"Zwanger van de 2e" wordt "Bevallen van de 2e" !

Discussie in 'De mama's' gestart door NikkiF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Deze foto is van ons kleine duimelotje, precies 3 maanden oud !

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    En nu de laatste ... zo schattig in het warme pak ... kon ze wel gebruiken !

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Deze plaats ik voor maart bij "baby van de maand" :)

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Wat een ontzettend leuke foto's zeg!

Lisa is alweer beter, ze had een paar dagen koorts en 2 dagen uitslag en alles lijkt nu weer perfect..

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Nikki, wat een lieve foto's! Wat gaat het snel, alweer 3 maanden!
    @Veertje, wat fijn dat het beter gaat met Lisa!

Luc slaapt de laatste nachten dramatisch slecht, we worden er gek van, 's avonds wordt hij ook constant wakker. Halverwege de nacht leggen we hem maar tussen ons in, ook niet dé methode, maar ik moet vanmiddag weer werken en anders val ik om van de slaap.
    Gelukkig is het verder een moppie! Ik zal ook even spammen.

6. veertje

veertje Fanatiek lid

@jo,Stoere foto :D vervelend dat hij zo slecht slaapt zeg!

We denken dat Lisa net een sprongetje achter de rug heeft want ze is vandaag eindelijk niet jengelig meer en wil weer zelf spelen in de box :D
    Ze komt vandaag ook weer voor 4 voedingen.
    Ze is 4 dagen lang voor 5 voedingen gekomen, ze werd van smorgens om 5 uur wakker voor een fles en sliep daarna weer netjes door en vanmorgen kwam ze pas om 7 uur :D

Pff hier druk in huis bezig, er is het hele weekend niks gedaan :(
    Wou het ff snel doen als Stijn vanmiddag op de peuterschool zou zijn maar hij mag niet heen want hij heeft kinderzeer dus het gaat nu een stuk langzamer want hij wil echt overal bij helpen, best lief maar af en toe best vermoeiend als je nog alles moet doen in huis.

7. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik heb ook al geen bericht gehad over dat er iets nieuws bijgeplaatst was. En toen ik eindelijk tijd had om te komen lezen, was er wel erg veel nieuws... Ik kan dus niet overal meer op reageren, sorry.

@Jo: Jacinto is ook weer erg onrustig met zijn slapen. Hij is heel vaak wakker 's nachts. Misschien hebben onze mannetjes weer een sprongetje?

@Kaatjesmam: wat een verhaal van jullie hulp zeg! Ik hoop dat het goed komt voor haar!

@Alle jarigen: nog gefeliciteerd; beter laat dan nooit! Kwam erachter dat ik al een week niet op de site ben geweest... :)

@Nikki: blijft spannend met jullie huisje!

@Funny: tsja, je kunt natuurlijk ook niet verwachten dat de kroeg vanaf dag 1 topdrukte heeft, hoe graag je dat ook zou willen, toch? Gewoon nog even aankijken inderdaad. Succes!

@Foto's: wat een schatjes zeg!

Ik ben echt doodop. Zware nacht achter de rug. Jacinto was steeds wakker (gelukkig met speen en handje vasthouden ging hij snel weer slapen) en wisselde zich fijn af met zijn broer die elke keer riep dat hij het koud had en of ik hem opnieuw wilde instoppen. Arghh... fijn, 2 kinderen ;). Vroeger had ik er gelukkig maar 1 die me wakker kon houden, hahaha.
    Ik plof effe lekker op de bank met een kopje koffie & een koekje en ga ghostwisperer kijken (opgenomen). Effe rusten. Want als ik nu ga slapen, ben ik de rest van de dag helemaal brak!

8. veertje

veertje Fanatiek lid

@cimu, geniet lekker van je rust.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Cimu, ja, het zou inderdaad ook goed met de leeftijd te maken kunnen hebben, hij heeft volgens mij ook een beetje last van verlatingsangst. Poeh, hopelijk gaat het snel beter.

Mijn zus belde vanmiddag, een dag of 10 geleden was een vriendin van haar bevallen, van het weekend kreeg de baby koorts en kort daarop is hij overleden aan een hersenvliesontsteking. Gatsie, ben helemaal in shock, wat triest :(!

Nou, ik ga de kinderen zo naar bed brengen, ML is er niet. Al denk ik dat ik met Luc nog maar even wacht tot hij moe genoeg is.

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Veertje, gelukkig is ze weer beter !

@ Jo, ja het gaat vreselijk snel ... Wat is Luc een moppie zeg ! Nu weer even goed slapen ... Ik ken het van Thijs. Sophie slaapt gelukkig heel goed.
    Wat een eng verhaal over dat kindje ... sterkte !

@ Cimu, ja spannend blijft het zeker. Ik hoop dat het volgende week rond komt ... het is spannend genoeg geweest ... ;)

Groetjes,
    Nikki F

11. veertje

veertje Fanatiek lid

@jo, wat erg zeg! ik krijg er helemaal kippenvel van bah..

