"Zwanger van de 2e" wordt "Bevallen van de 2e" !

Discussie in 'De mama's' gestart door NikkiF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Jo: wat gaat die kleine vent van jou toch hard, kan me dat echt nog niet voorstellen dat Levi dat zou doen (behalve het stelen van het brood want voor eten doet hij alles ;) ) vorige keer zat noah naast mij te eten en Levi zat op mijn schoot had zijn broodje al op, Levi viel Noah aan en wou lekker het broodje stelen hihi boefjes zijn het!

Lilly: ja heel goed plan, komen jullie mij dan ff oppikken aangezien ik geen auto kan reserveren? ;) Of beter nog stuur Thomas even langs hihi

Noah is zo dol op zijn broertje datis zooooo leuk, hij vraagt elke keer of Levi op de grond met hem mag spelen d) hij deelt zijn speelgoed ook, en onthoud gelukkig wel speelgoed hij niet aan Levi mag geven van mij! Zo leuk die 2 samen.

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    ;)@zomaar, als he tkon dan had ik het gedaan, maar helaas niet genoeg ruimte in onze auto voor zoveel mensen:(
    Wat fijn dat je kindjes het zo leuk hebben samen.
    Hier gaat het ook steeds beter al is Ruben ook erg jaloers geweest hoor. Maar dat is een combinatie van factoren geweest. Negatieve sfeer in huis, labiele moeder met productiedip. Dus ik zat of te janken, of was apatisch of zat met een baby aan de borst. En als hij dan perongeluk Job pijn deed, omdat hij nou eenmaal een onbehouden over enthousiaste peuter kan zijn, dan werd ik ook nog eens vreselijk boos:(

Tja, toen was ie wel ff klaar met die baby natuurlijk, terwijl hij de eerste maanden juist hartstikke lief met hem was.

Nu gaat het gelukkig weer beter, hij kan iets meer zichzelf zijn want Job kan beter tegen een stootje en zijn mama heeft ook wat meer aandacht voor hem en als het moet kan nu ook papa af en toe de voeding over nemen zodat mama Ruben weer eens uitgebreid in bed kan stoppen zoals alleen mama's dat kunnen:D

@kv, nou mijn bv is razendsnel achteruit gehold. Ik geef nu met moeite nog 1 a 2 keer bv en moet daarna meestal nog bijvoeden met kv......Het is erg dubbel. Aan de ene kant een bevrijding omdat ik door de stress bijna elke dag een regeldag had en door die reflux al op mijn tandvlees liep en aan de andere kant ben ik er verdrietig over. Job is niet lekker en gistermiddag was hij duidelijk moe en zocht de borst en dan kan hij er zo zichtbaar van genieten.....dan voel ik me een loeder dat ik hem dat ontneem. tegelijkertijd kan ik er ook vreselijk naar uitkijken om eens een leuk nieuw lingeriesetje te kopen, en dat ene jurkje weer aan te doen wat ik nooit meer draag omdat het niet handig is met de BV......

Kon je maar gewoon BV geven als je daar zin in hebt en KV wanneer je daar geen zin in hebt;)

@jo, oh wat heerlijk die streken. Ik ben erg benieuwd hoe Job zich zal gaan ontwikkelen. Ruben was ook zo'n snelle jelle maar Job doet het denk ik iets rustiger aan.

@marieke, poeh dat is ook niet niks om zo'n toespraak te schrijven, laat staan om hem te houden. Kanp van je dat je dat doet!

pff, de 20e wordt Ruben alweer 3. Waar blijft de tijd........

3. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Hoi meiden,

Toch veel later weer eens hier dan ik had gehoopt, hier ook weer een hectische tijd achter de rug en zo te lezen voor meerdere meiden hier. We hebben in een paar weken 2 mensen moeten begraven, waarvan 1 zelf voor het einde heeft gekozen, 1 wel verwacht, maar toch sneller. Daarnaast weer de nodige problemen met Noa op school. Gelukkig gaat het met Roos super, wel sinds 2 dagen compleet van de BV af en over op de FV na een Borstonsteking vorige week liep het snel terug en was ze helemaal niet meer tevreden, dus heb ik de knoop doorgehakt en ben ik helemaal gaan afbouwen.

