@Lilly: Gefeliciteerd met je kleine man! Wat een heerlijke dag voor een kinderverjaardag! Vier je het ook vandaag? Gerechtje klonk trouwens heerlijk! @Zomaar: wat fijn dat je eindelijk weer een pijnloze nacht hebt gehad! Wat zul jij uitgerust zijn, hahaha @Marieke: niemand zei iets over vleeskroketten; wat dacht je van groentekroketten, aspergekroketten (errug lekker!), kaaskroketten of als je wel vis eet: garnalenkroketten... Sinds vanmorgen heeft Thiago weer een loopoortje... hij heeft heel erg pijn aan zijn oor... echt heel zielig. Hij was hangerig, wilde eigenlijk niets. Maar ik heb hem kinder-nurofen gegeven en dat helpt heeeeel goed tegen de pijn! Hij heeft lekker gespeeld en ligt nu te slapen. Hopen dat het snel over is
Over 3 dagen heb ik de 20 weken echo 8) Spannend... maar heb er reuze zin in! Dames wat is het hier rustig Iedereen aan het genieten van het lekkere zonnetje vandaag?... Alhoewel het wel best fris was vond ik. Cimu: Oh wat vervelend, oorpijn is echt heeeeel vervelende pijn! Hoop dat het snel weer over is! Marlieke: Enne de grote sopbeurt geslaagd? Funny: Al wat opgeknapt of toch maar "gewoon" bevallen?
Of sate-kroketten.... (dussss...) Maar heb ze mooi wel gehad vandaag! Heb nog pijn in mijn buik van het eten! Voordat ik verder tiep: Lilly, gefeliciteerd met je ventje! Vandaag een flinke start met het huisje gemaakt. Eerstr heel wat frustraties gehad omdat manlief zijn zooi nooit opruimt, dus kon de boor niet vinden (moest alles eerst voorboren), vervolgens brak mijn boortje,gooide jonathan alle schriefjes door elkaar. Na lang gemiep, vriend van me gebeld en nu moet alleen het dak nog en de palen eronder. Het is echt een mooi huisje, Jonathan is er ook helemaal gek van. Moest gelijk op 'siesietu' 'koppie tee dlinke' Ben nu helemaal gesloopt! Daar moet ik nog steeds aan wennen, dat je lijf niet meer dat doet wat je hoofd wil! Anders was het huisje wel afgeweest... helaas morgen weer verder. @zomaar: oeh spannend nog 3 daagjes! leuk hoor! @cimu: tip van oma: gekneusde koolbladeren om je oren binden. beterschap @funny: en en en..... of niets aan de hand? @de rest": ik weet het ff niet meer. Morgen weer uitgebreider, Beloofd!
@Cimu, arme Thiago, beterschap! @Funny, je zusje had wel een deel van mij over mogen nemen . @Djezelf, gelukkig is het morgen ook weer mooi weer om te klussen! Vandaag lekker veel buiten geweest en in de tuin gezeten. Vond het vanmorgen nog wel erg koud. Ik heb trouwens momenteel geen kroketten-obsessie, maar zit in een AH-yoghurthijs fase. Vreselijk, vandaag heb ik (al had ik op het laatst geen eens trek meer) zo'n bakje in mijn eentje opgegeten. Echt erg . Het komt echt in vlagen dat ik in bepaalde dingen trek heb. De stroopwafel-, jokidrink-, en croissantjesfase heb ik al achter me gelaten.
@Funny: alleen trek in verboden vruchten : : @Djezelf: je mag trots op (d)jezelf zijn! Je hebt dat toch allemaal mooi gefixt vandaag! Ik zal kijken of ik morgen kool kan halen en dan oma's middeltje testen! @allemaal: grappig dat iedereen in andere dingen trek heeft Vanavond was ik alleen thuis met mijn mannetje (hubbie heeft een feestje van het werk) en als hij ziek is, wil hij bijna niet eten. Daarom hebben we maar frietjes gehaald: en wat denk je: geen kroket maar kaassoufflé! Heerlijk! En een ijsje na (sorry zomaar....) @Jo: bedankt voor dit lekker makertje, haha. Ben al een eeuwigheid niet meer bij de AH geweest en wist niet van dit ijs. Heb er nu al zin in! Thiago heeft vanmiddag geslapen van 1 tot half 6... dus ik heb hem net pas (half 9) naar bed gedaan. Nu maar hopen dat hij een beetje kan slapen! Ik ga lekker x-factor kijken! En morgen voor het eerst babyshoppen... heb er zo'n zin in! Fijne avond allemaal! @Zomaar... aftellen tot 20 weken echo... Maandag dus, of kan ik niet tellen?
