@Cimu, oh, ik wist niet dat dat zo werkte met die foto's. Kun je ze na een paar weken op die manier ook nog verwijderen? Ik heb ook iemand in de SF die foto's kopieert (zelfs beveiligde foto's) en wachtwoorden gewoon aan iedereen gaf van onze babysite, zonder het even te vragen. Die site hebben we dus maar stopgezet, want dat was niet de bedoeling. @Nikki, leuke foto's, ze lijkt een beetje op Robin op die leeftijd, ook van die grote ogen! @Kaatjesmam, volgens mij hebben ze in die regio wel wachtlijsten voor de wat betere basisscholen en in bepaalde wijken. Hier zijn er geloof ik geen wachtlijsten of lange wachtlijsten. Ik ga binnenkort eens wat scholen bezoeken en dan schrijf ik haar in. Van de zomer wordt ze 3. @Marieke, hier ook een rustig dagje, wel even goed voor ons allemaal. Succes vanavond met de cursus! Vanmorgen naar het CB geweest. Hij weegt 9380 gram en is 72 cm lang, keurig gemiddeld allemaal. Ze zijn allebei wel weer snotverkouden.
De basisschool hier om de hoek, daar moet je je kind vlak na de geboorte al inschrijven anders kun je het wel schudden De vrije school had geen wachtlijst maar dat is ook zo specifiek, je houd ervan of juist niet
Zo ff kort berichtje vanaf hier, nog steeds erg druk met 5 kids dus heb niet alle tijd om steeds te reageren, sorry
mmmm...heel wisselend dus met die wachtlijsten. jammer dat er niet 1 site is waar ze een overzicht hebben van alle wachtlijsten. We moeten dus wel echt de scholen checken voordat we een huis gaan kopen. Ik sta er van te kijken dat ze juist voor de vrije school geen wachtlijst hebben. En ja ik ga eens kijken of Shell een beetje kan helpen. De huizen op Funda zijn niet echt voor tijdelijke huur. Nu zei ML net trouwens dat hij misschien wel tijdelijk van A'dam naar R'dam op en neer gaat rijden. Het is zomervakantie dus misschien valt het mee. Dan kunnen we nog even in ons oude huis. Scheelt weer een hoop centjes.
sorry niemand in de buurt om te klagen; Google doet het niet!!!! Oh ik hoop zo dat het nu niet definitief uit de lucht is hier. Wat moet je nu zonder Google????
Niks!! helemaal niks kun je zonder google!!1 Bah meiden, heb echt een baaldag Kinderen druk, vriebdin die tegen me aan zit te zeiken over dingen die ze al van tevoren wist en elke oplossing afwimpelt omdat ze er eigenlijk gewoon geen zin in heeft en een stresskip is en er zit ook nog eens een gat in mijn veel te dure nieuwe shirt (heb al gebeld krijg een nieuwe) en mijn etentje zaterdag gaat waarshijnlijk niet door want vriendin = ziek, en er is iets fout gegaan met het contract van nieuw gastkind dus dat geld zal ik wel nog niet krijgen..... En het is gewoon te veel
@Jo: ja, ik heb zelf vandaag pas mijn geboortekaartje verwijderd... Nou ja, die van Jacinto dan Zo... ruim 9 kilo Stukje zwaarder dan Jacinto de laatste keer. Wij moeten eind april volgens mij weer; als hij bijna 9 maanden is. Ben benieuwd! @Veertje... druk? met 5 kids? Snap er niets van Valt me nog mee dat je tijd hebt om mee te lezen! Ben je weer helemaal beter? @Kaatjesmam: google doet het niet??? O nee... Misschien kun je verder met zoeken.nl vinden.nl ilse.nl of bing.com (laatste is een Microsoft versie van Google). Sterkte! Anders moet je effe Hyves openzetten.. zeggen wat je zoekt, stuur ik je de links
@Lilly: jeetje, zou het in de lucht zitten... Heb zelf ook een off-day, maar die van jou klinkt nog erger! Heel veel sterkte vandaag! Misschien fleurt dit je op: Bekijk bijlage 62223 Sterkte vandaag!
