@Zomaar Gaat het nu wat beter? @Andi Had je vorige keer voor het zh gekozen of moest je in het zh bevallen? Net wat je zegt je hebt nu ervaring met bv en we gaan gewoon thuis bevallen @Lilly Ik heb met mijn moeder en stiefvader geen contact meer maar missen doe ik het niet. Ze waren er toch nooit voor me. Toen ik zwanger ws van Keano heb ik ze 1 keer gezien en toen Keano net geboren was wilden ze gelijk langskomen. Dat vonden we ondanks de zware bevalling goed maar daarna lieten ze een maand niks horen. Ze vroegen niet eens waarom ik in het zh bevallen was en niet thuis zoals de bedoeling was. Nou ja, ik kan er een boek over schrijven maar dat doe ik niet, tijdverspilling.
Haha, Lilly, je zit qua weer gewoon in het verkeerde deel, want de zon schijnt hier echt lekker! Pff, dat ge-euvel over schoonouders, ouders etc.. Ik ken het ook.. Wij hebben geen contact meer met mijn vader en stiefmoeder, en ze wonen nog bij ons in het dorp ook.. :-s En Velo, met Gabriël had ik ervoor gekozen om in het zh te bevallen, want ik wilde niet bij mijn ouders thuis bevallen. Dat had dan op hun bed gemoeten en dat had ik echt niet fijn gevonden. Ik had uiteindelijk toch naar het zh gemoeten vanwege m'n bijna totaalruptuur.. Maar als het goed is ga ik dat deze keer niet hebben, want het lijkt me knap als dit hummeltje ook besluit zijn of haar armpje voor het hoofd te doen Maar idd, we gaan gewoon thuisbevallen! Lijkt me echt zo lekker!
Wauw...wat veel van ons hebben slecht contact met hun schoonouders! Ze komen hier wel gewoon over de vloer, en het gaat eigenlijkwel prima, tja er blijft altijd wat te wensen over.. Maar die schoonouders van jullie...pffffff Heb echt medelijden! @zomaar: hebben ze je nog gezegd hoe lang het kan duren voordat je darmen weer de juiste kronkels hebben? Misschien helpt het als je nu ff vloeibaar eten neemt. Kan me zo voorstellen dat het dan makkelijker er door heen gaat. @Kaatjesmam: nou dan ben je nog coulant, als ze wel een week mogen blijven. He en wat leuk dat je de beeb aan de buitenkant voelde! Hier denk ik af en toe dat ik wat voel (aan de binnenkant dan he ) Maar het is nog te vaag om er zeker van te zijn. Kan niet wachten. @zon: ja die was hier ook vanmorgen, maar nu alleen nog maar mist. Ga zo werken, pfffff word weer een lange dag.
@Kaatjesmam, leuk dat je de baby nu ook aan de buitenkant voelt! @Zomaar, vaag die darmen, hopelijk gaan ze snel weer zitten waar ze horen. Haha, al die schoonmoeders. Tja, die van mij is zo'n totaal ander type dan ik ben in zo'n beetje alle opzichten. Alles moet het liefst op haar manier gaan. Ik wou net met de trein naar Utrecht, even winkelen. Zie ik de trein al staan, ik rennen (voelt ook al niet meer zo lekker met zo'n buik), rijdt hij voor mijn neus weg. Bleek mijn man de verkeerde tijd te hebben opgezocht :x ! Ik had er zo de schurft overin dat ik maar weer naar huis ben gegaan, had echt geen zin om daar weer tot St. Juttemus op het station te staan wachten. Kom ik hier thuis, staat er weer een fiets op de stoep, waardoor ik er niet langs kan als ik met de kinderwagen loop. Ik heb die fiets gepakt en 30 meter verderop in de bosjes gedonderd, bah, heb echt een pestbui!
