"Zwanger van de 2e" wordt "Bevallen van de 2e" !

Discussie in 'De mama's' gestart door NikkiF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi meiden,

Vanochtend bleek dat het nog niet goed geregeld was. Een stagiair kan namelijk geen verantwoordelijkheid dragen voor een groep kinderen en als er iets gebeurt als ik kolf ben ik verantwoordelijk ... niet goed dus ...

De vrouw van onze nieuwe directeur (die per 1-4 komt) werkt bij ons op school als IB-er en zij is voor mij naar de adjunct toe gestapt en heeft gezegd dat een vaste collega de groep moet opvangen. Dat wordt nu dan geregeld voor donderdag ... ben benieuwd. Ben wel super blij met al mijn lieve collega's die hun hulp hebben aangeboden !

@ Foto, afgelopen zaterdag een super foto van Sophie laten maken ! Aanstaande zaterdag kunnen we hem ophalen ! Ben zo benieuwd !

@ Lilly, ja, Sophie heeft slapen als hobby ! :) Bij Thijs was dat wel anders, hij sliep pas door met 18 maanden !
    Sterkte met ML !

@ Cimu, dat is toch vreselijk balen ! Waarom komen mensen als een kind ziek is, ongeacht wat het kind heeft ! gggrrr ... en bedankt !

@ Zomaar, ja wellicht ligt het daar aan ! :) ;)
    Wat fijn dat Levi het zo goed doet ! Super ! Ik hoop dat je snel van je blaasontsteking af bent !

@ Tandarts ... morgen "mag" ik weer ... laatste renovatie rechts boven ... 45 minuten voor gepland ... duim maar !

xxx
    Nikki F

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    :(:( Wat een ongelooflijke k*t dag:(:(

Ik heb gewoon echt het gevoel dat het over is.

En het ene moment heb ik daar vrede mee, zie ik kansen en mogelijkheden en de voornamelijk voordelen.
    Het andere moment zie ik duizend beren op de weg, en doet het zo'n pijn om hem te verliezen. Om nog maar te zwijgen over hoe boos ik ben.

Ik kán gewoon niet meer...

3. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Lilly 6 maanden bv is een hele prestatie! je kan trots op jezelf zijn.

cinu27 Jacinto is weer lekker gegroeid! En hoe is het gegaan met de laatste voeding?

zomaar; je maakt nog al wat me. je klinkt als een hele sterke vrouw. Petje af!
    Fijn dat het met Levi beter gaat. En ben aan het duimen voor je tanarts bezoek van morgem. Succes!

Nikkif, typ ik eerst wat fijn dat het is opgelost en dat je van d estress af bent en dna is het dus nog niet opgelost! Ik zou eens navragen want bij mij gaat de stagiaire een beokje voorlezen en dan komt de andere collega af en toe even kijken hoe het gaat.
    Ja wil geen problemen mocht er wat gebeuren.

gr Gaby

Morgen de eerste keer een hele dag en avond weg!

4. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Lilly heb je het over je bv?

5. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Lieve lilly, kan je alleen maar een dikke knuffel geven... dit kan niet langer zo hoor! Je gaat hier aan onderdoor!
    Sorry dat ik Job, Joris doorelkaar haalde (zal niet meer gebeuren)..

Zomaar, een blaasontsteking.. jakkie. Veel cranberry's!

Cimu en Zomaar... gewicht. Ben even sprakenloos hoor... Finn was afgelopen woensdag 8720 gram. Hij heeft behoorlijk moeten inleveren maar nu pas besef ik hoeveel (lengte 75 cm dus dat is gemiddeld). Dylan was woensdag 16,75 kg en 103 cm ...

Nikki, van je collega's moet je het hebben he??!! Dit nu positief zien.. hihi. Succes!

