Hoi Meiden, Schrijf al en tijdje mee op dit forum "bij zwanger willen worden". Vanmorgen heb ik getest met clearblue. die gaf aan een stfeepje en een kruisje dus: Zwanger. Daarna heb ik ook nog eentje van sensitest gedaan: die gaf maar een streepje: niet zwanger! zegt dat iets over de testen of over mij! Iemand ervaring??
Haai, bedankt voor jullie reacties. de uitslag van de clearblue was wel echt duidelijk een kruisje. (vind ik) Die van sensitest was misschien een heel heel heel vaag streepje. Heb van die sensitest meteen weggemikt (stom eigenlijk) Van die andere heb ik wel een foto. Hoe kan dat nou he?
@senso: ik zie dat jij ook net zwanger bent! gefeliciteerd! Heb jij meteen al de HA gebeld? Wanneer hoor je zoiets te doen eigenlijk?
Die clear blue is echt harstikke positief. Als jij niet zwanger bent dan eet ik m'n schoen op gefeliciteerd!
Dat ziet er zwanger uit hoor. Ik vind het alleen onverklaarbaar waarom die andere dan negatief was... Ik zou er nog een test tegenaan gooien, of je plasje wegbrengen bij de huisarts. Maar iig een voorzichtige gefeliciteerd!
ik denk ook dat je zwanger bent maaaaarrr ik heb voor 2 maanden terug ook twee positief en twee negatief getest en werd dus ongesteld wel 15 dagen te laat maar heb om en om positief en negatief getest