Cimu, hoe is het met de kleine man? Nog steeds last? Meiden, ben nog niet bevallen hoor.. hihi. Heb wel vanmiddag het bed op klossen gezet . Voel me iets beter, gelukkig. Marlieke, m'n moeder en haar vriend denken 10 april! Is inderdaad een leuke datum! Ik teken ervoor! Jo, soms is het niet eerlijk verdeelt . Had ook wel iets meer mogen hebben (nu zijn ze perfect..) maar heb wel meer als m'n zusje (nu niet meer natuurlijk!). Ben zo moe dat ik zo lekker naar bed ga! Genieten jullie morgen van het zonnetje, want zondag is het weer over!
Poehee wat een dag, houd je het klein (omdat we he tvolgende week pas echt vieren) is het toch nog druk Maar Ruben heeft zich zeker wel vermaakt hoor. De opbrengst tot nu toe: Little people garage Knikkerbaan (zijn favoriet! 3 euro bij de action ) Boekje met woordjes Cementauto Vuilniswagen Bart Smit bon van 25 euro Nou en dan moet het feest nog komen Denk dat ik maar wat achterover ga drukken of zo 8) Ben nu kapot, kom morgen wel weer ff spieken!
@lilly; Nog gefeliciteerd met Ruben! Volgens mij heb je voor de open universiteit geen vooropleiding nodig. Is wel een universitaire studie (dus gaat door op vwo niveau) dus best pittig. Tentamen is trouwens pas 9 april hoor. @Zomaar; fijn dat je niet meer zo'n pijn hebt @Funny; 9 april kan ook, dan is mijn man jarig. ook een mooie dag. Ik ben erg benieuwd wanneer je bevalt. Spannend! En dan nu de grote ontknoping: weer een JONGEN voor ons voetbal elftal. De vorige keer dus goed gezien! Alhoewel het me echt niet uitmaakte ben ik superblij dat we het nu weten. Echt even omschakelen omdat we zo gewend zijn aan een meisje. Eindelijk eens snuffelen bij de stoere jongens kleding en nadenken over namen. M'n man riep gisteren een naam die ik ook heel leuk vind. Haalt de lol van het namen zoeken er wel een beetje af..... Belangrijker dan het geslacht was natuurlijk dat de 20 weken echo (tja bij 18 weken) er goed uitzag. Is toch altijd weer lekker. We zijn ook bij het ziekenhuis geweest. Heel mooi boven op een berg met uitzicht over HK. Ze hadden maar een paar appartementen dus direct maar de laatste gereserveerd. Ook erg mooi. Geeft wel wat rust om te weten waar we gaan "wonen". Ik moet wel een babysitterscentrale inschakelen voor Karlijn als ik ga bevallen.
Kaatjesmam: GEFELICITEERD! Jongentjes zijn leuk Fijn dat alles verder in orde is! Lilly: Ach dubbel feest Heerlijk en lekker verwend dus! Funny: Het begon toch te kriebelen en heb je maar ff voorzorgsmaatregelen genomen Funny: Lijkt me doodeng zo'n operatie, alhoewel ik er niet echt over na hoef te denken, ben goed genoeg bedeeld maar ben wel nu al ERG benieuwd hoe ze er uit gaan zien na de 2e zwangerschap Cimu: Maandag JAAAAA en al om 09.45 8) Enne bedankt voor de ijs opmerking :x alhoewel dat in de ochtend nog wel kan WAT EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN LEKKER ZONNETJE! Ga vanmiddag eens lekker op pad, even op bezoek bij mijn ouders denk ik, misschien met zijn allen even de stad in 8)
Wanneer worden de 2de wondertjes geboren? April: Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10 verwacht een ♂ Mei: Harmless - 1ste Toon 31-05-2007 - uitgerekend 08-05-2009 en zwanger in ronde 1 verwacht een ♂ Juni: Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4. Mandy1 - 1ste Noa 24-03-2007 - uitgerekend 18-06-2009 en zwanger in ronde 1. Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12. Juli: Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 11-07-2009 en zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8 verwacht een ♂ Augustus: Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend 18-08-2009 en zwanger in ronde 4 Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 Verwacht een ♂ Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12 Verwacht een ♂ September: Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 zwanger in ronde 4 Andi- 1ste Gabriël 27-02-2007 - uitgerekend 16-09-2009 zwanger in ronde 6 Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - uitgerekend 18-09-2009 en zwanger in ronde 5 Knuf- 1ste Daphne 03-01-07 - uitgerekend 21-09-2009 zwanger in ronde 4 Veertje- 1ste Stijn 07-01-07 - uitgerekend op 22-09-2009 zwanger in ronde 14 Djezelf-1ste Jonathan 10-01-07 - uitgerekend op 27-09-2009 zwanger in ronde 11 Oktober Marieke-1ste Cas 10-01-08 - uitgerekend op 29-10-2009 zwanger in ronde 5 http://s244.photobucket.com/albums/gg35/patje03-06/th_Baby_feet.jpg[/img ] Dit is het plaatje alleen moet je even de spatie tussen de laatste weg halen!