Maandag gaat Dylan na school even naar m'n schoonmoeder omdat de bso nog geen plaats heeft... Vandaag heeft ML ruzie met haar gehad omdat ze Dylan (onterecht) op de gang ging zetten waar hij bij was. Hij moest hem ook ophalen bij z'n zus want haar kinderen waren ziek. Dylan komt nooit bij haar op de eerste plek... ML kreeg nog wat opmerkingen naar z'n hoofd en is er dus helemaal klaar mee. M'n schoonmoeder kan 3 kinderen gewoon niet aan en reageert altijd haar frustraties af op Menno (ML) .Ik bemoei me er even niet mee want ik heb genoeg aan m'n hoofd maar ga morgen wel even de BSO bellen hoe lang het nog gaat duren...

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @nikki, wat balen dat het toch niet helemaal goed was. Hopelijk is het donderdag in orde.

@gepke, bedankt....nee ik had het niet over de bv. Mijn man en ik hebben al een tijdje wat problemen;)

@funny, meis maak je er niet druk om. Ik haal mijn eigen kinderen zelfs nog wel eens door elkaar:D Wat een gedoe met je SM, hopelijk kan Menno het regelen.

@zomaar, inderdaad cranberry capules slikken, zeker als je het vaker hebt!

7. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Zomaar: 800 gram meer... tsja waar zit het? Hij heeft hele stevige benen (lekkere spekbenen ;)). Verder vind ik het reuze meevallen eigenlijk. Bij 4 maanden zat hij echt aan de bovenste lijn van de gewichtsgrafiek (kwam door de slagroom bv). En nu hij 'normaal' eten erbij krijgt, zakt hij langzaam naar de gem. lijn. En hij kruipt nog niet... scheelt ook.

@Nikki: balen dat het toch nog niet geregeld is. Wel fijn dat de vrouw van de directeur voor je in de bres is gesprongen! Hopen dat het donderdag allemaal geregeld is.

@Gepke: gisteren laatste voeding om 20:30 uur. 100 cc gedronken. Maar vannacht is hij van 3 tot 5 wakker geweest. Weet niet waarom. Had niet echt honger, want hij was niet aan het zoeken (normaal probeert hij dan te eten door mijn T-shirt&bh heen ;)). Maar wat wel? Tandjes? Krampjes? Werd er echt gek van... echt zo'n zeurhuiltje. Heb hem zelfs bij ons in bed genomen, maar ook dat hielp niet... :(. Hopenlijk gaat vannacht beter!

@Lilly: ik weet niet wat ik zeggen moet... Hopenlijk krijg je snel duidelijkheid... Sterkte!

@Funny: SM's.... soms zou je ze! Ik zal duimen voor je dat er snel plek is op de BSO!!!

Ik ben echt op... en voel me nog schuldig ook! Thiago is echt al een paar dagen flink aan het puberen! Ik probeer rustig te blijven, maar dat lukt helaas niet altijd. Zeker niet omdat ik nu ook echt moe ben (slaaptekort & zieke manne(n)/(tjes)). En Jacinto vannacht 2 uur lang wakker / zeuren... Had het echt effe gehad. Nu zit Thiago op psz en Jacinto ligt in bed. Effe 30 minuten voor mezelf...
    Voel me schuldig richting de kids & ook richting de dames die het altijd alleen op moeten knappen. De kids alleen zou ook nog wel gaan. Maar zieke ML erbij... is even teveel van het goede. Hij gaat wel werken, maar als hij thuiskomt is hij (ineens) weer heel ziek (oh, wat is hij zielig). En dat moet dan ook richting Thiago & mij elke keer zo benadrukt worden. Nee, papa kan niet spelen want hij voelt zich niet zo lekker... Nee, papa eet niet mee... Nee, papa kan je niet in bed brengen... Sorry hoor, maar ik vind het frustrerend.
    Hopelijk is iedereen snel beter en is het gezeur voorbij!

Morgen zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd voor de wet en gaan we met z'n allen uit eten. Ben benieuwd!

