"Zwanger van de 2e" wordt "Bevallen van de 2e" !

Discussie in 'De mama's' gestart door NikkiF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Jo&Nikki: volgens mij snap ik nu hoe we 2 keer spruw in zo'n korte tijd hebben gehad... Balen!

@Nikki: wat leuk dat het kraamfeest zo geslaagd was! Ben niet nieuwsgierig ofzo hoor, maar heb je nog leuke/bijzondere cadeaus gehad?

@Kaatjesmam: welcome back! Hier ook een pubertje die liever lui dan moe is, haha. Zal erbij horen denk ik! Gelukkig maar dat die kleintjes zo makkelijk zijn, he!?! Sterkte met een dag zonder stroom! Hadden ze dat niet in je vakantie kunnen plannen?

@Jo: misschien heeft Luc wel last van hetzelfde als Jacinto. Ze zijn tenslotte bijna even oud. Jacinto slaapt ook nog steeds erg onrustig. Misschien is het meer de leeftijd dan de verkoudheid... Hopen (voor ons allebei) dat het snel beter gaat met onze mannetjes!

@Justfem: leuk om je ook weer eens 'te zien'! Hopen dat Roos weer snel beter is! Bedankt voor de nieuwe lijst!

Vanmorgen bij CB geweest. Jacinto weegt nu 8320 gram en is 68 cm. Verder is hij helemaal goed gekeurd :D
    Het slechte slapen (voor Jo e.a.) heeft volgens de kinderarts van CB echt met de leeftijd te maken.
    Verder moeten we beginnen met brood; dat vind ik toch wel weer spannend hoor! En natuurlijk doorgaan met fruit & groente (nu met aardappelen/pasta/rijst & vlees).

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Ik zit hier in een stoffige bouwput, niet erg makkelijk met 2 kleintje maar goed wat doe ik eraan... Verder merk ik dat ik weer blaasontsteking heb bah en heb geen tijd om urine langs te brengen bij de dokter ivm de verbouwing van de keuken, weet eigenlijk niet eens of je de medicijnen wel mag met bv .. Vanmiddag de dokter bellen hopen dat ze iets kunnen doen want het doet weer eens goed zeer metplassen pff :(

nikki: fijn dat het een leuke dag is geweest. Goed verwend zeker?

Justfem: ja gaat best goed gezien de omstandigheden! Lekker aan het genieten van de kleine meid zo te lezen!

Kaarsjesmam: welcome back (vanuit China dan hihi)

@luie kindjes, noah houd van wandelen hij loopt regelmatig vanaf ons huis naar de stad dat is toch 4 km enkele reis! Hij wil ook nooit maar ook nooit in de kinderwagen of buggy! Wie weet tot later

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    pfffff.....wat een dag. kom nergens aan toe, ook niet aan het lezen van het forum.

ik heb met moeite 100 ml bijelkaar gekolfd, geen idee of dat genoeg is......maar hij zal het ermee moeten doen tot ik terug ben:(

Hopelijk kan ik snel lezen en reageren.....

(ml is nu 3 dagen terug en er lijkt wel wat veranderd, in positieve zin. Maar ik ben zo bang voor weer een teleurstelling dat ik niks durf te hopen, erg verwarrend allemaal. maar ook wel fijn......snappen jullie he tnog:D)

4. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Zomaar: zo'n bouwput valt niet mee... Zeker niet als je alleen met 2 kids zit. Sterkte de komende tijd!

@Lilly: ja, ik snap je helemaal! Ik ga er vanuit dat 100 ml voor 2 uur wel voldoende is. En anders mag je man een keer 'voelen' wat jij mee maakt elke dag!

