"Zwanger van de 2e" wordt "Bevallen van de 2e" !

Discussie in 'De mama's' gestart door NikkiF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

@zomaar,proost :D

2. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Zomaar, gefeliciteerd meid! Geniet van je wijntje! Op naar het geluk zullen we maar zeggen!

Marieke, jeetje meid weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Denk aan jullie! Weet wat een opname voor impact heeft op het hele gezin laat staan 8 keer! Sterkte, hopelijk knapt je kleine mannetje snel (helemaal) op. Wel een geweldige foto!!!

Jo79, je moet er toch niet aan denken he??!! Je wereld stort toch in!

Cimu, Finn is ook wk aan het kwakkelen geweest met constant koorts / verhoging. 2 antibiotica kuren gehad. Opeens was het over maar z'n weerstand was wel zo slecht dat hij daarna alles weer oppakte!

Veertje, gelukkig gaat het met je meisje weer beter.

all, heel veel (kleine) kindjes zijn ziek en als ze het virus hebben wat Finn had (alleen maar spugen en diaree) dan inderdaad niet laten wegsturen door de HA. Ik ben met Finn 3 keer bij de HA geweest voordat hij naar het ziekenhuis mocht. (werd meteen opgenomen want hij was al uitgedroogd)

Kaatjesmam, toch speciaal vuurwerk op je verjaardag!!

NikkiF, wat een mooie foto's heb ik voorbij zien komen! En dat duimpje.. wat lief!!!!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, ik kan ook de hele dag alleen maar aan die baby denken, zo triest. De vorige baby kwam vorig jaar te vroeg, die overleed voor de bevalling, ondertussen bleek ze tijdens deze zwangerschap borstkanker te hebben en werd ze al behandeld, maar omdat de baby niet meer dan 1 behandeling mee mocht maken en zij wel snel verder behandeld moest worden, is de baby wat eerder gehaald, met 37 weken. Deze baby leek helemaal gezond, maar kreeg ruim een week later koorts en de volgende dag geloof ik al was hij overleden. Nu moet zij gelijk behandeld worden voor die borstkanker...hoeveel ellende kun je hebben, je wereld stort toch in.

@Marieke, oh nee toch, arme Koen weer in het ziekenhuis, het zit hem niet mee! Ik hoop echt dat hij snel opknapt, wat zwaar voor jullie! Het is wel een moppie hoor, hij heeft trouwens hetzelfde truitje als Luc, alleen past die er niet meer in.
    @Funny, wat had Finn dan voor virus? Ik vind het sowieso altijd al een heel gedoe voor een huisarts je serieus neemt. Je zou denken, neem het zekere voor het onzekere, maar ik krijg al snel het gevoel dat je een beetje een overbezorgde moeder bent. Soms bel ik gewoon 's avonds of in het weekend de huisartsenpost, krijg ik weer iemand anders met een andere kijk op dingen. Ja, dan maar op die manier.
    @Zomaar, fijn, geniet van de wijn! Je eigen carnavalsfeestje op de bank!
    @Nikki, haha, jij bent echt dol op carnaval hè ;)? Ik kan er wel inkomen hoor, het is ook niet echt mijn ding. Is ML al terug of loopt hij nog ergens de polonaise?

Luc is weer snotverkouden, hij hoest en zit helemaal verstopt. Vanmorgen had hij ook verhoging. Verder was hij erg huilerig vandaag, zo zielig. Ik was wel verbaasd, hij had zich aan de pendaalemmer opgetrokken, hij zat op zijn knietjes en met zijn handjes op de deksel.

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Marieke, wat erg zeg, alweer dat ziekenhuis ... heel veel sterkte meid ! Wat een mooie foto van Koen !

@ Zomaar, wat geweldig ! Geniet ervan !

@ Funny, dank je wel ! Het is echt een schatje ... al zeg ik het zelf ...

@ Jo, afschuwelijk voor die mensen ... hoeveel ellende kun je inderdaad over je heen krijgen ... echt vreselijk dit !
    Ik ben blij dat carnaval nu weer voorbij is ! ML werd om 20.00 door SV voor de deur uitgezet ... is om 20.30 hier op de bank in slaap gevallen en slaapt nu nog steeds ... dadelijk maar eens vragen of hij boven verder slapen wil ... hoezo gezellig ...

xxx
    Nikki F

5. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Nikki wat ben je nog laat op!! en ja ik vroeg. Joris zijn dag begint nogal vroeg!
    Later meer. eerst KOFFIE

6. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Grrrr.... ben niet zo'n koffiedrinker maar heb er nu echt zin in. Wat denk je? is het op!!!!!!!
    Dylan op school en Finn ligt te slapen dus moet eigenlijk wat administratie doen...

Jo79, krijg er buikpijn van.. jeetje die ouders (vrouw) komen hier bijna niet meer 'overheen'.. zoveel kan een mens toch niet hebben?

NikkiF, en nog naar boven gegaan? Heel soms heb ik het met ML ook maar die laat ik dan beneden op de bank liggen (leg er nog wel een dekentje overheen, hihi)

Straks Dylan ophalen en dan kan ik z'n zelf gemaakte schilderij KOPEN (voor het goede doel, wat weet ik even niet)..

7. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
  8. veertje

veertje Fanatiek lid

Leuke foto :)

9. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Funny, ja uiteindelijk is hij wel mee naar boven gegaan ... ;)
    Wat een mooie foto van je mannekes !

@ Marieke, hoe gaat het met Koen ?

Groetjes,
    Nikki F

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Wat een schattige foto's zijn er weer voorbij gekomen, ik ben tot de conclusie gekomen dat kindjes gewoonweg geweldig zijn!!!! :D

nikki: einde carnaval, jij blij hihi! Zal voor je duimen dat het allemaal maar mag lukken met het huis! Anders weet ik nog wel een leuk huis te koop staan in Nijmegen ;)

Marieke: hoe is het?