@Andi Komt ook best vaak voor troubles met ouders/schoonouders, etc. Je schreef ik had uiteindelijk toch naar het zh gemoeten vanwege m'n bijna totaalruptuur. Maar als het goed is ga ik dat deze keer niet hebben, want het lijkt me knap als dit hummeltje ook besluit zijn of haar armpje voor het hoofd te doen Maar idd, we gaan gewoon thuisbevallen! Lijkt me echt zo lekker! Keano dacht ook super grover te zijn en met zijn armpje naast zijn hoofd naar buiten te komen dus ik had ook een sub totaal ruptuur (op het nippertje geen totaal ruptuur) en had als ik thuis bevallen was naar het zh gemoeten voor het hechten. Keano's hoofdomtrek was trouwens ook nog eens 37 cm _________________
Owww, fijn Velo, je kent het dus? Ik vond het al uniek wat meneer deed.. Bij mij was het ook op het nippertje met de ruptuur! Godzijdank! Bij mij bleek Gabriël ook nog eens de navelstreng om zijn nek te hebben gehad(maar daar kwam ik pas achter toen ik de ontslagpapieren van het ziekenhuis kreeg ) Gabriëls hoofdomtrek was 'maar' 33 cm, maar ja, als je je arm over je hoofd houdt, maakt dat het een heel stuk lastiger.. Hè, Jo, ik moest eigenlijk wel een beetje lachen om die fiets.. Haha. Ik hoop dat je pestbui snel over is, want hier word je niet vrolijk van Maar wel balen dat je mannetje het verkeerde tijdstip had opgezocht! Wat een knuppel! En, eigenlijk heb ik geen last van m'n schoonmoeder, want daar hebben we ook geen contact mee en die woont ergens in het topje van Duitsland Maar mijn stiefmoeder is wél een typische stiefmoeder... :-k Zo, ik ga hier eens de was afhalen en ophangen.
@Veertje: Lekker verhaal, die schoonmoeder van jou. Ik hoop dat het allemaal nog goed afgelopen is gisteren @Zomaar: fijn om te horen dat er niets met de kleine aan de hand is, maar jeetje zeg, wat balen dat het om je darmen gaat! Sterkte met bikkelen! En hopen dat de darmen snel 'hun draai hebben gevonden' @Kaatjesmam: Leuk he, de kleine voelen! Ik voelde hem al vanaf 18-19 weken, maar het heeft tot 20-21 weken geduurd voordat manlief het mocht voelen. Paar weekjes geduld dus nog @Schoonouders: tsja, de mijne zijn niet ideaal, hebben een gebruikersaanwijzing van 25000 pagina's Maar als ik de verhalen van de meeste van jullie lees, prijs ik mezelf ineens heel gelukkig... @Zon: het is hier weer heerlijk weer... en ik ben weer aan het werk Ach ja, je kunt niet alles hebben, toch? @alles&iedereen dat/die ik vergeten ben; sorry, niet alles blijft evengoed hangen ...
@Veertje: Lekker verhaal, die schoonmoeder van jou. Ik hoop dat het allemaal nog goed afgelopen is gisteren @Zomaar: fijn om te horen dat er niets met de kleine aan de hand is, maar jeetje zeg, wat balen dat het om je darmen gaat! Sterkte met bikkelen! En hopen dat de darmen snel 'hun draai hebben gevonden' @Kaatjesmam: Leuk he, de kleine voelen! Ik voelde hem al vanaf 18-19 weken, maar het heeft tot 20-21 weken geduurd voordat manlief het mocht voelen. Paar weekjes geduld dus nog @Schoonouders: tsja, de mijne zijn niet ideaal, hebben een gebruikersaanwijzing van 25000 pagina's Maar als ik de verhalen van de meeste van jullie lees, prijs ik mezelf ineens heel gelukkig... @Zon: het is hier weer heerlijk weer... en ik ben weer aan het werk Ach ja, je kunt niet alles hebben, toch? @alles&iedereen dat/die ik vergeten ben; sorry, niet alles blijft evengoed hangen ...
@wenneke, fijn om te horen zeg Ik weet niet meer wat iedereen geschreven heeft sorry, mijn hoofd is een vergiet en ik word gek van de jeuk in mijn oor grrrr
@Veertje: de jeuk in je oor kan veroorzaakt worden door een beetje een droge huid in je oor... Ik heb dat ook regelmatig en een druppeltje sla-olie doet dan wonderen Misschien een tip?!?