Hier weer een heerlijke dag (NOT).
    De kleine man is nog steeds erg onrustig; slaapt slecht & onrustig zowel 's nachts als overdag. De grote kleine man vond dat hij geen siesta nodig had vandaag (echt wel, maar goed) en ging dus niet slapen. Dus na ruim 1,5 uur heb ik hem er toch maar uit gehaald.
    De hele dag bestond uit zeuren van de ene, huilen van de andere en daarbij heeft Thiago ook nog 3 keer in zijn broek geplast.
    Toen naar peutergym; daar besloot Thiago dat hij niet mee wilde doen. Ik was zo boos, dat ik hem de keuze heb gegeven òf gym òf naar huis & naar bed. Uiteindelijk heeft hij wel mee gedaan. Gelukkig was ML bij thuiskomst al thuis, dus kon hij mij een beetje helpen. Ik ben op!

5. veertje

veertje Fanatiek lid

@marieke, hoe is het met je man gegaan vandaag?
    Mijn man heeft nu gelukkig geen last meer, vrijdagochtend geknipt en tot zaterdagavond best veel last, hij had het gevoel alsof hij heel erg hard tussen zijn benen wat geschopt..

Stijn is ziek :( hij heeft sinds donderdagnacht elke nacht koorts en overdag is het weer weg, heel erg gek.
    Manlief heeft iets van een buikgriepje, alles komt er van boven en onder uit en dat tegelijk :D
    Dus het is hier erg gezellig met zieke..

6. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Zomaar: en hoe is je keuken geworden???

Cimu: jeetje wat heb jij een rotdag gehad. Ik leef met je mee. Wij hadden het hier van het weekend. Koen zit volgens mij in een sprongetje, want die huilt wel meer dan normaal. Hoop dat je dag morgen een stuk beter.

Lilly: en is het nog gelukt??? Ik snap wel wat je bedoeld met je man. Wat zegt hij er trouwens zelf over, deelt hij die twijfels en gevoelens ook. Ik hoop echt dat jullie eruit gaan komen.

Veertje: mijn man heeft er tot nu toe weinig last van. Het trekt wel heel erg en hij heeft het gevoel dat hij in zijn ballen is geschopt. Dus jouw mannetje heefte er dus twee dagen goed last van gehad. Moeten jullie ook over 3 maanden een potje inleveren??? Beterschap voor je ziekenboeg.

Justfem: wat leuk om weer wat van je te lezen. Ik ben blij dat het zo goed gaat. Ik zag op de hyves al mooie foto's voorbij komen van je meisje.

Nikki: fijn dat je feest zo geslaagd was. Ik las dat ze goed verwent is.

Kaatjesmam: fijne vakantie gehad??? welkom terug, Gezellig!!!

@derde: nou die gaat er bij ons dus nu echt niet meer komen. Ml is vandaag geholpen. Vond het uiteindelijk wel heel raar dat het nu niet meer kan, maar we staan er voledig achter.

@zeeland: we zijn uiteindelijk dus tochh gegaan, en het was supergezellig. We hebben heerlijk zitten gourmetten en lekker een wijntje gedronken. Nog twee weken en dan gaan we zelf naar Belgie in een of ander luxe huisje met sauna etc etc

Van het weekend hebben we nog een nieuwe wagen gekocht. We hadden een quinny speedi, maar we hebben nu een Bugaboo gekocht waar een buggyboard op zzit met een zitje. De duowagen hebben we verkocht want ik deed er eigenlijk niks mee en nu stond hij alleen maar in de schuur en begon de schimmel er op te zitten. Een beetje zonde dus.

Nou ik ga CSI kijken.

7. veertje

veertje Fanatiek lid

@marieke, ja hij heeft er pittig last van gehad, het is zelfs nu nog een beetje opgezet en blauw.
    Ja over 3 maanden moeten we ook een potje inleveren..

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Kaatjesmam, gelukkig dat je ons gevonden hebt ! Ik heb daar vannacht nog aan gedacht !
    Super dat jullie een mooie vakantie hebben gehad ! Heerlijk !

@ Jo, heel veel beterschap voor je kleine man ! Wij zijn alle vier verkouden hier. ML heeft iedereen aangestoken. Sophie heeft er niet zo veel last van gelukkig, ze verslikt zoch alleen met drinken.

@ Justfem, gelukkig heb je ons ook weer gevonden ! Wat geweldig dat het zo goed gaat met Roos ! Helemaal super ! Geniet ervan !
    Bedankt voor de lijst ! Leuk, zo helemaal ingevuld !

