Wanneer worden de 2de wondertjes geboren? April: Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10 verwacht een ♂ Juni: Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4. Mandy1 - 1ste Noa 24-03-2007 - uitgerekend 18-06-2009 en zwanger in ronde 1. Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12. Juli: Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 11-07-2009 en zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8 verwacht een ♂ Augustus: Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend 18-08-2009 en zwanger in ronde 4 Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 Verwacht een ♂ Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12 September: Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 zwanger in ronde 4 Andi- 1ste Gabriël 27-02-2007 - uitgerekend 16-09-2009 zwanger in ronde 6 Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - uitgerekend 18-09-2009 en zwanger in ronde 5 Knuf- 1ste Daphne 03-01-07 - uitgerekend 21-09-2009 zwanger in ronde 4 Veertje- 1ste Stijn 07-01-07 - uitgerekend op 22-09-2009 zwanger in ronde 14 Djezelf-1ste Jonathan 10-01-07 - uitgerekend op 27-09-2009 zwanger in ronde 11 http://s244.photobucket.com/albums/gg35/patje03-06/th_Baby_feet.jpg[/img ] Dit is het plaatje alleen moet je even de spatie tussen de laatste weg halen!
Ik weet het... eerst ALLES lezen en dan doen Funny: Veel plezier vandaag en geniet van het weer (hopen dat het vandaag de hele dag mooi blijft! Wanneer ben je bevallen van dylan? Ik beviel met 37,3... daar zit jij al bijna
Hi meiden, net terug van een fantastisch weekend. Het was zo mooi en relaxed. Mooi hotel aan de rivier met uitzicht op de hele bijzondere bergen. Riviertocht gemaakt op een bamboovlot, gewandeld. Boekjes gelezen bij de openhaard (1 dag regen en best koud) en in de zon (zat en zon supermooi weer). Veel mensen ontmoet. Hele interessante gespreken gehad. Weinig bezig geweest met zwanger zijn (alleen met wandelen werd ik er wel aan herinnerd door een pijnlijke heup), dat was ook wel eens lekker. Wel alles bijgelezen, maar het gaat me niet lukken om op alles een reactie te geven. Lilly: fijn dat Ruben weer wat beter was en dat je lekker weg kon gaan Funny; oh wat wordt het al spannend bij jou Harmless: welkom en goede vragen. Bij mij gaat het allemaal net wat anders: geen kraamzorg en ik zit in een appartement bij het ziekenhuis en ga waarschijnlijk bij de eerste wee al naar het ziekenhuis. Karlijn moet gewoon mee en hopelijk is mijn man op tijd of is er een verpleegster die voor haar kan zorgen. Nog een groot vraagteken eigenlijk. Ik ben ook benieuwd hoe ze is met de BV. We zien wel. Anniek; dubbel gevoel lijk me als je moet stoppen met werken, maar inderdaad zoveel mogelijk van genieten Zomaar: ja rare dromen ben ik ook goed in. maar die van jou is echt geen meisje hoor... Sorry voor iedereen die ik vergeten ben. misschien ben ik morgen scherper.
Haha, vind ik dus ook! Wauw, fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehad Kaatjesmam! Lijkt me ook echt super zoals ik het lees! het weer begon hier ontzettend lekker, 't is alleen nu weer helemaal bewolkt Marlieke, gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Nog even de antwoorden op de vragen van Harmless. Heb er nu wel de tijd voor 1. Ik heb het nu zo geregeld dat wanneer ik überhaupt al maar denk dat de bevalling begint, dat ik m'n moeder bel en dan komt zij met grote spoed onze kant op samen met mijn stiefvader. Mijn moeder wil bij de bevalling zijn en mijn stiefvader heb ik gevraagd of hij zich over Gabriël wilt ontfermen. Ik ga sowieso nog een extra persoon regelen, stel dat de bevalling wel erg snel gaat en m'n moeder en stiefvader niet op tijd kunnen zijn. (Hoewel ik dat niet hoop natuurlijk) 2. Gabriël gaat sowieso niet naar opvang, dus hij is gewoon de hele tijd thuis. Papa heeft dan een maand vrij wanneer ik bevallen ben en we houden het gewone dagelijkse schema voor hem aan natuurlijk. Er moet toch wel iets herkenbaars blijven in die hectische periode. 3. Nog geen ervaring mee. 4. Gabriël is altijd een erg lieve jongen en luistert goed, dus ik denk niet dat hij veel problemen gaat geven wanneer ik bv aan het geven ben. Djezelf, gefeli met je 12 weken! Jo, idd, die 2½ week zijn zo voorbij Voor je het weet! Funny, zo, jij begint ook aardig op het eind te lopen! Rare dromen, jeetje, ik word er hier niet goed van. D'r gaat geen nacht voorbij dat ik niet raar droom.. Dat wordt op den duur echt vervelend.. :-s Droomde vannacht bijv dat ik al op het eind zat en moest bevallen, maar dat het absoluut niet wilde vlotten met de ontsluiting en me dus heel wat kilometers heb afgelopen.. Fijn :-s Ik raakte ook telkens iedereen kwijt. Nog irritanter. Zo, weer bijgelezen Vandaag hebben wij hier het wiegje opgehaald!! Ben echt he-le-maal verliefd!! Foto's ervan staan in m'n foto-album + een nieuwe buikfoto. Nog ong 6 maandjes, dan ligt daar zo'n mooi hummeltje in.. Kijk er nu al naar uit!!!
