"Zwanger van de 2e" wordt "Bevallen van de 2e" !

Discussie in 'De mama's' gestart door NikkiF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Zo ff een snelle reactie. Koen was vannaxht lekker aan het spoken. Gelukkig viel hij wel weer steeds in slaap met een speentje, maar jeetje wat ben ik brak. Natuurlijk net weer als ik moet werken;)

Nikki: ja meis, ik weet hoe je je voelt. Ben er misselijk van. Ik vind het echt zo erg, heb ook nog niet echt het vertrouwen in Koen terug en dat maakt het nog moeilijker om hem weg te brengen. Ik ben als de dood dat ze niet zien als hij het benauwd heeft ofzo.
    Gelukkig heb ik een leuk vooruitzicht dat ik eind van de middag voor een weekend Belgie vertrek.
    Ju ook veel succes!!!

Cimu: fijn dat de ab begint te werken.

Nou ik ga me klaar maken voor mijn werk. Heb internet dit weekend dus ik kom me nog wel even melden:D;)

2. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Marieke: heel veel sterkte op je eerste werkdag!!! En veel plezier komend weekend!

Verder weinig te melden hier :)
    Jacinto gaat langzaam steeds beter en ML en ik beginnen nu verkouden te worden :(. Ach ja, liever wij dan onze mannetjes, toch? Ik kan wel aan Thiago merken dat hij wat aandacht te kort en energie teveel heeft de laatste dagen. Maar goed, als ons kleine mannetje ziek is, kan ik natuurlijk niet op stap. Hopelijk is hij snel van de koorts af, zodat we weer wat kunnen ondernemen.

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Marieke, hoe was het ? Hier vreselijk, ik heb zo staan huilen toen ML wegreed met Sophie om haar naar opa en oma te brengen ... op school is het een chaos, wat wil je zonder leiding. Mijn groep is wel heel leuk, dat scheelt, maar dat was ook het enige ... Wat ben ik blij dat het weekend is !

xxx
    Nikki F

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nikki: Oh... Lijkt me een vreselijk moment inderdaad, hoop dat het snel wat beter gaat voelen en de chaos minder word! Hoe heeft sofie het bij opa en oma gedaan?

Marieke: hoe is het huisje, hoop dat je lekker een weekendje kunt genieten. Alles goed gegaan op het werk?

Cimu: kleine man alweer helemaal opgeknapt? Hier ook een mannetje die nodig wat energie kwijt moet... Ik ga vandaag maar eens naar de stad wandelen met hem, vind noah zo leuk wanne (wandelen dus :D) Thiago mag wel mee lopen :p jullie nu ook ziekjes of toch overgewaaid?

Ik ga vandaag maar eens Liga in huis halen voor de kleinste man, denk dat hij dat wel erg lekker zal vinden! Maandag naar het cb voor Levi ben benieuwd hoe groot en zwaar hij alweer is! Verder weinig bijzonders te melden. Fijn weekend

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Nikki, hoe is het gegaan? In ieder geval was ze in vertrouwde handen! Mooie keuken en wat een geweldige tuin zit er bij dat huis!
    @Zomaar, nog aan het genieten van je nieuwe keuken? Ik heb vorige week voor het eerst een ligaatje aan Luc gegegeven, hij vond het heerlijk!

Vannacht eindelijk weer een goede nacht gehad. Hij is net wakker, ik heb zo'n babyfoon met cameraatje en zie hem lekker op zijn buik op zijn armen steunend het bedje door woelen, dus ik ga hem er maar eens uithalen!

6. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Zomaar: wij zijn gelukkig niet ziek geworden, alleen een beetje verkouden. Jacinto heeft nog steeds af en aan koorts... schommelt tussen 37.7 & 38.5
    Hoop wel dat het nu snel beter wordt, want hij heeft al ab vanaf dinsdagavond! Oogjes zitten niet meer dicht, maar hoesten is alleen maar erger geworden. En aangezien de HA dinsdag al een ruisje op zijn longetje hoorde, ben ik er niet echt gerust onder. Maar hij is weer vrolijker, actiever en eet goed, dus het zal wel goed komen.

Verder houden we hier een 'saai' weekendje thuis... Hopen dat ons mannetje snel opknapt...