@Marieke: jeetje wat een verhaal van je vriendin, hopleijk zijn de schulden niet allemaal op je vriendin te verhalen, Maar goed die schulden daar zijn oplossingen voor, de psychische gevolgen zijn veel zwaarder voor de nabestaanden. Voor je zwangere vriendin duim ik op een goede afloop. Sterkte met alles.

@Lilly: Wat zou ik je graag de oplossing geven voor je situatie, maar helaas moet ik daarvoor in gebreken blijven. Misschien dat jullie samen een keer een weekendje er op uit moeten gaan? En je zegt dat je intimiteit en liefde mist, misschien dat hij het zorgen voor je (huishouden & kids) als dusdanig beschouwd. Ik lees in je reactie veel onzekerheid terug, dat komt ws door de situatie en dat komt jou ook niet ten goede, misschien dat je jezelf een keer een verwen dag moet gunnen (kan ML zich met de boyz bezig houden), lekker naar een schoonheidssalon, naar de kapper en dan een complete make-over. Oh en ipv van zelf een lingeriesetje te kopen moet je vragen of ML er 1 voor je gaat uitzoeken. Volgens mij heeft jou ML wat extra prikkeling nodig om iets te gaan ondernemen (weet natuurlijk niet wat jullie houding normaal is). Ik ben op aanraden van een vriendin af en toe een dubbelzinnig sms-je gaan sturen als ie op zijn werk was, was wel weer ff wennen, maar het werkt voor ons wel, nu toont ie zelf ook weer initiatief.

@Zomaar: Balen van de situatie van J, ik hoop dat er toch een oplossing komt. Ik heb het idee dat het niet zomaar kan zo veel minder salaris. Je moet jezelf ook even laten voorlichten door het juridisch loket, je zou niet de eerste zijn die door toe doen van een ex diep in de financiële problemen raakt. Ik wil natuurlijk niet negatief zijn en ook niet J in een kwaad daglicht zetten, ga er vanuit dat ie het beste met jou en de kids voor heeft, maar je zelf goed laten inlichten kan nooit kwaad. Waar woon je ook weer in Brabant, anders wil ik wel met jou en je boyz mee de 19de, PB me maar even ;)

Zo nou ik hoop dat ik morgen even tijd heb om hier te spieken, misschien vanavond nog wel.

4. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hoi meiden, wel gelezen maar weinig blijven hangen... Finn zou gisteren een prik krijgen maar ze zag 2 blaasjes (op z'n hoofd en rug). Lijkt heel erg op waterpokken dus geen prik. Verder alles ok. Qua lengte gemiddeld en gewicht er iets onder maar dat is wel logisch!
    Dylan gisteren wel een prik gehad! Hij is qua lengte iets eronder en gewicht ook.

Weet niet wie het vroeg maar met de kroeg gaat het steeds beter.. wel ontzettend druk nog steeds met voor mij vooral de boekhouding... Gelukkig slapen de jongens erg goed dus de uren dat ik in bed lig kan ik wel lekker slapen.

Zomaar, Dylan weigertde t/m 7 mnd ook de fles en ik kon er (net als jou) niet meer tegen.. Geen slaap en niet ff uit handen geven. Heb toen echt afgebouwd en had heel snel geen bv meer dus toen moest hij wel... Zou het met liefde willen overnemen een nachtje.... maar helaas woon ik niet om de hoek.

Lilly, die 'discussie' is het enige wat wij ook wel eens hebben. ML doet heel veel voor de kids en voor mij maar ik wil meer liefde... een arm om me heen. En meisje.. Sex hebben we allemaal nodig!

Finn loopt achter de loopkar!!! Ga snel naar hem toe... hij wil eten!!

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Kaatjesmam, ik hoop dat snel iets moois nieuws voorbij komt. Leuk dat we nu ook Hyven ! :)

@ Lilly, veel sterkte meid ! Je vecht zo voor alles, ik hoop dat je snel zult weten wat je er nu echt mee aan moet !

@ Zomaar, veel sterkte met je hand ! En Nijmegen is wel leuk wonen ... maar het is een beetje uit de buurt helaas !
    Super dat je twee mannekes zo leuk samen spelen ! Sophie is hier nog wat klein, maar ze zijn ook gek op elkaar !