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Jo: hè gatver wat een verschrikkelijk iets! Het zou je maar overkomen, zou niet weten hoe je daar weer bovenop moet komen...

Jo, cimu: bedankt voor de waarschuwing, meestal als ik van jullie iets lees begint het even later hier ;)

Lilly: hoe gaat het nu?

Nikki: jij baalt dus dubbel van de carnaval, ach misschien wat extra extra tijd om er goed over na te denken, groot huis, groot nadenken ;) :D

morgen hopelijk convenant teken, daarna verlost van een hoop kop zorgen!!!
    Hoop morgen wat meer te kunnen reageren.

13. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    He meiden,

weinig geweest maar die kleine is weer eens ziek8) Ik word er echt helemaal moedeloos van. vannacht had hij 39.3. Vanmiddag dus maar weer eens een bezoekje brengen aan de ha.
    Ik heb zelf een ontstoken oog, maar daar mag ik niet mee werken op de ok dus ik ben vandaag vrij.

zomaar: succes morgen met tekenen.

Jo: gatver wat een verhaal zeg, daar moet je toch echt niet aan denken.

Cimu: een beetje bijgekomen??? Hier ook zo'n nacht. We zijm er wel 7 keer uitgeweest. Uiteindelijk heb ik hem maar om 5 uur bij me in bed genomen en toen ging het beter (ik weet dat dat slecht is hoor)

Nikki: ow spannend hoor met het huis, ik hoop echt dat het gaat lukken. Hoe was je weekendje weg???

Later weer meer.

14. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Jo: jeetje, wat vreselijk zeg van dat kindje! Wij zeggen ook altijd maar liever een keer teveel naar de HA dan een keer te weinig... Bah, krijg er gewoon rillingen van...

@Marieke: nou, gisteren is er van rustig weinig gekomen... Heb nog niet eens Ghost Wisperer af kunnen kijken. Maar vannacht ging gelukkig een stuk beter. Jacinto is maar 6 keer wakker geweest en Thiago maar 2 keer. Als het zo steeds een stukje beter gaat, kunnen we komend weekend weer doorslapen ;)

@Zomaar: succes & sterkte vandaag! En bereid je maar vast voor :D

Jacinto heeft nog steeds last van verhoging... steeds zo 37.7 & 37.8
    Zou het een voorteken zijn van tandjes? Ik weet het niet hoor. Maar omdat hij vaak hoog zit met zijn temp (37.5) denk ik niet dat er iets ergs aan de hand is. Maar het zou wel fijn zijn als hij nu weer eens een normale temp heeft.
    Vandaag is de auto naar de garage voor de APK. We houden dus verplicht een dagje thuis. We zijn vaker gewoon thuis, maar als je dan niet weg kunt, voelt het toch anders :(

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Zomaar, ja, ik baal dubbel ... met Carnaval is hier nog geen supermarkt open ... laat staan een makelaarskantoor ...

@ Marieke, wat zielig voor Koen. Ik ben benieuwd wat de HA zegt ! Jij ook beterschap ... maar een dagje vrij is wel lekker ... ;)
    Het weekendje weg was heerlijk ! Wel koud, maar leuk !

We moeten ML wegbrengen ... gaat mee met de "zate hermeniekes" Ben benieuwd hoe laat hij dan weer thuis is ... of als schoonvader niet te bereiken is ... hoe laat ik dan weer mag voorrijden als taxi ... ik ben blij als het morgen voorbij is ... Ik zou eigenlijk bij mijn ouders op bezoek gaan, maar die liggen beiden met griep in bed ...

Nog even spammen ...

xxxx
    Nikki F

16. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Marieke: ik heb weer niet goed gelezen zie ik...
    Zag in Nikki haar reactie dat Koen weer ziek was. Jeetje, wat vervelend. Ben benieuwd wat de HA zegt! Sterkte & beterschap! Ook voor jouw oog natuurlijk.

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    He meiden,

Koen is net weer voor de zesde keer opgenomen:( Ze verdenken hem van een longontsteking. Hij heeft 39,7 met paracetemol. We moeten het even aankijken.

Gewoon even een foto spammen omdat ik zo trots ben.......

18. veertje

veertje Fanatiek lid

@marieke, jeetje meid, sterkte..
    Ik hoop dat hij snel weer thuis is..

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ohhhh Marieke, ik weet niet eens wat ik moet zeggen behalve dat ik het ontzettend kl.te vindt voor jullie!!!!!!

Wat een heerlijk ventje om te zien!

Convenant is getekend en heel erg goed voor mij en de mannies!!! Ikke blij, dat is achter de rug. Omdat ik geen champagne is huis heb (baal baal) trek ik zo maar een lekker flesje rood open!
    Morgen probeer ik alles terug te lezen, nu plof ik moe maar voldaan op de bank!

20. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Marieke: jeetje zeg, wat k*t. Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet... Heel veel sterkte meid!

@Zomaar: ik ben erg blij voor je! Lekker weer een periode afgesloten! Geniet van je wijntje!

Deel Deze Pagina