Vandaag zijn ze naar onze tuin komen kijken. We willen hem helemaal laten bestraten. Blijkt dat we 132 m2 tuin hebben :$
    Dacht zelf ongeveer 70... hahaha. Ben benieuwd wat de offerte gaat worden... Hoop wel dat het betaalbaar is...

7. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Zomaar, gelukkig ging het prima met Sophie bij opa en oma. Ze was wel doodmoe toen we thuis kwamen, ze heeft gedronken en geslapen tot vanochtend !

@ Jo, ik hoop zo dat het gaat lukken met dat huis ... onze makelaar heeft contact gehad met hun makelaar en ze willen wel wat zakken met de prijs. Ik hoop dat we het rond kunnen krijgen ... hun makelaar zei dat er op dit moment nog een koppel was met interesse, maar goed, dat zeggen ze altijd. Een collega van ML die hypotheken doet gaat nu eens voor ons rekenen of het financieel haalbaar is zonder elk dubbeltje om te moeten draaien. Maandag horen we meer daarover ... ik hoop zo dat het gaat lukken, bij dit huis hebben we allebei het gevoel van "yes, dit is het !"

@ Cimu, dat is ook grappig, je tuin groter dan je zelf denkt ! Gunstig toch ! Veel beterschap voor je manneke !

Groetjes,
    Nikki F

8. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hi meiden...

Ben jullie niet vergeten hoor maar heb het de afgelopen weken zo druk gehad. Cimu bedankt dat je me wees op het nieuwe topic..!!!

Ik probeer er weer een beetje 'in te komen' . Alles goed met iedereen?
    Met ons gaat het allemaal prima ... (nu weer wel gelukkig). Finn heeft vorige week een week in het ziekenhuis gelegen, Dylan heeft z'n eerste schooldag gehad vorige week. Aankomende dinsdag opening van ons nieuwe cafe, dinsdag ook ML jarig, woensdag Dylan jarig ... Alles is dus nu een beetje tegelijk maar ik voel me goed al denk ik de klap (vermoeidheid en emoties) later wel te krijgen!

9. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Funny,

Wow, jij hebt niet stil gezeten ! Wat een drukte ! Wat had Finn ? Ik hoop dat hij weer goed opgeknapt is !

Ik ben snip verkouden ... weet niet of het echt verkouden is of een reactie op mijn zusjes katten waar ik niet tegen kan ... wel balen ... morgen studiedag = verplicht terugkomen :( :( :( Ik baal zo !

xxx
    Nikki F

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Funny, dat klinkt zeker druk! Succes met de opening van jullie cafƩ en beterschap met Finn!
    @Cimu, vorige keer had ik ook iets voor jou geschreven, maar op een of andere manier zie ik dat er gewoon niet meer tussenstaan. In ieder geval, nogmaals beterschap!
    Mijn schoonvader heeft zijn tuin laten bestraten door een stratenmaker die in zijn vrije tijd ook tuinen deed voor een aardig prijsje. Hij had die man via MP. Dus als de offerte erg ongunstig is, kun je daar ook nog naar kijken.
    Onze eerste tuin hebben we zelf betegeld, het resultaat was best mooi, maar zowel mijn man als ik hebben nog 2 maanden last van ons rug gehad, dus dat doen we nooit meer.
    @Nikki, ik hoop dat het wat wordt met dit huis. Wanneer kunnen die mensen er uit, mocht het doorgaan? Succes vandaag met de studiedag!

Gisteren mijn SM, haar vriend + oma op bezoek gehad. Die oma is heel rustig en wacht gewoon even tot de kinderen aan haar gewend zijn. Die andere twee duiken er gelijk op, praten heel hard en druk en dat was duidelijk te merken aan Luc. Hij lachte veel naar haar, ze kon met hem kroelen, maar bij SM en vriend ging hij al huilen als ze tegen hem praatten.
    Het ging verder wel goed, maar het zou schelen als ze gewoon iets rustiger deden.

11. veertje

veertje Fanatiek lid

@jo, klinkt als mijn SM, ze vind het vreemd dat Stijn niet bij haar wil zitten en met haar wil spelen.Met Lisa nog niet meegemaakt maar ze heeft Lisa ook nog maar 2 keer gezien en niet vastgehouden :)

12. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Nikki: op zich wel gunstig als de tuin groter is dan je denkt, maar niet gunstig ivm de kosten :(.
    Ach ja, als de tuin voor elkaar is, levert dat ook wel erg veel plezier op! Hoe'st met jullie nieuwe huis? Al wat gehoord?
    Beterschap!!!