@ Jo, leuk, zo'n ondernemend klein ukje !

@ Spuitjes, ons meiske heeft zich er goed doorheen geslagen. Veel slapen en 38,1. Vandaag was ze nog wat moe maar voor de rest pirma.

@ Kolven ... stress voor volgende week donderdag ... de stagiaire is er niet meer en er is daardoor niemand die even in mijn klas kan zijn die 15 minuten ... vreselijk deze ongeregelde bende ... ik heb op advies van een collega een mail naar adjunct en interim directie gestuurd. Nu maar afwachten ... ik ga in elk geval niet stoppen met bv want Sophie doet het er perfect op. Ze regelen het maar, ik kolf in elk geval !

Sophie weegt nu 7340 gram en is 62 cm ... powered bij mummies milk ! ;) :)

xxx
    Nikki F

6. veertje

veertje Fanatiek lid

@ nikki, gelijk heb je hoor, je hebt het recht om te kolven, zou toch zonde zijn als je moet stoppen, je kleine meid groeit als kool.
    Wij mogen dinsdag weer naar he cb, ben echt benieuwd wat onze meid weegt.

Lisa heeft gisteren heel erg slecht gegeten, ze liet elke fles 100 cc staan dus ze heeft over de hele dag maar 400 cc gedronken dus dacht dat ze ook de buikgriep kreeg maar nu drinkt ze weer goed :D

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Goedemorgen!

@funny, nou weet je, het is 1 ding om in zee te gaan met een man die moeite heeft met het tonen van intimiteit......maar mijn man is een hele lieve man die gek is op knuffelen en aan een arm om me heen ontbreekt het me ook nu niet. DAarom zei ik laatst ook dat er waarschijnlijk een hoop vrouwen zijn die al blij zouden zijn met mijn man maar ik ben hem anders gewend. Gewoon bepaalde aanrakingen, die je alleen bij je vrouw/partner doet, elke dag een lekkere kus bij het weggaan/thuiskomen, knuffelen en elkaar wel kunnen opvreten. Tot 1,5 jaar geleden had ik dat allemaal gewoon......:(

@justfem, bedankt hoor voor de tips maar het is allemaal al gedaan. Tijdens mijn zwangerschap een welness weekend gedaan, zelf een weekendje weggeweest. Wat dingen gekocht om het wat spannender te maken in bed......Het mag allemaal niet baten. Hij heeft dat deel afgesloten lijkt wel. En misschien word het wel tijd dat ik dat ook doe. Dat ik besef dat hij misschien nog wel mijn beste vriend is maar niet meer mijn geliefde:(

ohw ik ben nodig, later meer........

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Jongens ik begin zo langzamerhand vreselijk gefrustreerd te raken.....Job drinkt gewoon nooit, maar dan ook nooit een fles leeg overdag.

Om 19 uur issie uitgehongerd en dan gaat er 200 ml in.
    Ja en dan willie om 12 uur of zo weer en om 3 uur weer. DAn drinkt ie maar 100 ml of zo. Dan 's ochtends nog het beetje bv dat ik produceer. En dan probeer ik bijv om 10.30 een fles en drinkt ie rustig maar 40 ml of zo.

Probeer het net weer 2x en nu maar 20 ml of zo. En dan weet ik het alweer, vanavond/vannacht heeft ie honger:(

Om nog maar te zwijgen van de hoeveelheid voeding die ik door de gootsteen heb kunnen mieteren.

Ik kan ook helemaal niks plannen want ik heb geen idee wanneer ie nou wel honger gaat krijgen dus ik ga zo de deur maar gewoon uit en dan maar hopen dat ie het niet op een gillen zet onderweg.

Ik heb nu maar Nutrilon standaard gekocht ipv de omneo, eens kijken of hij dat beter drinkt.

Sorry, moest ff klagen hoor.......

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    :$en nou ligt ie op schoot heerlijk te drinken....:$

aparte hoor deze;)

waar is iedereen??

10. veertje

veertje Fanatiek lid

Fijn dat hij nu lekker ligt te drinken
    Lisa heeft over de hele dag nog maar 250cc gedronken, normaal zit ze nu op 400cc maar ja ik denk nog steeds dat ze misschien wel de buikgriep krijgt..

Ze ligt nu lekker in haar bedje maar hopen dat ze ff gaat slapen..

11. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Oh lieve lilly... wat zal jij je eenzaam voelen ondanks je lieve kindjes om je heen! Inderdaad een geliefde is echt wel wat anders dan een beste vriend. Denk aan jezelf want hier ga je langzaam kapot aan en dat verdien je niet! Dikke x

Veertje en Lilly, frustrerend he.. als je kindje niet zoveel drinkt. Heb ik met allebei m'n jongens veel gehad. Niet zulke makkelijke drinkers... Buikgriep heerst wel weer heel erg. Hopelijk worden ze niet ziek.

Nikki, you go girl!! Inderdaad niet stoppen omdat het je werk niet uitkomt!

Finn heeft ook weer iets onder de leden.. bah! Gelukkig is hij heel vrolijk en eet en slaapt ok (niet geweldig) maar die strontbroeken... pfff (die geur blijft gewoon in m'n neus hangen)!
    Vanavond kindjes een nachtje uit logeren. Wij hebben carnaval (ja nu nog ..hihi) op de voetbalclub. Heb er eigenlijk niet zoveel zin in, ben moe ..

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Justfem, fijn om te horen dat het goed gaat met Roos, hopelijk gaat het snel ook weer beter op school met Noah.
    @Nikki, lekker geregeld met dat kolven, vervelend dat niemand even een kwartiertje op de klas kan letten.
    @Lilly, wat klote voor jullie, maar misschien is het dan maar beter dat je uit elkaar gaat als goede vrienden, dan dat je blijft proberen en de sfeer tussen jullie misschien wel slechter wordt. Nogmaals sterkte!
    @Alle zieke kindjes, beterschap!

Hier gaat het wel aardig tussen broer en zus. De eerste tijd was ze erg jaloers als ik ging voeden, nu is dat wat minder. De eerste maanden kon ze er ook niet veel mee, dus boeide hij haar niet.
    Gelukkig trekken ze nu steeds meer naar elkaar toe en zitten samen te spelen of gekke geluiden te maken. Vanmorgen ging ze achter hem aan kruipen en dan hebben ze samen veel lol.
    Al is het wel echt een peuter, momenteel geeft ze alles en iedereen de schuld van dingen. Laatst zei ze zelfs dat Luc de tuinstoel kapot had gemaakt en als die het niet heeft gedaan, dan is het de hond wel. En ze wil nog al eens zijn speeltjes afpakken, dan geeft ze er iets stoms voor terug 'ga daar maar mee spelen Luukkie' zegt ze dan.

13. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Slecht drinkende kids: ik zou heel graag willen dat ik jullie een advies kon geven... Maar helaas. Ik kan jullie alleen maar veel sterkte wensen!

@lle zieken: beterschap!

@Nikki: de werkgever is toch verplicht om kolven te faciliteren? Anders zou ik gewoon aanspraak maken op je recht om 2 uur weg te mogen op een dag om te voeden! (misschien schrikken ze dan en gaan ze wat regelen). Sterkte! En geef niet op!!!

@Lilly: het zit je ook niet mee, he!?! Ik hoop echt dat er snel duidelijkheid voor je komt, zodat je weet waar je aan toe bent!

@Zomaar: eerlijk gezegd wist ik niet van het probleem van je moeder. Nu snap ik waarom je je kids daar niet naartoe brengt voor een nachtje. Tsja, dat maakt het wel extra lastig. Misschien toch maar iemand vragen; ik denk dat ze je met liefde zullen helpen!

@Funny: druk, druk, druk. Als het ook zo goed gaat met de zaak is het wel een goed teken! Sterkte!

Jacinto houdt het overdag redelijk goed uit. Om 5 uur krijgt hij warm eten met een Danoontje, maar toch heeft hij dan om 8 uur / half 9 weer honger :$. Terwijl hij overdag uren zonder kan (voedingstijden 7 - 12 - 17) heel apart... Verder hier last van tandjes. Dus slecht slapen, vooral overdag (maar 2 x 30 minuten ofzo).
    Afgelopen nacht was eerst Thiago wakker ivm een nachtmerrie (van 2 tot 4 zo'n beetje) en daarna had Jacinto last van zijn tandjes. Om half 5 sliepen we ongeveer weer en om 6 uur ging de wekker... Bah!

14. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    heeey ook bevallen van een tweede

zit al op zoveel topics.

maar wel leuk dit topic

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi lieve meiden !

Ik ben ten einde raad. Ik heb vandaag een antwoord terug gekregen van ons MT:

"Uiteraard is er het recht opkolven, maar dat moet wel binnen de organisatorische mogelijkheden plaatsvinden. Ik zie op dit moment ook geen andere mogelijkheden helaas."

En dan wat helaas ? Daar met ploffende borsten staan ? Ik kolf altijd in de pauze ... dit gaat zich om 15 minuten op donderdag ... en dat nog maar 7 weken want na de meivakantie mag ze ook fruit en kan een BV vervallen ...

Ik ben compleet in tranen uitgebarsten toen ik het las vanmiddag en zit nu nog steeds met dikke ogen achter mijn PC. Er is dus niemand. Ik heb, hevig geemotioneerd, een mail terug gestuurd. Dom natuurlijk. Daar kreeg ik weer een reactie op en ik heb het weer moeten sussen. Ik voel me afschuwelijk nu. Als het zo nog langer doorgaat dan meld ik me ziek en zit ik ook echt overspannen thuis. Dit is gewoon afschuwelijk, ik werk me kapot en dan krijg je dit. Ik heb de vakbond ingeschakeld voor advies en heb ook alle mails aan hun doorgestuurd. Binnen 10 werkdagen krijg ik dan bericht, ik ben benieuwd. Maar ik hou vol, ik ga kolven, hoe dan ook. Mijn meisje hoeft niet de dupe te worden van een organisatie die rammelt aan alle kanten ! En krijg ik mijn voedingen niet meer bij elkaar, dan ben ik in elk geval ziek thuis.

Veel liefs,
    Nikki

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Lieve Nikki, ten eerste wil ik je zeggen dat ik echt respect voor je heb dat je zo doorzet! Echt belachelijk dat de maatschappij en werkgevers nog steeds niet inzien dat BV ontzettend belangrijk is. En daarnaast, jij hebt gewoon dat RECHT. Dat betekent dus dat er gewoon iets geregeld moet worden zodat jij kunt kolven, klaar.

Deze reactie is net zoiets als dat jij zou zeggen; ik ga gewoon kolven en laat mijn klas dan alleen, lekker kort door de bocht.

En logisch als je je ziekmeld.

Sterkte meis!

17. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Nikki: misschien moet je 'dreigen' met het inschakelen van het UWV... Van de UWV site:
    (link)

Mag ik borstvoeding geven tijdens werktijd?
    Ja, als u weer gaat werken na uw bevallingsverlof kunt u de eerste negen maanden na de bevalling op uw werk borstvoeding geven of kolven. Dat mag zo vaak en zo lang als nodig is, maar niet meer dan een kwart van de arbeidstijd. Uw werkgever moet deze tijd doorbetalen en een ruimte beschikbaar stellen waar u ongestoord kunt voeden of kolven.

Toevoeging:
    ik snap wel dat het 10 dagen duurt voordat je een reactie krijgt... maar in jouw geval is dat toch alweer ong 4 werkdagen waarop je toch zult moeten kolven... Toch?

18. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Nikki: en als we dan toch bezig zijn... Volgens het voedingscentrum staat dit in de wet (slechts een klein stukje uitgelicht):
    De werkgever is verplicht het werk zo in te richten dat rekening wordt gehouden met specifieke omstandigheden van vrouwen die borstvoeding geven. De werkgever voldoet aan deze verplichting binnen een redelijke termijn nadat een verzoek hiertoe is gedaan (Arbeidstijdenwet 4:7).

Voor het hele verhaal klik op de link
    Dus als jij op tijd aangegeven hebt bv te willen geven, zijn zij verplicht dit te faciliteren!

Succes!!! En geef niet op!

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Nikki, ja, dat is een mooie, u heeft het RECHT, maar dat moet ons dan wel zo uitkomen, anders pech. Bijzonder dat zij zelf regels in de wet aanpassen...pfff!
    Ik geef je groot gelijk hoor, waar zeiken ze over, dat ene kwartiertje in de week.
    Hebben ze geen congierge ofzo die een kwartiertje even de wacht kan houden, terwijl ze een boekje lezen of een tekening maken. Nou ja, anyway, zelfs dat moeten zij dan nog regelen, niet jij!
    Sterkte, ik ben benieuwd hoe dit afloopt.

