@veertje, hallelujah, RUST! Ik herken het ook een beetje, wij hebben dit op de bruiloft van mijn moeder gehad notabene. Als wij langsgaan met Ruben rookt mijn moeder niet (normaal kettingroker) maar op die receptie zaten op een gegeven moment 7 man binnen in haar flatje te roken. Ik zat daar met Ruben, was die ochtend me them naar de dokter geweest en hij had ventolin gekregen Ik nam mijn moeder even apart en bracht het ter sprake. Tja.......dan moesten we maar gaan. Ben dus 30 minuten op de receptie van mijn moeders huwelijk geweest....... En dat opdringen van regels..........grrrrrrrrrrrrrr.......wij zijn makkelijke mensen. Ruben mag veel, en met eten zijn we ook makkelijk. Hij een goede eter, eet ook alles maar af en toe zijn er van die tijden dan neemt ie twee happen en klaar. DAt weten wij en daar zeuren we ook niet over. Maar je ziet dan soms mensen kijken........ @zomaar, hoe is t nu? @djezelf, foei! Foto's maken nu! @harmless, Ruben word vrijdag a.s. 2! En is idd ook een bikkel. Af en toe valt op een manier dat je denkt OHHHHHHHHHHH NEEEE, maar meneer staat gewoon weer op en gaat weer verder. Ik beworder het het ergens wel, maar je moet gewoon op je tellen zijn Zo is hij met 7 maanden uit het winkelwagentje geklommen, (boem op de grond!), klom met 8 maanden de trap op, zat laatst in de bovensta la van een kast (via het bed op gekomen), kortom klimt op van alles........klimtoestellen waar een kind van 4 hulp bij nodig heeft van papa, daar klimt deze aap gewoon op en sjeest zo van de glijbaan Nou Ruben was razend enthousiast overhet zwemmen dus volgende week gaan we beginnen
Hallo dames, Even een kort berichtje van mij... ik/wij (de vk) zijn erachter wat het is... mijn darmen komen zo in verdrukking dat mijn eten en zo moeilijk naar bendeden kan vinden. Ik dacht dat ik dood ging net bij het avondeten AUW AUW meteen na een hap of 3 keer ik al steken pff ale: Bij Noah echt nooit last van gehad! Maar het blijkt dat mijn darmen deze zwangerschap niet de meest logische plek hebben gekozen en ze zelfs een beetje moeten krimpen en opnieuw lussen Kan nog wel een tijdje pijnlijk zijn kreeg ik te horen Veertje, gelukkig is de rust weder gekeerd! Lilly, Aaaah vrijdag de kleine man alweer 2 Djezelf, Aaaahhhh lammetjes! Lief hoor, en zoooo leuk voor kinderen en mama´s Carla, sorry zag dat mijn voorganger niet de laatste lijst had gekopieerd... maar zo blijven we bezig hé
@Carla Thanks @Kaatjesmam Klinkt goed! @Andi Leuk om te horen. Sommige mensen snappen niet dat ik ''huisvrouw' maar achterhaald vind @Funny Ik ben bevallen met 41+6. heb nu al nagevraagd hoe dat nu zit. En in het Ikazia leiden ze nu in voor 41 weken. @Djezelf Waar volg je die cursus? En gefeliciteerd! @Veertje Pff, gelukkig is ze weer weg. Het is heel herkenbaar hoor. @Lilly Alvast gefeliciteerd! @Zomaar Daar komt dus het gezegde vervelende (ellendige) darmen vandaan. Heeft ze nog lactulose ofzo voorgeschreven? Dat kan helpen.
