderdag negatief getest. Heb gezien mijn cyclus een gemiddelde aangehouden van 34 dagen. Is dat wel goed? Morgen zou dag 38 zijn. Heb alleen last van een drukkend gevoel onderin bij mijn schaambeen zeg maar. Verder helemaal geen klachten. Toch nog afwachten, of maandag er alsnog een testje tegenaan gooien?

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Ik zou testen! Je langste cyclus was 34 en nu zit je al op 38, dus gooi dr een testje tegen aan zou ik zeggen!!

8. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik zou nog es gaan testen !

9. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen getest en weer negatief. In de loop van de avond ongi geworden. Volgende keer weer een poging, nieuwe ronde nieuwe kansen ;)...

Deel Deze Pagina