Zwanger van de 2e maar veel buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liesje76, 7 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en aardigg onzeker door een eerdere mk.
    Nu heb ik bij deze zw. een goed gevoel maar ik heb erg veel last van een zeuerende pijn in mijn onderbuik en lage rugpijn.
    Ik had hier ook al een vraag aan de vk gesteld maar dat is nog niet beantwoord.

Als ik last heb van de buikpijn moet ik echt gaan zitten/liggen voordat de pijn wegtrekt. Hier heb ik nu al bijna een week last van.

Moet ik mij zoorgen maken of is dit'gewoon' bandenpijn?

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Til je je dochtertje nog veel op? Misschien dat dat meespeelt. En pak je wel goed je rust?

Ik had het de eerste 2 weken wel, maar daarna is het weggetrokken. Ik denk niet dat je je zorgen moet maken, maar probeer wel naar je lichaam te luisteren.

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ik til haar nog wel eens op ja...tja en rust pakken overdag gaat niet, maar s avonds doe ik niet veel.

4. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Ik moet zeggen dat ik deze keer ook veel meer last heb van lichamelijke ongemakken... Vooral van mijn rug en buik en van mijn banden terwijl ik bij mijn vorige zwangerschap al veel meer was aangekomen op deze zwangerschapsduur....

Denk dat het gewoon komt omdat we nog te veel willen doen en ook nu achter een dreumes/peuter aan moeten hobbelen!

Heel veel succes, ik hoop dat de pijn snel over is!

liefs!

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    iemand nog andere ideeen?

6. Gwen33

Gwen33 Lid

7 feb 2007
    75
    0
    0
    Accountmanager
    Helmond
    Goedemorgen saam!

Ik ben zelf pas 4,5 week zwanger, dus nog erg pril, ook van de 2e.
    Ik heb ook last van lage rugpijn en inderdaad steken in mijn buik.
    Zo aan de zijkant, bij de liezen.....

Ik dacht ik zal toch geen blaasontsteking hebben? Ben vanochtend met bekertje urine naar de huisarts geweest, echter niks aan de hand. Wellicht dat het een blaasontsteking of een schimmelinfectie is, maar dan heb je waarschijnlijk ook andere klachten.....

De assistente van de huisarts zei dat het heel normaal is, dat alles zich een beetje gaat 'zetten' van binnen, een fijn plaatsje gaat zoeken. Nou zo fijn is dat voor ons mama's niet. Maar ach....... alles
    voor het goede doel!!

Misschien dat je hierdoor een beetje gerustgesteld bent!

Groetjes Gwen

7. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Hi Liesje,

Ik herken de pijn, toen ik rond de 7/ 8 weken zwanger was (dit is ook mijn 2e kindje) had ik heel veel last van lage rugpijn en steken. Ik was toen ook erg onzeker. De rugpijn deed zelfs zoveel pijn dat ik soms op het werk met tranen in mijn ogen zat. Het was echt heel pijnlijk. Maarrrr bij mij is het over gegaan.. ik verwacht dat dit ook wel bij jou gebeurd. Ik kreeg te horen dat mijn lichaam aan het veranderen was en daar de pijn door kwam. Bij de 12 weken echo was alles goed.

Geen zorgen maken alles komt in orde

Groetjes bella

8. Seth

Seth Niet meer actief

hi,

je baarmoeder groeit veel harder zo'n volgende zwangerschap... + alles is al eens opgerekt geweest....
    Je lichaam weet wat het is om zwanger te zijn en gaat gelijk vol aan de slag.....

Een tweede, volgende zwangerschap is gewoon anders.... ook later...
    over het algemeen, meer harde buiken, meer rommels en voorweeen op het einde, etc. etc. etc.

Mijn verloskundige gaf me altijd het advies om niet te gaan vergelijken.... maarja... :) dat doe je toch.... :D

9. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Dit wist ik allemaal niet! Dat gaat nog wat worden dus ;)

Deel Deze Pagina