@Wenneke, fijn dat het goed is! @Veertje, inderdaad wat Cimu zegt, sla-olie is heel fijn, ook bij oorpijn. Ik moest het van mijn huisarts doen toen ik een aantal weken geleden last had, en het liefst een beetje warme olie. Uiteindelijk toch nog naar Utrecht gegaan, mijn man en dochtertje zijn meegeweest (hij voelde zich denk ik wat schuldig door het doorgeven van de verkeerde tijd). Was wel gezellig en een hoop leuke dingen voor ons nieuwe huis gekocht. Lekker weertje ook. Alleen merk ik wel dat het er nu zwaarder valt en ik al snel mijn buik ga voelen, dus een middagje shoppen zal ik niet meer zo snel doen (ach, zo bespaar je je ook weer wat geld).
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik kom even klagen Wat een dag..... Noah eerste kiesje is door gekomen en hij was vanaf de middag tot nu dat hij is gaan slapen niet te genieten... hij wou de hele tijd opgetild worden, en dat gaat nu echt niet dat doet me veel te veel pijn! Hij had natuurlijk ook een beetje pijn dus dat was dus de hele dag zeuren om aandacht en opgetild te worden... en ik voel me al niet toppie Gelukkig was het voor de middag wel alleaal goed, nou maar hopen dat hij morgen weer fris opstaat! Zo ben er weer vandoor want mijn humeur is "niet" bepaald super meer en ik ben kapot. einde klaag zeur klaag zeur bericht
Zomaar, hopelijk slaapt Noah vannacht een beetje... ze kunnen er behoorlijk last van hebben. Hoe is het met je darmen? Nog veel last? Schoonmoeders... ik mag me best gelukkig prijzen met m'n schoonmoeder het is bij mij meer m'n schoonzus en zwager maar die hebben we verbannen uit ons leven dus ook geen last meer van! Veertje, hoe is het met de oorpijn? Kaatjesmam, spannend hoor... vrijdag weet je het, toch? Wordt wel tijd voor een meisje in ons topic Sorry, verder weet ik het even niet meer... JIPPIE, HEB OFFICEEL VERLOF! Ben vandaag wel heel erg verwend op m'n werk, iedereen had een kadootje gekocht. Zo lief! Gister weer iemand van de zwangerschapsgym bevallen.. gaat nu wel hard hoor. Mag bij mij nog wel even blijven zitten. Voel me goed maar alleen het slapen is een drama. Ben nu zo moe, ga lekker naar m'n bedje! Tot morgen!
Oor gaat gelukkig weer goed bedankt voor de tips.. @funny, fijn dat je verlof is ingegaan, heb je meer tijd om met ons te kletsen @zomaar, weet nog van Stijn zijn hoektanden, 3 in 1 keer drama, hoop dat je kleine er weinig last meer van gaat hebben want het is geen pretje voor de ouders en het kind.. Wij zijn even lekker bij de chinees wezen eten, had er zo een trek in Stijn ligt pas net in bed, moet een keer kunnen.. Hij was vanmorgen pas om half 11 wakker, echt niet te geloven, denk dat hij niet helemaal lekker was want hij was gisterenavond ook even wakker.. Zo even mijn tent is top kijken en dan lekker naar bed..
@Jo: leuk zo'n middagje shoppen! @Zomaar: ik kan het me helemaal voorstellen! Sterkte met je mannetje! @Funny: lekker verlof! Heerlijk! Hopen dat het weer zo mooi blijft als vandaag! @Veertje:Fijn dat het geholpen heeft! En lekker gegeten; heerlijk! @Iedereen die het nodig heeft; sweet dreams! En morgen gezond en fit weer op! Ik ga ook mijn bedje opzoeken!
Heb trouwens vanavond gelachen, we reden naar de chinees in het dorp hiernaast omdat we eens een keer wat anders wouden maar die was dicht dus Stijn riep heel erg hard papa deze nasi winkel is dicht, moet andere zoeken Dus wij naar een andere chinees en het eerst wat hij riep toen hij binnen was was "ikke nasi eten" Vervolgens heeft hij bami gegeten