@ Cimu, hier ook weer Spruw ... ik denk dus echt dat in de zure melk van donderdag Spruw heeft gezeten ... ik baal, we smeren maar weer !
    - We hebben heel veel kleertjes gekregen. Ik had al een stapel in maar 68, nu hebben we er twee ! Gelukkig waren er ook veel kleertjes in andere maten.
    - Een bankje met opklapbare zitting met haar naam erop geschilderd.
    - Cadeaubonnen van kledingwinkels
    - Dekbedovertek van Lief !
    - Een super leuk bad-speeltje
    - Knuffelberen (Bumba, een hele grote, Ienie-Mienie)
    - Een Nijntje, met een grijs jurkje aan die rond draait en muziek maakt.
    - Philps-Avent stomer-blender (gevraagd aan mijn collega's)
    Erg verwend geworden ...
    Wat goed dat je kleine man zo goed gaat ! Inderdaad spannend het eerste vaste eten !

@ Zomaar, fijn dat hij zo'n goede conditie heeft, daar moet ik met Thijs eens een beetje aan gaan werken ! ;) :)

@ Lilly, als je twijfelt of het genoeg is doe je gewoon 10 ml of 20 ml bronwater erbij ... mag heus wel !

@ Veertje, veel beterschap voor de mannen !

@ Marieke, super hoor, zo'n kinderwagen ! Geniet er van !

@ Mexx, ik had een jurkje gekocht voor Sophie van een cadeaubon van een vriendin ... kregen we gisteren datzelfde jurkje in diezelfde maat nog twee keer ! Ik vandaag gebeld met de Mexx winkel, kon ik het komen ruilen zonder bonnejtes ! Dat is toch wel super service he ! En Thijs ... heeft voorbeeldig voor het eerst keurig aan mijn hand naast de wagen gelopen toen we in de stad waren ! Ik ben heel trots, hij was zo lief vandaag !

@ 3e baby, Thijs zag mijn buik gisterochtend en ging spontaan met een oor er tegen aan. "Ik ga luisteren of er een baby in zit" zei hij. Hij deed dat namelijk ook toen Sophie nog in mijn buik zat. "Ja hoor, er zit een baby in", zei hij ... Ik vroeg hem of hij dan nog graag een broertje of zusje erbij wilde en hij zei volmondig "Ja". Ik keek ML aan en hij zei "Eerst maar eens een ander huis !" Ha ha ha ... en of dan nog een nummer 3 komt is maar zeer de vraag ...

@ Miskraam, ik kreeg vanavond te horen dat een van mijn beste vriendinnen een miskraam heeft gehad afgelopen weekend. Zij was ook zwanger van de tweede. Ik vind het zo vreselijk voor haar ...

xxx
    Nikki F

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Zomaar, sterkte in de bouwput! Hopelijk krijg je snel iets tegen de blaasontsteking!
    @Lilly, alles goed gegaan vandaag? Had hij genoeg aan de gekolfde voeding?
    @Cimu, klinkt een beetje als mijn dag ;). Vermoeiend.
    @Nikki, leuk al die cadeaus! Ik heb ook zo'n Philips Blender/stomer, zat bij een abonnement op de Kinderen. Vandaag weer een lekker groentehapje mee gemaakt. Ik gebruik hem bijna dagelijks.

Ik ben bang dat het weer een heel onrustige nacht wordt, hij is zo snotverkouden, zijn neus zit compleet verstopt en het snot vliegt om je oren. Verder is hij zo schor, hij huilt met een heel zielig stemmetje. Echt zielig.
    En morgen mag ik al vroeg naar het CB, is ook zo'n hobby van me met twee kleine kinderen. Vooral erg handig dat het CB waar ik nu zit geen parkeerplaats voor de deur heeft, is echt over nagedacht.

Poeh, ik val om van de slaap, maar als ik nu naar bed ga, dan heb ik echt niets anders zowat gedaan dan werken en voor de kinderen zorgen. Slaat nergens op, maar ik wil gewoon ook een paar uurtjes wat anders doen. Zo even voor de t.v. ploffen.

