Djezelf, mooi huisje hoor! Wenneke, jij ook gefeliciteerd. Kaatjesmam, klaag maar raak hoor. Daar zijn we (ook) voor. Djezelf, nee, wij willen liever een lange naam. Dus nog geen namen gehoord in de familie of kennissenkring die wij eventueel zouden gebruiken. Lilly, vervelend die hoofdpijn! Is je kleine vent morgen jarig? Misschien domme vraag...misschien heb ik er ook wel overheen gelzen... Broodje kroket: gezond dus...mmm...misschien overmorgen...
@Andi, een wipstoeltje bij AH? Ik heb natuurlijk weer net vanmorgen het foldertje in de vuilnisbak gegooid, zonder in te kijken. Zag ook niets op internet. Is het wat? Zo, 90 jaar, wat een leeftijd, leuk hoor dat ze alles nog mee mag maken! Ik ben net terug van het speeltuintje en het parkje, lekker gespeeld en de hond uitgelaten.
@marlieke, JA RUBEN IS MORGEN JARIG Alweer twee jaar geleden dat ik lag te puffen.........over 3 uurtjes zou ik naar het ziekenhuis gaan, omdat ik na een dag weeen nog maar 2 cm ontsluiting had.....En na een moeilijke nacht zou dan morgen allermooiste mannetje van de wereld op mijn buik gelegd worden........ Twee jaar alweer, wordt er zowat een beetje emo van.
@Kaatjesmam: spannende dag voor jou morgen! Heel veel succes met je examen en natuurlijk ook bij de gyn. Ben benieuwd of jij een jongetje of een meisje krijgt! @Lilly: balen, hoofdpijn... daar heb ik geen middeltjes voor... Alleen rust, maar ja, daar heb je weinig aan nu In ieder geval heeeeeeeeeeeeleee fijne dag morgen! Je mag best emo zijn! Je geeft gewoon de hormonen de schuld, hahaha. Jouw snack klinkt heerlijk, maar ook vegetarisch. Ben je vegetarisch? @Andi: van harte gefeliciteerd! En heel veel plezier zaterdag. Je mag je gelukkig prijzen met deze dames nog in je leven! Lekker van genieten! @kroketten; daar heb ik niets mee. Nu de zon weer gaat schijnen krijg ik enorme trek in ijs, ijs en nog eens ijs. Ijssalons gaan weer open! Cafetaria's hebben weer softijs! Heerlijk!
@Lilly Alvast gefeliciteerd. Denk niet dat ik morgen online kom want de verbouwing gaat morgen beginnen... Nu lust ik ook wel een kroketje Geniet allemaal van het mooie weer zou ik zeggen!
@lilly: op dit soort dagen realiseer je je ook weer hoe snel de tijd gaat he! Ben je al klaar met de voorbereidingen? @velobabe: succes morgen! @cimu: grappig want ik heb helemaal niets met ijs. (oke behalve die ene van Ben&jerry's; newyork chocolat dinges) @ALL: KUNNEN WE STOPPEN OVER DE KROKETTEN! Had nog eten over van mijn werk, dus het werden geen friet-uren hier vandaag!
hahaha kroketten... heb er genoeg in de vriezer en na het lezen van dit allemaal.... nog steeds geen zin in Lilly: Alvast GEFELICITEERD MET RUBEN! Hoop dat het een hele leuke dag voor jullie mag worden Pfff en emo dat mag zeker! Tsjee ik had daar ook zoveel last van! Het is en blijft allemaal gewoon ontzettend speciaal zo'n "kleintje"! Velobabe: Succes met de verbouwing! Kaatjesmam: Succes met je examen en laat je ons zo snel mogelijk weten hoe het bij de gyn was?! Hoe later het is hoe beter het gaat met mijn buik/darmen... een dagje rustiger aan doen heeft dus toch al een beetje zijn vruchten af geworpen Hier was het vandaag ook lekker weer, niet echt super warm maar wel de hle dag zon gehad!
@cimu, ben wel een tijdje vegetarisch geweest, niet omdat ik niet van vlees houd maar om principiele redenen. Maar om heerlijk te zijn ben ik er gek op, dus ik houd t gewoon niet vol maar ik eet nog wel regelmatig dingen die ik uit die tijd heb overgehouden, gewoon omdat het heeeeeeerlijk is en goed voor je! Enne we zijn tenslotte zwanger dus een klein beetje om de vitamientjes denken kan geen kwaad he @kaatjesmam, ik hoop dat ik er morgen nog aan toe kom hier te spieken om te horen hoe het bij de gyn was en hoe je examen gegaan is. Zet m op in ieder geval! @zomaar, lekker eindelijk eens een beter dagje. Ik ga uitpuffen nu, zit eindelijk........sorry aan wie ik vergeten ben!