@cimu, ben zo goed als weer beter, mijn darmen zijn nog behoorlijk van slag... Ik heb alle tijd van de wereld met 5 kids ik was vanmorgen de keuken aan het schoonmaken en heb Stijn en het zoontje van mijn zus van bijna 4 allebei hun kleding gegeven en gezegt kleed jullie zelf maar aan en als het niet lukt dan helpen jullie elkaar 10 min later 2 aangekleede peuters (oke 1 trui zat niet helemaal goed maar ze hadden hun best gedaan) Dit ga ik dus vaker doen Het zoontje van bijna 4 die is nog niet zindelijk maar ik zei vanmorgen tegen hem doe je luier maar af en dat deed hij maar zei wel dat hij een nieuwe om moest dus heb ik hem gezegt dat als hij op de wc geplast had hij dan een nieuwe om kreeg, dat was vanmorgen om half 11 en hij heeft nog steeds geen luier om maar ook niet geplast, heb hem wel al meerdere malen op de wc gezet maar hij plast niet.. Zou hij het nou gewoon ophouden tot dat ik hem een luier om doe?
Job tijgert door de hele kamer, maar voornamelijk achteruit Gisteren lag hij onder het gasfornuis Nu ligt hij onder het kleine tafeltje van Ruben, en ja...dan kan hij niet meer verder... Zal blij zijn als hij kan kruipen
Lilly: zal wel in de lucht zitten. Had ook zo'n dag. Cas was echt niet te genieten. Wat goed dat Job tijgert(ook al is het achteruit) Kaatjesmam: waaahahhah ik zou echt niet zonder google kunnen. Kan je er ondertussen alweer op??? Jo: Koen is vorige week nog gewogen, en hij was 8,4 kilo Ben benieuwd wanneer het bij hem gaat stabiliseren. Hij was wel 70 cm. Ik denk dat hij niet meer lang in maatje 68 zal zitten. Nog een lekker rustig dagje gehad??? Cimu: bedankt voor je lieve bericht. Het is ook moeilijk, maar we gaan de goeie weg op. Is het nog wel goed gegaan op de psz??? of bleef hij zo verdrietig. Ik heb het met Cas altijd naar het kdv. Hij wil absoluut niet naar binnen en wordt heel verdrietig. Als ik hem ophaal wil hij weer niet mee omdat hij het zo leuk heeft. Volgens de leidsters huilt hij ook niet meer als ik uit beeld ben, hihi. Ach het is wat soms. Gelukkig gaat het bij ons nu sinds een week wat beter. Ben toch maar niet naar de cursus gegaan. Ml was erg laat en ik moest er om 19.00 zijn, dus met geen mogelijk ging ik dat redden. Dus nu maar lekker een avondje tv.
Oh ja, Koen heeft een tand. Nou ja eigenlijk een kies Ik zie het puntje zitten. Hij zit al twee weken te kauwen op zijn vinger helemaal achterin. Dat is toch niet normaal een kies als eerste???