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ff een snel berichtje, moet nog terug lezen maar wou even zeggen:

funny: heeeeel erg lief super bedankt noah zit nu lekker op de bank Bambi te kijken :D

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Funny, ja het is ook wel dubbel, aan de ene kant vind ik het wel mooi geweest met de borstvoeding, maar aan de andere kant, het komt nooit meer terug, weer zo'n fase die je af moet sluiten!
    @Nikki, lekker, denk je dat het geregeld is, krijg je dat weer.
    @Lilly, sterkte! Ik denk dat je wel meer rust krijgt als je de knoop doorhakt, hoe moeilijk het ook is.
    @Zomaar, sterkte met de blaasontsteking!
    @Cimu, wij hadden gisterenavond echt zo'n brulavond, er viel geen land meer met hem te bezeilen, krampjes of weet ik veel wat. Gelukkig wel een prima nacht gehad.

Robin roept de hele tijd 'Froukje is een collega'...gelukkig zegt ze nog niet erbij 'met een hele grote muts met flapjes' :D, die reclame heeft blijkbaar indruk gemaakt.
    Vanmorgen liet ze een potje vallen in de supermarkt, overal scherven! Nou ja, scherven brengen geluk, toch? Staat er zo'n stel achter me die elkaar kenden 'ooh, heeft jouw kind dat gedaan? 'nee hoor, tuurlijk niet, dat zou die van mij nooit doen' tegen de ander, pffff, daar zakt je broek toch van af.

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @jo, nee die kids laten natuurlijk nooit per ongeluk iets vallen:(
    Zo is het zoontje van 4 van een vriendin van me een keer aangezien voor dief omdat hij met een schoen oid de deur van de scapino uitliep, moeders was nog binnen en ging hem uiteraard gelijk halen maar zo'n winkelmeissie had m al bijna bij de kraag gegrepen:$

11. veertje

veertje Fanatiek lid

Zo is hier bij de hema ooit een kind uitgekleed bij de ingang omdat ze dachten dat ie wat gejat had, dat kindje stond gewoon in zijn onderbroek maar had dus niks gepikt.
    Denk dat het kindje nog geen 3 was..
    Sommige dingen zijn gewoon niet te snappen..

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Jo: :D:D:D de rest volgt vanzelf, Noah is ook zo'n reclame freak die alles herhaald wat hij hoort en ziet!

Lilly: Hoe gaat het vandaag me je? Ik denk vaak aan je!

Cimu: Was ook niet letterlijk bedoeld hoor, maar ik krijg al constant opmerkingen van mensen als: Goh Hollands welvaren zo te zien of wat een lekkere bolle toet en ook OHHH hij lijkt echt op jou (en dan denk ik: Jah vanwege onze dikke kop zeker :p )etc etc dan denk ik altijd pff en hij zou qua gewicht nog meer mogen wegen, als ik dat dan zeg tegen die mensen geloven ze er geen snars van hihi.
    Super bedankt voor de bonnen nogmaals! En jij hoeft je toch niet schuldig te voelen tegenover wie dan ook, moe is moe en op is op! Hoop dat iedereen snel een beetje opknapt! Knuffel vanaf hier!

Funny: Arghhhh schoonmoeders :x Blehhh bah, wel goed dat jou man het ook ziet (vaak is dat wel anders met mannen en hun mammies pff) hoop voor jullie dat er snel een plekje is, tot die tijd mag je hem best naar mij sturen na school ;) Heel erg bedankt voor de DVD hartstikke lief!

Gepke: Dank je, ieder maakt zijn ding mee, maar het gaat heel goed met mij hoor, snap dat als je hier "inhaakt' kan lijken alsof dat anders is..