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Jo, ik ga hem gebruiken zodra Sophie echt eten mag hebben, vanaf 6 maanden. Is het echt zo handig als beschreven ? Het lijkt me in elk geval geweldig ! Kun je er ook een fuithapje mee maken zonder te stomen zodat het een glad papje wordt ?

11. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Nou we hebben weer stroom hoor. Best lastig zonder. Nou ja, deze keer kregen we in ieder geval een aankondiging een paar dagen van te voren.

Lilly; tjee meid wat heb jij een zware tijd achter de rug, en nog steeds. Ik hoop echt dat je je binnenkort weer wat beter voelt, met of zonder man en met wat meer slaap.

Zomaar; ondanks dipjes zoals blaasontsteking (zure dingen drinken is een tip die ik ooit van de dokter kreeg) en bouwputten, heb jij het redelijk op de rit volgens mij. Echt stoer hoor.

Nikki; leuk hoor dat kraamfeest! En wat raar van je zure melk. Nog een tip van een lactatiedeskundige gehad?

Leuk om te lezen over het vaste voedsel van de beebjes. Joris is nu bijna 6 maanden dus we moeten er ook bijna aan geloven. Gisteren heb ik hem al een beetje rice cereal (ik denk vergelijkbaar met rijstebloem) door zijn melk gegeven. Hielp niks, hij werd vannacht weer wakker. Hij is waarschijnlijk een beetje verwend van de reis. In de camper kreeg hij namelijk meteen een snack zodra hij wakker werd, omdat ik geen zin had dat de hele familie wakker werd. Daarnaast heeft hij nog last van een jetlag. Nou ja we zien wel.
    Ik ben wel van plan Rapley nog een kans te geven. Bij Karlijn lukte dat niet echt. Vooral omdat ik 4 dagen per week werkte en dat zowel Karlijn als ik 's avonds niet echt het geduld konden opbrengen om hele stukken te eten. Ook verslikte ze zich wel erg vaak. Misschien een beetje combineren met pureren. Potjes heb ik vrijwel nooit gebruikt. Hier in China ga ik dat sowieso niet doen (ze hebben er een paar, maar jullie weten de Chinese kwaliteit...)

Jo; ik ben onze blog aan het bijwerken (Karlijn en Joris) en dan kun je zien waar we geweest zijn. Vooral het zuider eiland (dat gedeelte moet ik er nog opzetten), maar ik wil nog wel eens terug om meer van het noorder eiland te zien.

Joris en ik hebben ook last van spruw gehad. Dus ik kan eindelijk meepraten. Nou dat had niet gehoeven hoor. Tjee wat pijnlijk. Het is wel weer zelf weggegaan. Hij heeft nog 2 witte puntjes in zijn mond, dus nog niet helemaal weg, maar hij lijkt er geen last van te hebben.

Justfem; wat grappig dat je man zo is omgeslagen. Rare wezens zijn het toch...

Sorry, het lukt me niet om op iedereen te reageren. Ik ga nu even de kids aandacht geven.

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Kaatjesmam: dat ik hebben verwend in de camper verhaal komt mij bekend voor, ik heb Levi ook zo verwend toen wij met zijn 3en op 1 kamer sliepen hoop dat Joris snel weer in zijn oude ritme komt Levi was er echt echt echt aan gewend helaas. Alles inderdaad prima op de rit zitten, gaat erg goed met mij en de kereltjes, soms een dopje maar dat is meestal de vermoeidheid en het stukje verwerken wat nog eens om de hoek komt kijken. Maak me zorgen om wat er komen gaat, stel je voor ze gaan me aan het werk zetten, dan heb ik dit alles EN een baan dan zorg ik voor mijn kindjes, werk, huishouden dan heb ik denk ik letterlijk helemaal geen tijd meer voor mezelf, alles komt op mijn schouders dag en nacht, nu red ik dat nog wel maar er moet niets bijkomen. Ach we wachten maar af wat ze gaan doen....