@ Lilly, ja ik heb voor mezelf besloten dingen aan te pakken, te veranderen waardoor ik meer rust krijg. Ik zing bij een ensemble, maar lukt het niet qua tijd of andere zaken met het gezin dan ben ik er niet bij, ze kunnen ook zonder mij ! Dat neemt een bepaalde druk weg. Ook lees ik op de dagen dat ik thuis ben geen mail van school meer. Daardoor ben je echt weg die dagen. Ik lees mijn volgende werkdag al die mails wel weer. Afbakenen van grenzen, dat heb ik nodig. Dat doet een ander niet voor je, dat moet je zelf doen. Als ik het niet doe dan ben ik zelf en mijn gezin de dupe en daar passen we voor. Moeilijk is het wel, ik ben iemand die alles aanpakt en dan het liefst voor 200 %. Ik moet nu leren dat goed ook goed is. @ Marieke, veel succesn 12 april ! Spannend ! Ik hoop dat je geen medicijnen hoeft. Doe het maar rustig aan ! @ Kaatjesmam, het huis in Houthem hadden we op de site van een makelaar gevonden. Maar ... we hebben toch de knoop doorgehakt en het is een andere woning geworden ... ik schrijf daar zo meer over. Basisschool, als we dan (oktober) nog geen koophuis gevonden hebben gaat Thijs naar de school waar ik werk want daar is hij ook op de psz. Wij zijn blij met alle leerlingen die komen, er is geen wachtlijst. Ik hoop dat we tegen die tijd een mooi huis gevonden hebben en dat hij meteen naar de school kan waar hij blijven kan ... @ Cimu, ja die badring is echt super. Eigenlijk mogen ze er pas in met 6 maanden, maar Sophie kan toch al een beetje zitten. Ze heeft er niet heel lang in gezeten, maar vond het wel echt leuk ! @ Jo, hier ook weer snotneusjes ... @ Huurhuis, we hadden eigenlijk het huis dat ik had gelinkt gehuurd, maar de mensen wilden nu maar verhuren voor maximaal 11 maanden. Wellicht is dat tijd genoeg, maar omdat we nog geen idee hebben hoe alles zal lopen is het ook een risico. We willen geen 3 keer verhuizen dus we hebben toch voor de andere woning gekozen in Sittard. We zijn er heel blij mee dat het nu allemaal bevestigd is. Morgen belt iemand van het bureau om alle gegevens op te nemen en dan krijgen we snel de sleutel. Dan kunnen we alles lekker poetsen en 23 april komen de meubels dan. Vandaag hebben we de verhuisdozen binnen gekregen, dus we kunnen beginnen met inpakken. Ik heb er wel zin in nu, vooral nu we voor dit huis gaan. Bij dat andere huis was een mooie tuin, maar de werkplaats van de buurman kwam daarop uit en ook schoorsteentjes om stoffen af te voeren. Het was een auto-spuit-bedrijf ... niet echt een gezonde lucht voor spelende kinderen. Dat hebben we nu allemaal niet. En de tuin is hier ook leuk ! Zodra we de sleutel hebben en het is allemaal in orde plaats ik wel een foto ! @ foto's, bedankt voor jullie reacties. Het is zo'n lieve meid ! Ze heeft sinds zaterdag haar stemmetje ontdekt en kirt nu de hele dag. Thijs was vandaag zo lief ... heerlijk genoten vandaag, zo kunnen we er weer even tegen ! Oeps, het is al laat, nu lekker slapen ! xxx Nikki F
Poeh, heb het een beetje moeilijk momenteel...... WEet niet of we nog wel lang samen in dit huis kunnen wonen. Maak me ineens weer zorgen om alles, wat als ik geen baan vind..... Wat als ik geen urgentie krijg...... Wat als man perse het huis wil verkopen ook al is dat financieel de slechtste optie... Wat als ik de rest van mijn leven alleen blijf........ Wat als man en ik een hekel aan elkaar krijgen..... Wat als ik maar van hem blijf houden terwijl hij zijn leven gewoon weer oppakt...... Wat als ik emotioneel instort en het niet meer trek om dit werk te doen...dan hebben we pas echt een financieel probleem....... Wat als ik het examen niet gehaald heb......weet niet of ik nog ergens de puf vandaan kan halen om het nogmaals te doen..... Loslaten moet ik