Hè, Veertje, wat een schoonmoeder heb jij zeg.. Ik kan me je frustraties heel goed voorstellen! Owww, zomaar, da's pijnlijk.. Ik hoop dat je er niet al te veel last van zult hebben.. Hahaha, Velo, dat vind ik dus ook.. Het staat zo 'muf' Of ik zeg gewoon fulltime huismoeder En woon jij in omg Rotterdam dat je naar het Ikazia hebt gevraagd? Sorry voor als ik de rest ben vergeten.. 't Is nogal veel
@Andi Ja, ik woon in Barendrecht dus vlakbij Alblasserdam Ik ging vorige keer voor een thuisbevalling en ben toen niet in het zh gaan kijken van te voren. Uiteindelijk moest ik naar het zh en heeft de VK gekozen voor het Zuider (nu Maasstad). Nu wil ik vooraf in het Zuider en het Ikazia gaan kijken dan weet ik wat me het beste lijkt al hoop ik thuis te kunnen bevallen. Waar ben jij bevallen?
Zomaar wat vervelend zeg die pijn, mar wel fijn dat je nu weet waar het an ligt... Veertje jeetje wat een schoonmoeder zeg #$#$#@
@zomaar: huh...je darmen hebben de verkeerde plak gekozen. Waar gaat het toch heen in de wereld als zelfs je ingewanden zelf gaan denken.. Maar wat ontzettend vervelend voor je, helemaal omdat je nu weet dat het nog wel ff zo blijft. @velobabe: ik volg de cursus in schagen. Wel leuk hoor, veel herhaling voor mij, maar ik moet dit certificaat hebben om de vervolgcursus te kunnen doen. (en dat is dus de bedoeling) @veertje: fijn dat ze weer weg is! Maaruh... kan jij gewoon internetten terwijl ze op visite is? huh? @Lilly: ohwkee ga ze zo maken.... *druipt af, op zoek naar een charmant zittend shirtje om vast te leggen voor het nageslacht*
@djezelf, ja hoor dat ken ik ze was met Stijn bezig en ze was alleen maar aan het klagen, nou dan heb ik betere dingen te doen Je hoeft bij mijn schoonmoeder toch alleen maar af en toe ja of nee te zeggen.. Soms moet ik gokken of ik ja of nee moet zeggen omdat ik haar gewoon niet kan verstaan, moet me daarvoor zo concentreren en vaak heb ik daar geen zin in.. Heb mooi tussendoor ook de snijbonen gesneden en de aardappels geschilt Mijn man was iig blij dat ze net wegging toen hij aan kwam rijden, hij had echt geen zin in dat geklaag van der..
wat zeur jij dan over je schoonloeder? Als die van mij komt dan moet ik verplicht erbij zitten en suffe verhalen aanhoren. Het ergste is wanneer ze ongepaste, schunnige grappen maakt. Blech! :sick: en jij kan lekker computeren...je eten afmaken..en ze zorgt dat je kleintje zijn pitamientjes binnen krijgt [-X
Ik ruzie met die van mij over de mail en zij per post Zooooo zijn jullie nu allebei jaloers : Djezelf: Ach misschien wel de juiste plek maar dan de juiste plek met de verkeerde kronkels Velobabe: Nee niets voorgeshreven, een kruik kon soms wat verlichting geven, voor de rest moest ik even een bikkel zijn Zooo ga mijn bedje opzoeken, alhoewel liggen op dit moment niet echt fijn is Ik ga ervoor om vannacht mijn darmen op een rijtje te hebben en morgen zonder pijn op te staan
Ah, Barendrecht. ja, da's idd omg Rotterdam Alblasserdam valt onder Drechtsteden dus als je hier in het ziekenhuis wilt bevallen moet je naar Zwijndrecht of Dordrecht(ben in Dordrecht bevallen, beviel me wel goed, alleen van bv geven hadden ze daar echt geen kaas van gegeten. Ik kwam met japen van kloven op m'n tepels weer thuis.. :-s) Dus nu graaaag thuis Maar als het niet anders kan, wil ik dan toch weer naar Dordt. Ik heb nu tenminste ervaring met bv Ik kruip zo m'n bedje in. Ben echt moe.. Oh, en heel lief van m'n stiefvader en moeder. Ze hebben voor ons het wiegje betaald. Superlief! Trusten!