Marieke: lekker er even tussenuit geweest leuk hoor zeker als het zo onverwachts ongepland is. Keuken is waarschijnlijk donderdag pas klaar kijk nu nog uit op een grote lege ruimte pff.

Lilly: ook ik snap wat je bedoeld het is ook een stukje eigen bescherming want stel je voor je laat je verwachtingen en hoop de vrije loop gaan en het zou tegen vallen... dan zou je de zoveelste klap te verwerken krijgen. Hoe gaat het trouwens met je moeder?

Jo: ik wil ook altijd nog even voor de tijd voor mezelf ongeacht hoe moe ik ben, anders lijkt alles zo'n aan eenschakeling van zorgen en werk.

Nou nou nou wat een stoftroep hier, gisteren hebben ze gesloopt en de oude tegels er af gebikt met zo'n rare beitel/boor het stofscherm wat ze hebben neergehangen deed nauwelijk iets :) de leidingen zijn verlegd, electra omgelegd maar verder is het een groot leeg gebeuren. Vandaag gaan ze in ieder geval regelen ben benieuwd wat nog meer!

Gelukkig heb ik aan de dokters assistent en de dokter uit kunnen leggen dat ik veel pijn heb en zeker weet dat ik eenblaasonsteking heb ( is helaas niet echt de eerste keer in mijn leven ) maar dat ik vanwege de verbouwing niet langs kan komen de eerst komende 4 dagen... Met grote uitzondering hebben ze mij medicijnen voorgeschreven zonder mij gezien te hebben! Pff nu maar Hopen dat ze snel hun werk gaan doen!!!! Voelde me er gisteren goed ziek door!

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Moest zijn: vandaag gaan ze Tegelen ipv regelen hihi... Rustig hier zeg, waar is iedereen?

14. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Veertje&Marieke: ik denk dat ik de 'knip-details' maar niet aan ML vertel... Hij bedenkt zich meteen, denk ik. Maar ach; 2 dagen voelen alsof je in de kruis getrapt bent... krijgen ze toch een idee van wat een bevalling inhoudt ;)

@Veertje: beterschap voor de zieken!

@Marieke: waar ga je naartoe in Belgie? Heb je al geboekt?

@Nikki: sterkte met de spruw! Leuke cadeautjes! Ik heb zelf ook zitten denken aan zo'n stomer-blender; alleen die dingen zijn 130 euro ofzo. Dat is bijna 150 potjes... dus voordat je dat eruit hebt. En dan heb ik de ingredienten nog niet meegeteld. Dat ga ik dus niet doen. Hij eet gewoon potjes of met ons met de pot mee (klein gemaakt met staafmixer / gepureerd). Maar het is een mooi cadeau!
    Balen voor je vriendin, zeg. Maar er zijn er hier meer op het forum die een mk hebben gehad na de eerste (ik 2x) en toch is er een 2e gekomen. Er is nog hoop. Maar het blijft niet leuk!

@Kaatjesmam: rijstebloem helpt bij Jacinto ook niet... Hij slaapt er in ieder geval niet langer van. Dus dan maar niet. Wel handig als je hem wilt laten leren eten; dan kun je pap maken van de melk.
    Ik mocht zelfs beginnen met brood. Dus vandaag heeft Jacinto een paar stukjes brood gehad (in zijn wang geduwd). Het ging prima!
    Ik heb een voedingsschema gekregen van het cb. Als je wilt scan ik hem en mail ik hem naar je... Laat maar even weten.
    @Spruw: kan het vanzelf overgaan dan? Ja, het is inderdaad pijnlijk! En Jacinto sliep er ook onrustiger van had ik het idee.
    Wat een mooie foto's!!! Geweldig! En zo'n tentje voor Joris is natuurlijk ook ideaal!

@Zomaar: regelen/tegelen... ach :D. Hoe is het met je blaasontsteking? Je kunt er ook koorts van krijgen... Hopelijk is het snel over! Beterschap!