wauw, jij bent bijna nog beter in piekeren dan ik.... Je vindt vast een baan en anders beginnen we een "bevallen-van-de-2de-bedrijfje" Ben er nog niet helemaal uit wat we dan gaan doen, maar dat zijn details... Jullie zijn altijd nog samen verantwoordelijk voor de financien en die van jullie kids. Jij vindt echt wel weer een andere man, misschien duurt het even, maar er loopt iemand rond die jou kan geven wat je verdient. Je zult de papa van je kids nooit vergeten, misschien altijd op een bepaalde manier van hem blijven houden of zelfs een hekel aan hem krijgen, maar uiteindelijk zal het slijten en minder pijnlijk worden. Als jij nu nog niet emotioneel bent ingestort, dan gaat dat ook niet meer gebeuren. Als je het examen niet hebt gehaald, dan praten wij je wel door de herkansing. Je bent hartstikke slim,, je kunt het! Stapje voor stapje ; niet alle beren al op de weg zien voor de rest van je leven; geniet van een lachbui van je kids en wees trots op wat je tot nu toe hebt bereikt!! Sterkte meis; ik wou dat ik je echt kon helpen
Heb geprobeerd alles te lezen maar niet alles is blijven hangen... Lieve Lilly... makkelijk gezegd dan gedaan he?? Je maakt jezelf helemaal gek met die vragen 'wat als'... begrijpelijk maar voor jezelf heel frustrerend! Wat als je nou eens gelukkig wordt met je 2 mannetjes en je 'nieuwe leven/situatie'... Dikke knuffel Marieke, heb in dezelfde situatie gezeten een paar maanden terug. Ben toen hier 3 mnd niet geweest. Oververmoeid en vooral veel stress en gezeur (laat de details wel achterwegen). Kindjes in het ziekenhuis heeft zo'n impact op je geestelijke en lichamelije toestand (vooral als ze uit het ziekenhuis komen).. Kan nu alleen maar in een stijgende lijn he! Voor jou ook een dikke X Veertje, Hoe gaat dat met je neefje op school dan? Heeft hij dan een luier om? zou hem inderdaad aflaten en dan maar een paar ongelukjes! Sterkte... Kaatjesmam, Dylan heb ik ingeschreven toen hij 9 mnd was!! Er was toen zo'n wachtlijst.. nu volgens mij niet meer maar Finn krijgt ook voorrang omdat Dylan daar al zit. zomaar, onbegrijpelijk van Joris maar inderdaad voor jou nog meer 'bewijs' dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Het is vooral sneu voor Levi en Noah al merken ze daar nog niet zoveel van.. Hij zal nooit veranderen. Wij hebben al een paar dagen ruzie/meningsverschillen etc... heel gezellig dus. We hebben allebei heel druk. Maar Menno vindt zichzelf natuurlijk veel 'zieliger'.. hij werkt ook heel veel en heel hard maar hij vergeet dat ik buiten mijn werk, onze kindjes, betalingen, roosters maken, bestellingen doen ook nog tot elke avond tot 's avonds laat met de boekhouding bezig ben. Dylan neemt op het moment niet meer zoveel van hem aan maar dat komt doordat hij heel weinig thuis is. Als hij dan thuis is wil hij vooral Dylan 'opvoeden' en loopt dan op hem te katten wat ik niet terecht vind. Weet dat dit (hopelijk) tijdelijk is maar hij mist zoveel van Finn en Dylan maar hij ziet het niet zo dus ik probeer ze aandacht en liefde te geven voor 2, waar ik op het moment m'n energie en m'n geluk uithaal! Marieke, zei jij dat van die kies?? Finn is bijna 1 jaar en heeft nog steeds maar 2 tanden onder, hahahah!!!
@funny, wat een boef al die Finn! Das minder gezellig als t zo gaat....ook wel een beetje herkenbaar en het is moeilijk om dan niet waar je kids bij zijn te zeggen dat je het er niet mee eens bent (voor je t weet heb je daar weer een meningsverschil over)..... @kaatjesmam, piekeren dat heb ik uitgevonden Als hij er niet is gaat het goed maar als hij er wel is word ik steeds geconfronteerd met wat ik ga verliezen. Ruben die nog even voor t eten een partijtje met hem voetbalt....Het kopje thee dat hij nog altijd voor me zet als de kids op bed liggen.... Maar bedankt voor de peptalk...het helpt wel...
Hoi dames, Nog geen tijd gehad om overal op te reageren, maar ik wil wel effe zeggen; LILLY: GEFELICITEERD! HET IS JE ZO GEGUND!!! GENIET ERVAN!