@Funny: welcome back ;)
    Morgen wordt een spannende dag voor jullie!!! Veel plezier!

@Jo: jaja... ;)... geeft niets hoor! ML heeft ook al een stukje tuin zelf bestraat, maar is vervolgens niet blij met het eindresultaat... Daarom wil hij het nu laten doen. Ben benieuwd!
    En SM zeker maar zeggen dat de kleine eenkennig wordt, he. Ik ken dat. Ach ja... SM's, wat zal ik zeggen... :D

@Veertje: mijn SM heeft de kleine wel vastgehouden, maar ik ben elke keer bang dat ze hem laat vallen... Ken je dat? Gelukkig grijpt ML dan altijd in! Zijn moeder, dus beter als hij dat doet.

Hier verder weinig nieuws. Gaat gelukkig steeds ietsie beter met mijn kleine man, maar nu wordt ML ziek. Hij is wel werken, maar zal vanavond wel een wrak zijn :(

13. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Nikki: heb net gestemd op Sofie! Ze had pas 2 stemmen (nu dus 3)... Kom op dames! Stemmen!!!
    Via: Zwangerschapspagina - Baby van de Maand

Aanvulling: volgens mij is 31 het hoogste aantal stemmen, dus Sofie heeft nog wel wat steun nodig!

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Heb gestemd dus nu zijn het er 4 :D

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Haha, ja, maar dat roepen ze al vanaf de geboorte dat onze kinderen eenkennig zijn ;).

@Nikki, ik heb ook gestemd!
    @Cimu, nee, lekker laten bestraten hoor!

Het eten is klaar, doeg!

16. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    He meiden,

Ben weer terug uit het regenachtige Belgie.

Nikki: heb ook gestemd hoor!!! Jouw eerste dag dus ook tegengevallen;)nou die van mij ook hoor. Vreselijk vond ik het. Ik moet woensdag weer dus ik heb alweer helemaal zin:(

Funny: succes morgen!!!

Ik heb wel terug gelezen, maar heb nu buikgriep dus het blijft allemaal maar half hangen.
    Ik kom morgen wel weer even uitgebreider schrijven

17. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Jo, de aanvaarding, daar zijn ze flexibel in ... ik ben heel benieuwd hoe het lopen gaat allemaal. Heel spannend !
    De studiedag was heftig. Er is een interim directrice uit Gouda, een pittige dame, en zij komt met de bezem door onze school heen. Het feit dat een collega en ik op vrijdagmiddag geen groep hebben maar wel op school zijn vond zij al vreemd. Waarschijnlijk moet ik op een andere dag gaan werken ipv vrijdag, een dag waar de kinderen wel 's middags op school zijn. Mijn duo is een vervanger en hij moet zich aanpassen aan mij, dus voor mij is het redelijk eenvoudig op te lossen, ik denk dat ik dan op maandag en donderdag ga werken. Ik ga dat voorstellen, dan ben ik van alle gedoe af.

@ Cimu, we hebben zelf geteld en denken dat het kan, nu even wachten op het antwoord van de bank (ML mag niet zijn eigen hyoptheek afsluiten, daarom moet een ander ook tellen of het kan) Dan kijken we of we met mijn vader kunnen gaan kijken en dan kunnen we een bod uitbrengen. Ik hoop dat het gaat lukken !
    Nog steeds snip-verkouden ... snik ...
    Dank je wel dar je iedereen aanmoedigd om op ons meisje te stemmen ! Heel lief !

@ Veertje, Jo en Marieke, bedankt voor het stemmen !

@ Marieke, ja deze week moet ik helemaal vaak ... vandaag de hele dag (maar vanochtend ben ik bij de gyn geweest, alles zag er goed uit en hun heeft de Mirena geplaatst ... erg pijnlijk ...), donderdag werken en 's avonds MR vergadering en vrijdag ook werken ... en dan lekker een weekendje Zeeland en een weekje vrij !

xxx
    Nikki F

18. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    @Nikki; mooi huis hoor. Ik hoop dat het gaat lukken. Begin je al weer een beetje te wennen aan het werken? Wel fijn dat Sophie naar opa en oma kan. Ik heb ook gestemd hoor!

@Funny; ik las al op hyves dat Finn in het ziekenhuis lag. Heftig zeg allemaal. Hoe gaat het nu met hem en met jou?