Nou dat ik er zo over na denk, TSJEE ik denk dat wij al bijna 2 jaar met elkaar kletsen, zal niet veel schelen :$:$:$ time fly's when you're having fun ;)
    Ik zou vandaag het bibabadje wat ik bestald had voor de kids op kunnen halen (voor de 2de keer) bel ik op WEEEEEEEEEEEER niet binnen nu wordt het voor de 3de keer "morgen" Grrrr

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Mogen ze blij zijn dat ik daar niet stond met mijn kind... kan je vertellen dat ik het er niet "zo" mee eens zou zijn en dat ik een moederdraak zou zijn geworden ;)

14. veertje

veertje Fanatiek lid

@zomaar, wij zitten ook te denken aan zo een bibabad, als het wat is laat het dan even weten :D

Ik weet ook niet wat ik zou doen als het mijn kind zou zijn:x

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik laat het je weten, ik heb wel de nieuwe variant gekozen de ultra light!

Zeg dames zullen we een keer in April afspreken? Is het weer vast wat lekkerder en houd ik open huis voor jullie mijn zwp vriendinnetjes :)

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum

WOW dat lijkt me echt mega leuk en spannend!!!
    En als we dan allemaal iets meenemen van eten/drinken??

17. veertje

veertje Fanatiek lid

Klinkt heel erg gezellig :D

18. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Kolven ... het is geregeld nu ... een collega is bereid gevonden een kwartier in te springen ... eindelijk ... ben er doodmoe van !

@ Cimu, veel sterte met de ziekenboeg !
    Peuterpubertje ... hier ook ... zegt nu "mamma, ik tover je weg" ... daar ren je dan je benen onder je lijf voor uit, dag in dag uit ... als hij dat zegt kan ik hem wel achter het behang plakken ...

@ Jo, Thijs heeft dat ook eens gedaan ... een glaasje bonen ... wat een bende. Ze kwamen toen meteen dweilen !

@ Lilly, veel sterkte meid !

@ Zomaar, lijkt me heel leuk, maar april wordt onze verhuismaand voor de eerste verhuizing naar de huurwoning ... hectiek dus ... de eerste twee weken van mei heb ik wel meivakantie ... ;)

@ Q-koorts ... geen goede voorspellingen ! Wij gaan op vakantie naar Texel ... met alle schaapjes ... zou dat dan geen risico zijn ?

Groetjes,
    Nikki F

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    We doen gewoon een inventarisatie wat betreft de datum ;)

schaapjes Q koorts pfff moeilijk, vrienden van mij zijn gisteren bevallen omdat de moeder waarschijnlijk in de zwangerschap Q koorts heeft gehad moest iedereen die bij de bevalling aanwezig was een speciaal pak aan EN preventief aan de AB...

Ik ga niet eens naar de kinderboerderij wil achteraf geen spijt hebben zeg maar... ;)

20. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    @Funny; tja lastig is dat he, dat die babies aan het speelgoed van de peuters zitten. Ik heb net alle kleine dingetjes van Karlijn in een aparte doos gedaan, maar die zijn nu natuurlijk het interessants. ik heb nu af en toe net iets oudere babies over de vloer, waarmee ik goed kan testen hoe veilig mijn huis is.....

Tjee, wat een verhalen he, over die ouders van ons. Blijft lastig hoor om het niet op jezelf te betrekken vind ik. Ik was in het begin zo bang dat ik ook verslaafd zou raken ooit en/of psychische problemen zou krijgen. De vrouwelijke lijn in mijn familie is nl. echt een zootje. Ik ben nog steeds bang dat ik de "fouten" van mijn moeder ga herhalen op mijn kids. Aan de andere kant ben ik me er wel heel bewust van en heb al zoveel meer bereikt in mijn ontwikkeling dan mijn moeder. Gelukkig ook hier een relativerende ML.

@Lilly; leuke knikkerbaan. En die biobim lijkt heel erg op het merk dat ik uit Hong Kong haal (de rijstebloem).

@Jo; wat een grapjas die Robin. Karlijn begint het jokken nu langzaam te ontdekken, maar meestal is ze nog heel eerlijk

Zo weer verder. Even Joris aandacht geven

Deel Deze Pagina