Gisterenavond moest ML overwerken en vandaag ook, waarschijnlijk morgenochtend nog een keer...gezellig hoor!
    Vandaag nieuwe schoenen voor Robin gekocht, echt schattig, ze kwam net uit bed en wou ze gelijk weer aan.

20. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x HEEL VERHAAL GETIKT WEG

Pfffffffffffffffffffffffffffffff even wachten hoor moet nog ff tot 10 tellen ;)

Nikki: Zoals de andere meiden al zeiden, laat je niet kennen hoor je hebt het RECHT en het is voor je meisje en daar moet jouw werkgever maar iets aan doen, en zeker niet het probleem bij jou neer leggen. Hun moeten de oplossing zoeken niet jij! Fijn dat ze zo goed groeit zeg!

Justfem: hello stranger, leuk om van je te horen! Hoe gaat het eigenlijk met jou en ML? Enne euhhh onder de rook van rotterdam naar mij toe is maar "slechts een uur en een kwartier... (mijn beste vriendin woont in Rhoon) ;)

Lilly: Ik wil 1 ding zeggen: Ik heb zo'n respect dat jij ZOOOO veel energie al hebt gestoken in jou relatie, wat de uitkomst ook mag worden jij hebt echt je best gedaan!!!

Jo: Ach kun je ook geen ruzie maken ;) alhoewel via sms en email kan dat tegenwoordig ook al he? Lekkere bijdehand die dame van jullie, hihi hier luukie speel daar maar mee, och daar gaat hij later nog een hele kluif aan hebben arm kereltje, vandaar dat hij zich zo snel ontwikkeld hij moet wel :p (noah geeft zijn friemeldoekje en thomas kussen zelfs aan levi en die zijn hem heilig!)

Cimu: Heb het hier ook nooit verteld, geloof niet dat iemand het wist (misschien lilly)... Het is iets waar ik me toch enegzins voor 'schaam' weet dat het niet hoeft maar het gevoel is er nu eemaal. Het kan daarom anderzijds ook heel frustrerend zijn als mensen die mijn ouders niet kennen of niet goed zeggen: Ohhhh wat fijn dat je zo dicht bij jouw ouders woont in jouw situatie........ (ze weten het uiteraard niet) maar dat kan mij wel eens op mijn zieltje trappen. Ondanks dat mijn ouders mij financieel heel erg hebben geholpen (uitzet) en ik hals over kop met 2 kindjes daar kon komen weet ik weer precies waarom ik al op mijn 16de het huis uit ben gegaan... Mijn ouders zijn niet bepaald "makkelijk" mijn moeder heeft zo haar eigen problemen, mijn vader is een hele botte en stugge man en ze hebben beiden nooit geleerd wat communiceren is en zijn emotioneel ook niet bereikbaar voor mensen. Hoe dan ook hebben ze op hun eigen manier hun best voor mij gedaan en daar ben ik dankbaar voor maar het blijft een ingewikkeld verhaal, de relatie die ik (en mijn broer en zus) hebben met mijn ouders. Heb ook veel verteld bij Maatschappelijk werk over mijn situatie met Joris maar op 1 of andere manier zwijg ik over mijn ouders en laat ze maar in de waan, ... misschien omdat het groter is omdat het betrekking heeft op mijn hele leven ipv een periode... En maakt niet uit wat er gebeurt je ouders blijven je ouders en er zit bij hun geen kwade bedoeling achter het is meer dat ze gewoon niet beter weten. Zo wat een verhaal he :) sorry hihi

Levi "rent/hopt" hier rond in zijn loopkarretje, hij vind het prachtig! :D Noah ook die kan nu nog makkelijker gek doen met zijn broertje die 2 hebben zo'n lol! Als ik aan het koken ben en ik hoor de kreten van plezier om mijn oren vliegen smelt mijn hart!
    Morgen komt Joris (dit keer wel denk ik), zal hem eens even aan de tand voelen over hoe het nu staat met zijn salaris/ons huis en maandag naar het CB!

Fijn weekend nog!

Deel Deze Pagina