@psz: vandaag geen drama's. Thiago werd opgevangen door een leidster van het kdv (zijn grote vriendin van vroeger toen hij nog naar kdv ging). Daar heeft hij een paar minuten gespeeld en ging toen zonder problemen mee naar psz. Ik ben helemaal happy!
    En wat me ook opviel is dat hij veel vrolijker&liever was toen ik hem op ging halen. Heerlijk. Ook is hij zonder luier naar psz geweest en heeft zijn broek droog gehouden! Gaat echt goed nu! Ben helemaal blij. Nu liggen mijn mannetjes te slapen, dus het is de hoogste tijd om de was op te hangen :(:)

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Cimu: wat fijn dat het zo goed ging bij de PSZ!! Dan breng je hem de volgende keer ook met een veel fijner gevoel denk ik.
    Aha koorts ja, dan was dat het gisteren, kreeg een heel grieperig gevoel gisteren namiddag/avond. Vanmorgen was dat een stuk minder en nu na de 2de tablet vandaag gelukkig weg. De pijn in mij onderbuik en tijdens het plassen is ook bijna verdwenen, een hele opluchting kan ik weg zeggen :)

Lilly: hoe was het gegaan met het flesje voeding?

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Nikki, ja, je kunt er ook prima fruithapjes mee maken. Vanmorgen Chinese peer met banaan gemaakt en daarnet bruine bonen met appel. Ik moet straks werken en dan eten we gewoon wat vroeger.
    De rest van de bruine bonen verwerk ik tot chili con carne, tenminste, dat was mijn plan, kom nu tot de conclusie dat het alleen chili wordt, want ik ben de 'carne' vergeten. Ach ja, pech gehad, ik kijk wel wat we nog in de kastjes of vriezer hebben.
    @Kaatjesmam, leuk die foto's, sommige kwamen me erg bekend voor! Lijkt me ook nog wel eens leuk om met een camper rond te trekken.
    @Zomaar, wat fijn dat die medicijnen werken, blaasontsteking kan zo ellendig zijn.
    @Cimu, fijn dat het nu goed ging bij de psz! En knap hoor, zonder luier!

Vandaag weer naar het CB geweest, hij weegt nu 8660 gram en is 69 cm lang. Even de verkoudheid in de gaten houden, want ze hoorde wel een reuteltje, maar verder was alles prima.

17. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Zomaar: hoe gaat het vandaag? Is het al bijna over? En de keuken; schiet het al een beetje op?

@Jo: 8660 & 69 cm :$. Ik vond 8320 & 68 cm al groot! Haha.
    Lekker he, dat onze mannetjes zo goed groeien!?!

Zo, wij gaan kleren aandoen en als Jacinto rond 10 uur gegeten heeft, gaan we even naar de dierentuin.
    Tot straks.

18. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    #58 Velobabe, 27 jan 2010
    Laatst bewerkt: 27 jan 2010
    Al vanaf 18 december niet meer geweest...wel aan jullie gedacht hoor. Zeker weten!

@Justfem
    Gefeliciteerd met Roos!
    Die muurschildering van Bambi wow! En die jurk, ook zo mooi, en je meisje natuurlijk.

@Runner
    Gefeliciteerd met jonathan! Zo te lezen was het goed te doen tot het laatste kwartier dan, hihi.

@Marieke
    Hoe gaat het nu? Nog gefeliciteerd met Cas.

@Cimu
    Hoe gaat het nu o.a. mbt de psz? Beter lees ik net al dus ik heb al antwoord,hihi. Heb je nog aanraders en ben je naar Plopsaland in Hasselt geweest? Waar is dat clubje voor mensen met slaaptekort?

@Djezelf
    Same here!

@Marlieke
    Het gaat allemaal door he, het gezinnetje gaat voor.

@Lilly
    Ontbijt op bed, dat heb ik nog nooit gehad.
    Zelfs nu ik ziek ben zit ik al vroeg beneden met Keano en blijft papa gewoon op bed liggen, grr. Zwaar he dat voeden 's nachts.

@Cimu
    Ik zou Keano het liefst van de psz afhalen.
    Hij is nu 2 keer naar de psz om de hoek geweest en vind het daar net zo leuk als op de andere locatie.
    Alleen...sinds hij gaat is hij continue verkouden en ik ook, daarvoor nooit.