Karlijn is morgen alweer 3 (en Joris 6 maanden). Dit is de eerste keer dat ze er echt bewust van is en is al een beetje hyper. Morgen komen haar vriendjes en vriendinnetjes taart eten en zaterdag hebben we feest. Ik had iedereen hier uitgenodigd met de mededeling dat ze eten krijgen. Nu is het de avond voor Chinees nieuwjaar dus alles zit dicht en moet ik toch echt zelf koken. "Gelukkig" hebben de meeste Aziaten om dezelfde reden ook afgezegd dus de groep is niet supergroot.

Joris heeft het de laatste dagen een beetje moeilijk. Hij moet enorm brullen als hij naar bed moet. Hij vindt het maar niks als mamma de kamer uitgaat. Verder is hij nog steeds een schatje. Ook al moet hij erg huilen, zodra hij de melkmachine ziet, breekt er altijd weer een lachje door.
    Gisteren zag ik dat ik de verpakking van die rijst vlokken niet goed had gelezen. Er mogen 8 EETlepels van dat spul in ipv 8 THEE lepels. Nou ja hij werd nog om 5 uur wakker, dus of het echt helpt....
    @Lilly; vraagje over Rapley: als hij een stukje van iets "afbijt" of dat het afbreekt en dat is te groot voor 'm om door te slikken, haalde jij dat dan uit z'n mond of wacht jij tot hij het zelf uitspuugt? Ik vind dat toch een beetje eng; ik heb het gevoel dat ik het juist verder z'n mond induw en ben ook bang dat het in zijn keel vast gaat zitten. Al heb ik ook wel gelezen dat babies al een kokhalsreflex hebben als het voedsel halverwege de mond zit.

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Marieke, hoe was het verder in Belgiƫ?
    @Veertje, mooie grote ogen heeft Lisa trouwens!
    @Kaatjesmam, hier is het ook echt geen verschil van dag en nacht als we rijstebloem gebruiken.

Waardeloze nacht gehad, Luc was erg onrustig.
    Ik denk dat ik onze babysite maar stop ga zetten, mijn SM blijkt aan iedereen het wachtwoord door te geven en ondanks dat de foto's (eenvoudig) beveiligd zijn, haalt ze ze allemaal van de site.
    Straks maar eens verantwoorde boodschappen gaan doen. Ik ben alleen maar aangekomen i.p.v. afgevallen, er moet echt 7 kilo vanaf, mijn kleren zitten veel te strak.

20. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Marieke: jammer dat je regen gehad hebt tijdens jouw weekendje weg... Hebben jullie je toch vermaakt? Lekker gezwommen ofzo?

@Nikki: graag gedaan :D. Ik hoop voor je dat je alles rond krijgt voor het nieuwe huis!

@Kaatjesmam: grappig dat Joris 6 maanden is en Karlijn 3 jaar. Zit dus precies 2,5 jaar tussen; knap gepland hoor! En dan ook nog Chinees nieuwjaar! Jullie dag kan morgen niet meer stuk, denk ik!
    En ja, dat Karlijn daar allemaal vriendjes & vriendinnetjes heeft, daar dacht ik niet bij na. Vindt zij het niet vervelend om weer terug te gaan naar Nederland? Veel plezier morgen!

@Jo: jouw kleren ook al te strak... Die van mij ook! Ik moest na de bevalling nog 6 kilo kwijt, maar na de feestdagen etc zijn het er 8.
    Nu ga ik echt opletten; minder snoepen etc. Want echt lijnen kan niet icm de bv. Dus nog effe wachten... Maar ik heb nu bijna geen kleren meer die passen en eigenlijk wil ik niets nieuws halen, want dan is de druk van het lijnen af... Wat een dilemma.
    Hier ook geen verschil met rijstebloem. Laatste voeding hier is rond 6 uur. Half potje groente een 'mijn eerste danoontje' en als het eten gezakt is nog een beetje bv. Daarop houdt hij het vol tot ong half 6 / 6 uur. En dan wordt hier in huis toch iedereen wakker, dus dat is prima. Nu nog wel onrustige nachten, want ons mannetje is nog steeds erg aan het hoesten. Zo meteen weer effe naar de ha voor een check (want vorige week had hij een ruisje op zijn longen en het hoesten is alleen maar erger geworden).

Deel Deze Pagina