Goedemorgen! Lilly: Nogmaals GEFELICITEERD met de kleine man! Djezelf: Tsjee wat een mooi huisje! Ik weet wel waar jullie gaan zitten als er een dijk doorbreekt Cimu: Ik had gisteren en eergisteren ook al zin in softijs JAM JAM Hier eindelijk weer eens een pijnloze nacht gehad! WOEHOE! En om het feest even af te maken schopte mijn kleine kereltje gisteren zo hard dat het DUIDELIJK aan de buitenkant te zien/voelen was! Me happy ik denk dat mijn darmen eindelijk hun plekje hebben gevonden! Tsjee dat was echt erg, dit gun je niemand! Het zonnetje gaat weer lekker schijnen vandaag!
goedemorgen! Lilly, GEFELICITEERD met Ruben! Fijne dag! Het is in iedergeval super mooi weer dus een goed begin Zomaar, dat gaat de goede kant op... hopelijk blijft de pijn weg! en nu genieten van het zonnetje. Ik ga zo zwemmen met Dylan maar heb echt geen zin vandaag. Voel me zo moe en niet zo lekker maar zet me eroverheen en ga want Dylan vind het zo leuk! Als ik geweest ben dan ben ik toch wel blij hoor! fijne dag allemaal!
Oeh Funny... de vorige keer dat ik me niet zo lekker voelde aan het einde van mijn zwangerschap beviel ik een paar dagen later Toch veel plezier met zwemmen!
Lilly: GEFELICITEERD met Ruben. Hele fijne dag, en verwen hem maar lekker Zomaar: meis, wat ben ik blij voor je dat je je een stuk beter voelt. Hopelijk blijft het zo. Lekker genieten van het weertje vandaag. jeetje je mag alweer bijna naar je kleine man kijken Funny; toch veel plezier met zwemmen. En misschien heeft zomaar wel gelijk Djezelf; wat een huis zeg, wat gaaf! Hier geen kroketten hoor, ik ben wel echt vegetarisch. Gewoon omdat ik echt geen vlees lust en uiteindelijk is het ook wel principieel geworden. Geef mij maar een kaassouffle alhoewel, ik ben blij als ik iets binnen houd. Ik ben trouwens al twee weken flink aan het spugen, en het lijkt alsof ik nu ook nog eens een buikgriep eroverheen heb gekregen. Kan dit kwaaad voor de baby?of pakt hij wel zijn nodige stoffen
@Lilly, gefeliciteerd met Ruben! Jullie hebben een mooie zonnige dag! @Zomaar, wie weet heeft de baby je darmen wel weer op de juiste plaats getrappeld! @Funny, hoop dat je je straks weer wat beter voelt. @Marieke, ik kreeg ook een maand of twee geleden buikgriep, hield niets meer binnen. Schrijnt niet zoveel uit te maken hoor voor de baby, zolang je maar genoeg vocht binnenkrijgt. Beterschap! Ik heb geloof ik een beetje verkeerd gelegen vannacht, mijn heup doet wat pijn als ik loop. Haha, we worden wel lekker krakkemikkig, maar goed, het zal wel in de loop van de dag wegtrekken. Ik ben echt jaren vegetarisch geweest en eet nu nog amper vlees, meestal ook biologisch vlees, want ik vind het toch wat triest wat voor leventjes een hoop dieren hebben gehad. Maar een kroket of een gehaktbal gaat er wel in bij mij! Vleeslappen vind ik verschrikkelijk, als ik echt zo moet gaan kauwen, ga ik nadenken en krijg ik het helemaal niet meer weg.
Goedemorgen! Ruben, van harte gefeliciteerd, grote vent! Heel veel plezier vandaag! Kroket, Hier geen krokettenverslaving hoor. Wel verslaafd aan geroosterd brood met pindakaas... Funny, hoe voel je je nu? Het komt echt dichtbij nu he?
Zomaar, ik verwacht het nog niet maar dat is nergens op gebasseerd ... Ik hoop toch nog wel even te wachten (vind april zo'n leuke maand), maar nu bevallen met dit mooie weer zie ik ook wel zitten, hahaha! Ik ben een echte vleeseter alleen sinds m'n zwangerschap smaakt bijna niks me meer, alleen trek in filet american en biefstuk . M'n zusje is al een paar dagen bij ons.. heeft d'r borsten laten vergroten en heeft behoorlijke pijn. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze... Heb geen last van d'r en Dylan vind het wel gezellig!
Marlieke, beetje onrealisch eigenlijk... voel me niet zo heel lekker (misselijk) maar verder best goed. Dylan werd 3 dg na de uitgerekende datum geboren dus ik verwacht het nog niet. Maar deze hele zwangerschap is toch wel anders dus wie weet! M'n schoonvader is alleen overleden op 30 maart (2 jaar terug) dus ik hoop niet die datum! Hoe is het met jou? Ga je vandaag nog wat leuks doen met dit mooie weer?
Wat leuks doen zit er niet in ben ik bang... De keuken moet hoognodig een goede beurt... Verder nog de kelderkast en de berging... Maar die komen volgende week wel weer. Ik wil de benedenverdieping even helemaal goed gedaan hebben voor mijn verjaardag...op 10 april! Mooie dag trouwens voor jullie uk om geboren te worden, Funny!
ff tussendoor; Lilly, GEFELICITEERD met Ruben!! Nou ga ik gauw verder, heb nog teveel te doen vandaag