@Zomaar
    Lief dat je me niet vergeten bent, dacht zal wel van iemand pb krijgen waar ik ben, maar nee...Iedereen heeft natuurlijk wel wat anders te doen. No hard feelings hoor.

Ik ben op. Jamie komt nog minstens 2 keer drinken 's nachts. Vannacht 3x en nog niet willen slapen). Ik heb last van oorpijn, al vanaf oktober. Moet 12 feb een scan laten maken. Verder zijn we nu allemaal ziek. Griep, spugen enne nou ja jullie snappen het wel, gelukkig hoeven de kleintjes niet te spugen. Iemand tips om Jamie 's nachts langer te laten slapen? Ik kolf trouwens nooit dus kan geen bv mengen. Heeft er verder iemand ervaring met een afgeplat hoofdje? Dat heeft Jamie door de voorkeurshouding die hij gehad heeft. Het cb had niks gezien en ik ben zelf naar de fysio gegaan en de meting op 29 december was niet om blij van te worden. Al zei de fysio wel dat ze het zo op het oog niet op vond vallen... Maandag gaan we voor een tweede meting.

19. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    @Cimu; bedankt voor je aanbod om het schema te mailen, maar ik gebruik het schema van Stefan Kleintjes als richtlijn en wat ik hier van de kinderarts heb gekregen. Verder een beetje op gevoel. En als ik het niet meer weet vraag ik het jullie gewoon!!
    Joris sliep afgelopen nacht weer door!!!! Joehoe!! Wel 5 schepjes van die rice cereal erin gedaan (het lost op dus het wordt niet echt pap) i.t.t. tot de 2 van de nacht ervoor. Met 8 schepjes is het een volledige voeding stond er. Kijken wat hij vannacht gaat doen.
    Ja dat tentje is echt super. Zoveel gebruikt bij Karlijn. Veel handiger dan zo'n groot reisledikant. Weegt maar 1,5- 2 kilo ofzo.
    Fijn dat het goed ging op de psz!

@Jo; lekker groot hoor!

@Velobabe; vermoeiend hoor zo vaak op zeg! Bij Karlijn hielp de speen wel als ze wakker werd. Die heeft na 3 maanden nooit meer 's nachts een voeding gehad. Joris is echter echt hongerig als hij 's nachts wakker wordt.
    En we waren je niet vergeten hoor. Er zijn meer meiden die even, hopelijk tijdelijk, afhaken.

Hier veel werk stress van ML. Hij is afgewezen vor de banen waarvoor hij gesolliciteerd had binnen Shell en ze hebben 'm een andere baan aangeboden die hij eigenlijk niet zo ziet zitten. Aangezien 20% eruit moest mag hij eigenlijk blij zijn om iets te hebben, maar ja iets doen wat je niet zo leuk vindt is ook niet zo handig. Nu dus inschatten wat de kans is dat hij nog iets anders vindt als hij deze weigert.

Karlijn heeft een maand vakantie nu (begon de dag dat wij terugkwamen van vakantie) en ik vind het zo vermoeiend. ik ben zo verwend!! Ik heb het gevoel dat ik alleen maar negatief tegen haar ben. Ze luistert ook echt voor geen meter. Ze is echt een boefje. Ach nog 2 weken en dan zijn de terrible two over....

20. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Kaatjesmam, zelfs mijn lactatiekundige snapte er niets van ... raar hoor. Ik ben benieuwd. Zondag gaan we met Thijs naar Woezel en Pip en gaat Sophie voor het eerst naar opa en oma (slik ...) en dan moet ik een flesje ontdooien ... ik hoop niet zuur deze keer ...

@ Zomaar, ik hoop dat het klussen goed opschiet !

@ Cimu, het is inderdaad duur die stomer-blender, maar ik heb veel collega's die veel geld bij elkaar leggen, dan gaat het.

Straks meer, mijn meisje huilt, ik ga haar halen, ze heeft honger !

Deel Deze Pagina