meiden ben hier weing ben zo moe vandaag naar trekketrek geweest tractorshow en nu ligt vriendlief ziek van zuipen op bed. en kleine man is lekker aan spelen. zo gaauw meer energie heb ben ik er weer.
Kaatjesmam, wat heerlijk zo'n weekendje! Zomaar, was bij Dylan bevallen met 40+3 ... mag nu wel wat eerder maar hoop wel april . Heb geen idee want heb nog genoeg vruchtwater. Maar hij ligt al goed met z'n hoofdje in m'n bekken. Volgens de vk hoeft hij niet verder in te dalen (bij een tweede). Heb een nieuwe 'buikfoto' in m'n album gezet. Lekker nog 2 daagjes werken en dan verlof!
@zomaar: hahaha nu ik de lijst zie denk ik: oh ja, zie je wel, we hadden een lijst! Kon me alleen dielijst nog maar voor de geest halen met die douche met babietjes.... Hoe bedoel je dementie! Maar hij is weer mooi. @Funny: ja wel byzonder hoor, dat jij al bijna zover bent en wij nog zo vreselijk lang moeten wachten! Doet me denken; weinig nieuwe nog uit ons ouwe topic he! Daar zijn toch een aantal mieden die ook alweer een flinke tijd bezig zijn. Zal er zo weer eens langs wippen. @Andi: thanks en wat een schattig wiegje zeg! Hij lijkt een klein beetje op die van ons, zal eens kijken waar die foto is. @rare dromen: pfff word er niet goed van. Droom van hele verdrietige dingen en hele bizarre dingen, elke nacht weer. (van dode babietjes tot een Tom Cruise die me wilt versieren: terwijl ik alleen maar kan denken, blech wat ben jij ENG!) @Kaatjesmam: wauw dat klinkt als een super weekend! (bijna hollywood waardig als ik het zo hoor) Dat is wel een verschil met je vorige tripje toch.. (was toen toch helemaal niet zo leuk?) Sorry voor degene die ik nu opversla...niet met opzet! Had vandaag de practijkdag van mijn fotocursus, hele ochtend door schagen gerend met de camera. Super leuk, erg veel weer opgehaald en ben wel tevreden over een aantal foto's. Ga ze zo ff op de comp zetten en kijken of het ook echt watgeworden is?! Oh en....... Had een pavlova als toetje gemaakt.. om te kwijlen zo lekker! Zeker een aanrader als je een keer gasten wil imponeren!
@Djezelf: 12 weken! Je hebt de mijlpaal gehaald; lekker genieten! @Andi: schattig wiegje zeg! @Funny: wat een leuke foto's zeg! En wat grappig dat Dylan en jij een zelfde outfit aan hebben @Kaatjesmam: wat super om te horen dat je zo'n lekker weekend hebt gehad! Heerlijk toch?!?!
Owww, Funny, geweldige buikfoto! Heeel erg leuk! Ben benieuwd naar jouw wiegje dan, djezelf! En dank je djezelf en cimu Blijf nu regelmatig eventjes op m'n slaapkamer, wegdromend bij het wiegje staan. Heerlijk! Haha Ik kijk nu al naar september uit!
Dames, bedankt voor jullie felicitaties! Harmless, welkom! Kaatjesmam, dus het weer viel toch wel mee. Ik ben blij dat je een leuk weekendje weg hebt gehad! Verder weet ik het even niet meer... Erg he? Manlief heeft net even een recente buikfoto gemaakt. Morgen zal ik hem even in mijn album proberen te zetten...
@Funny, leuke buikfoto! @Kaatjesmam, klinkt als een geslaagd weekend! @Andi, haha, ja ik noem mezelf soms Lady of Leisure, klinkt ook wel wat chiquer dan huisvrouw! Leuk wiegje, je kunt dan al gelijk helemaal fantaseren over dat daar straks een kindje in ligt te slapen (tenminste, dat doe ik dan). @Djezelf, ik wist niet wat een Pavlova was , dus ik heb even gegoogled, maar dat ziet er erg lekker uit! Sorry voor als ik iemand vergeten ben, heb het even vlug doorgelezen. Ik ga een kopje thee nemen met een ontbijtkoek en dan lekker naar bed, t.v. kijken.