Schrikken zeg Zomaar. Niet fijn dat het nog wel een tijdje zal duren maar gelukkig geen vroege weeen of iets dergelijks. Marlieke; goeie buik al zeg! Veertje; oei wat een gezelligert die schoonmoeder van jou. Die van mij zijn niet zooo erg maar wel erg genoeg dat ik ze hier niet meer 2 weken in huis wil hebben zoals vorig jaar. We hebben ze dan ook verteld dat ze maar 1 week mogen komen en dan lekker moeten gaan reizen in China. Viel niet echt lekker. Maar ik ben bang dat ik anders mezelf een keer echt niet meer in kan houden en de relatie voorgoed beschadig. Mijn zwangerschap is eigenlijk wel hetzelfde als de vorige keer. Alleen lustte ik toen geen kip en nu geen gehakt. En ik ben iets minder moe maar dat komt waarschijnlijk doordat ik geen baan heb en een hulp in huis... Ik heb eergisteren trouwens voor het eerst de baby aan de buitenkant voelen schoppen. Net als bij Karlijn houdt het op als manlief het probeert. Erg rustgevende handen denk ik.
Jo, ja de buik begint nu idd in de weg te zitten. En we moeten allebei nog ruim 3 maanden. Kan nog wat worden... Veertje, irritant, zo'n schoonmoeder...dikke knuffel voor jou! Zomaar, hoe is het nu met je darmen? Zijn ze al verstandiger geworden en zitten ze nu op de goede plek? iig ook voor jou een dikke knuffel meid!
zomaar wat vervelend zeg veertje hierook zo n schoonmoeder sterkte hier dalijk om tien voor elf echo om kijken of ze al wat kunne zien.heb er geen vertrouwe in aangezien om 7uur zo kramp had da gewoon dubbel lag.of me darmne zijn ik weet niet.heb daar wel vweel last van.
Nou ik snap er niks van.... je kan toch ook je gedachten op een rijtje zetten in de nacht... nou das niet gelukt met mijn darmen hoor Krijg ze niet in een rijtje/ uit de knoop... Net een boterham gegeten en nu AUW AUW. Gelukkig is mijn kleine man de laatste 2 dagen wel lekker druk, das dan al een hele geruststelling, met hem is alles goed alleen is het even afzien voor mij. Kaatjesmam: OOh dat vindt ik nog heel schappelijk! Ik heb mijn schoonloeder verteld dat ze hier helemaal NIET meet mag overnachten... ze blijkt niet normaal te kunnen doen dus dan gaat ze maar lekker in een hotel! Dus die van jou hebben niets te klagen met zo'n schoondochter! Veertje: Denk toch dat ik er vanaf zie, hoewel ik dnek dat ik ECHT de schoonmoeder from hell heb! (thank god woont ze niet in NL!) Ohhhh volgens mij word het heerlijk weer vandaag 8)
Leuk Kaatjesmam dat je de baby aan de buitenkant heb voelen schoppen! Owww, zomaar, wat vervelend dat je er zo'n last van hebt Hier wordt het geloof ik ook heerlijk weer. Het zonnetje schijnt en er is bijna geen wolkje aan de lucht.. Ik voel me alleen zooo brak en zooo moe.. Snap niet hoe dat kan, dat terwijl ik juist goed geslapen heb..
Goedemorgen! Wij hebben met schoonouders sinds november geen contact meer, leuk is anders hoor. Er zijn best dingen die ik mis maar ook dingen die ik absoluut NIET mis Maar zeker met verjaardagen en zo is het wel jammer als je gewoon geen familie hebt, is toch een beetje kaal......... Hier scheen ook volop de zon vanmorgen, nu helaas niet meer Gelukkig heb ik 3 vrolijke jongetjes vandaag. Helaas moet ik de twee BSO kindjes om 11.50 al halen, leraren hebben studie middag. Naja, tis maar 1 middagje.........