Lilly: hoe gaat het bij jou? En met job en de kv?

Kaatjesmam: lange koffiepauzes neem jij zeg ;)

hier weinig bijzonders, vandaag een Pim en Pom aangeschaft ( 2 goudvissen voor de kereltjes, die zijn makkelijker te betalen in onderhoud ;) noah en ik missen onze hondje en poesje zo :( maar nu dus een Pim en Pom! :D

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Zomaar !

Ja, is de carnaval voorbij is onze aankoopmakelaar morgen pas bereikbaar ... zeker nog aan het bijkomen van de afgelopen dagen. Maar goed, hij belt ML morgen ... ben benieuwd ... heb het een beetje gehad ... werk is afschuwelijk op het moment ... 29-4 komt steeds dichter bij ... spanningen over dot nieuwe huis ... puf ...

Wat een leuk idee zeg, twee vissen ! Was de kom maar niet met afwasmiddel af ... daar kunnen ze niet tegen ... ben ervaringsdeskundige ... ahum ...

Groetjes,
    Nikki F

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Funny, leuke foto, volgens mij zijn ze wel op elkaar!
    @Zomaar, oh, haha, ik maakte mijn vissenkom altijd schoon met chloor, eerst even een uurtje weken, vissen tijdelijk in een emmer (oh, ik liet ze ook nooit aan de temperatuur wennen, gooide ze altijd 'floep' over) en daarna goed schoon spoelen. Dan bleef hij veel langer schoon en zonder algaanslag dan als ik dat niet deed. Die goudvissen waren niet dood te knuppelen leek wel, gingen jaren mee. Pas toen de buurvrouw tijdens de vakantie voor de vissen en de planten zou zorgen en de deur niet van het slot kreeg (snap nog niet wat daar zo moeilijk aan was en dan bel je toch even op), hebben ze 2 weken zonder eten niet overleefd. Erg zielig.
    Maar goed, bij Nikki gingen ze dood van afwasmiddel (misschien weer anders dan chloor), dus ik weet niet of het zo'n geweldige tip is van mij ;)!
    @Nikki, ja dat wordt spannend! Ik hoop dat dit huis aan jullie verwachtingen voldoet en jullie snel kunnen verhuizen. De makelaar moet zeker zijn roes uitslapen.

Vannacht ging het redelijk, al is Luc wel ziek met koorts, verstopte neus, hoesten etc. We hebben hem alleen om 5 uur 's ochtends een klein flesje gezeten, omdat hij last van zijn keel had, zo'n raspende hoest. Nu slaapt hij nog.
    Straks weer naar de psz. Van tevoren leek het me zo handig, maar ik ben alleen maar bezig met halen en brengen. Tegenwoordig combineer ik het tussen de middag maar met de hond uitlaten en bij het halen, doe ik eerst boodschappen. Nou ja, ze vindt het wel erg leuk, dus haar er af halen, zal ik ook niet doen, maar ik denk dat ik nog een jaartje had gewacht als ik dit had geweten.

13. veertje

veertje Fanatiek lid

@zomaar pim en pom, echt geweldig :D

@Jo, beterschap voor Luc, hopelijk is hij snel weer beter.

Hier gaat alles wel goed, 2 kids allebei een uurtje wakker geweest vannacht (gelukkig tegelijk :D)
    Ben gisteren met Stijn in mijn armen boven uitgegleden toen we de badkamer uit stapje, gelukkig heeft Stijn niks en ik alleen maar zere knieen en een eleboog :(
    Zo Stijn naar de psz brengen en dan komt mijn neefje gezellig een ochtendje spelen dus ga nu nog ff snel stofzuigen..

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Moet nog lezen en reageren, maar daar heb ik nu eigenlijk geen tijd voor.

Had gewoon ff zin om te spammen......

Ruben klaar voor carnaval op de psz.

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Job 5 maanden, en wat lijkt ie inene groot he.......

16. veertje

veertje Fanatiek lid

Zo hij lijkt echt groot.
    Als ik kijk naar Lisa lijkt ze echt veel kleiner en die kan nog niet zo goed zitten :D maar ze is ook iets jonger.

17. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Jo, ik hoop dat mijn vader geen rare dingen kan vinden. Maar bij een huis van 1990 valt dat niet te verwachten. Ik hoop dat ML dadelijk belt met nieuws !

@ Lilly, wat een mooie foto's van twee mooie mannekes ! Heerlijk, geniet ervan !

@ Tandarts ... ik moet vandaag naar de tandarts. Onze oude heeft veel laten zitten waardoor ML en ik nu een complete renovatie nodig hebben. ML is al een paar keer geweest, ik moet vandaag voor het eerst ... een behandeling van een uur. Moet er om 14.00 zijn ... bah, echt geen zin in :( :( :(

xxx
    Nikki F

18. veertje

veertje Fanatiek lid

@nikki, succes bij de tandarts, ik moet ook weer voor controle maar durf niet..

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    :Dhet lijkt vooral zo hoor...Job heeft maat 62/68 en weegt nu net over de 7kg denk ik. (maandag cb) Het komt door het zitten, wat hij ook niet zo heel lang volhoud hoor;)

20. veertje

veertje Fanatiek lid

Lisa heeft ook maatje 62/68, boven zit ze in 68 en broekjes nog steeds 62. Ik durf niet te zeggen hoeveel ze weegt, denk tussen de 6 en de 7 kilo, moet pas 16 maart weer..
    Had Lisa net ff in het winkelcentrum laten zitten tegen de kinderwagenbak aan, ze zat haar ogen uit te kijken echt helemaal geweldig..

Deel Deze Pagina