Goedenavond allemaal! FF snel want ik kijk de pursuit of happines, erg leuke film! Weekendje was heerlijk, zaterdag lekker ontspannen en uit eten en vandaag uitgeslapen, heerlijk ontbeten, nog even geshopt en toen mijn lieve kereltje weer opgehaald! ik ga nu verder relaxen en ben er morgen weer!
@Jo: Ik kende het ook niet, maar zag het eergister bij smaken verschillen en leek me dus heerlijk... ...klopte dus! @lilly: oh ik wilde die film ook super graag zien. Helaas wilde manlief 'gezellig'samen naar bananasplit kijken Tja en kwalatietijm gaat voor zo'n leuke film..... Dus.. niets verklappen hoor, ik ga hem wel eens huren (lees: door iemand laten branden)
Wanneer worden de 2de wondertjes geboren? April: Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10 verwacht een ♂ Mei: Harmless - 1ste Toon 31-05-2007 - uitgerekend 08-05-2009 en zwanger in ronde 1 verwacht een ♂ Juni: Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4. Mandy1 - 1ste Noa 24-03-2007 - uitgerekend 18-06-2009 en zwanger in ronde 1. Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12. Juli: Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8 verwacht een ♂ Augustus: Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend 18-08-2009 en zwanger in ronde 4 Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 Verwacht een ♂ Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12 September: Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 zwanger in ronde 4 Andi- 1ste Gabriël 27-02-2007 - uitgerekend 16-09-2009 zwanger in ronde 6 Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - uitgerekend 18-09-2009 en zwanger in ronde 5 Knuf- 1ste Daphne 03-01-07 - uitgerekend 21-09-2009 zwanger in ronde 4 Veertje- 1ste Stijn 07-01-07 - uitgerekend op 22-09-2009 zwanger in ronde 14 Djezelf-1ste Jonathan 10-01-07 - uitgerekend op 27-09-2009 zwanger in ronde 11 http://s244.photobucket.com/albums/gg35/patje03-06/th_Baby_feet.jpg[/img ] Dit is het plaatje alleen moet je even de spatie tussen de laatste weg halen! (Ik hoop dat ik het goed heb aangepast...) HIHI funny sta je niet zo ver meer alleen
Bedankt voor de verwelkoming trouwens dames. Leuk hoor. Ervaren jullie de 2de zwangerschap ook heeeeeeeeeeeel anders. Iedereen zei in het begin, het moet wel een meid zijn je bent zo anders dan de eerste keer. HAHA niet dus. Ben echt in de macht moe zal ik maar zeggen. Oei zat ook die film te kijken. WATERLANDERS hiero!
Oh, helemaal vergeten dat die film kwam, had ik ook willen zien! @Lilly, fijn dat je weekend goed bevallen is! @Harmless, bij mij is het juist tegenovergesteld. Ik ben niet zo moe (of gewoon gewend geraakt aan oververmoeid zijn de afgelopen 1,5 jaar ) en heb amper buikpijn, terwijl ik bij mijn dochtertje zoveel buikpijn heb gehad. Wat het wordt, willen we niet weten, dat zullen we over een paar maanden wel zien.
Ik heb die film al gezien.... heeel mooi maar zielig, daarom heb ik hem gisteren ook maar overgeslagen (aangezien ik pas al moest huilen van een liedje van K3 dat over de liefde van mama's gaat ) Ik maak me ontzettende zorgen, heb gisteren de hele dag hele erge krampen gehad bovenin mijn buik, onder mijn ribbenkast en boven mijn baarmoeder, echt een constante pijn met pijnlijke krampende uitschieters bij bewging of diep adem halen.. Gisteren al heel vroeg in bed gaan liggen met de goede hoop dat ht vandaag misschien over zou zijn... Nou niets is minder waar, heb nu ook het gevoel daarbij gekregen dat ze me op die plek helemaal blauw geslagen hebben. Straks aar ff de VK bellen want hb dit nog nooit eerder gehad. Harmless: De lijst is zo prima in orde en de balans is er weer iets meer in voor funny Enne hier ook 2 totaaaaal andere zwangerschappen maar toch 2 keer een jongen! Lilly: Fijn dat je even lekker bij hebt kunnen tanken! Heb weer leuke buikfoto's en wiegjes voorbij zien komen!
Harmless, hier idd een heel andere zwangerschap dan de 1e keer. Wij willen niet weten wat we krijgen, maar ik denk dat het geslacht er weinig mee te maken heeft. Elk kind is anders. Elke bevalling is anders. Dus waarom zou dat dan niet gelden voor een zwangerschap, zeg ik altijd tegen de mensen die voorspellen dat ik nu dan wel een meisje zal krijgen... Dames, nieuwe buikfoto zet ik nu in mijn album. Ga er ook even een fotootje in zetten van mijn neefje tijdens de prijsuitreiking en 1 recente foto van Marciano. Voor alle geinteresseerden...