Zomaar, de sopbeurt is niet helemaal geslaagd... Ik vond het eigenlijk zonde om met dat mooie weer te gaan staan soppen. Dus ben even lekker wezen wandelen met Marciano... Volgende week maar weer een poging doen... Kaatjesmam, jongetjes zijn idd heel leuk! Djezelf, wij hebben toen ook wat achterover gedrukt van al zijn cadeautjes. Met sinterklaas en kerst heeft ie het (opnieuw ingepakt) weer gekregen...
Goedemorgen! Kaatjesmam, gefeliciteerd met (vooral) een goede echo en met een mannetje! Iedereen die het weet en het zegt krijgt nu een jongetje hier, hahaha! Zomaar, ik vind het behoorlijk stoer van m'n zusje dat ze dat durft en heeft gedaan. Het is bij mij de eerste keer goed gekomen maar ben benieuwd hoe het nu eruit gaat zien Ik ga denk ik straks ff met Dylan naar de kinderboerderij, het is zo mooi weer! Fijne dag allemaal!
Goedemmorgen meiden! Wat een heerlijk weer zeg! net ff lekker de was buiten gehangen heerlijk Wij zijn gisteren lekker naar de kinderboerderij geweest, Stijn vond het helemaal geweldig @kaatjesmam, geweldig een jongen.. ben benieuwd wat wij zelf gaan krijgen, weet alleen nog niet of ik het bekend ga maken ivm veel bekende op het forum.. @djezelf, veel succes met je huisje verder in elkaar zetten, hij is echt stoer.. @zomaar, alvast veel plezier maandag bij je 20 weken echo, hoop dat alles goed is.. Ik mag maandagochtend weer op controle om 10 voor half 10 dus denk niet dat ik er smorgens ben om je succes te wensen. Voor mijn gevoel ben ik gisteren voor het laatst bij de verloskundige geweest maar het is alweer bijna 4 weken terug, de tijd vliegt echt voorbij. Denk dat we maandag de 20 weken echo alvast gaan plannen, kijk er nu al naar uit want wil natuurlijk weten of alles goed is (ze doen een extra controle omdat mijn neefje met een 4 voudige hartafwijking is geboren) en ben natuurlijk heel erg nieuwsgierig naar wat het word, wil zo graag lekker gericht gaan shoppen Zo even lekker boodschappen doen en daarna heerlijk genieten van het mooie weer tis voorlopig de laatste dag dat het zo mooi is..
@Lilly, een geslaagd dagje dus! @Kaatjesmam, wat fijn dat de echo goed was en een jongetje zal gewoon wel even een omschakeling zijn, omdat je een meisje hebt. Ik ga er nu gewoon ook vanuit dat ik een meisje krijg, gewoon omdat ik dat zo gewend ben. @Funny, ik vind het ook stoer van je zusje hoor! Ik zou er liever wat vanaf willen, maar goed, ik vind het toch een hele ingreep en bovendien eerst maar eens bevallen, bv geven en dan zien we wel. Denk dat ik het toch niet durf. @Veertje, voor mijn gevoel vliegt de tijd ook veel sneller dan bij de vorige zwangerschap. Over 1,5 week hebben we een pretecho en over 2,5 week een echo bij de vk, heb er zin in om ons kleintje weer te zien! Net op de fiets boodschappen gedaan. Helaas hebben ze hier een tunneltje dichtgegooid i.v.m. werkzaamheden en moest ik als een pakezel helemaal omrijden. Mijn man pakte in de supermarkt een pak melk wat openknalde over een vrouw die naast hem stond. Was wel zielig, maar het zag er ook wel grappig uit ! Robin ligt even in bed nu en straks gaan we er weer op uit, lekker naar buiten.
@Funny: helaas, het gaat nog niet beter met Thiago... hij lijkt alleen maar zieker te worden. Hij is echt zielig vandaag. We hebben onze baby-shop-plannen maar eventjes in de koelkast gezet Nu kan ons mannetje lekker zijn eigen ding doen vandaag! @Kaatjesmam: een jongetje! Gefeliciteerd! @Lilly: fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad! En al veel cadeau, zeg! Ben vast de helft vergeten, sorry... maar iedereen een leuke dag gewenst!
Goeie middag allemaal, Kaatjesman wat leuk een jongetje! Fijn dat de echo goed was! Tot nu toe alleen nog maar jongetjes voor zover bekend dan he zie ik op de lijst1 Grappig!
@kaatjesmam: Gefeliciteerd, een jongen!!!!!wat leuk, en wat fijn dat de echo verder goed was. Ben je al een beetje aan het idee gewend??? @lilly: zo hij is dus al lekker verwend! Nou volgende week weer feest. Je mag wel groter gaan wonen met al dat speelgoed @cimu: arme thiago Sorry misschien overheen gelezen, maar was je al bij de dokter geweest? Misschien kan je ab krijgen, dan heeft hij meestal al meteen een beetje verlichting. Sterkte @zomaar: meid lekker genieten van het mooie weer! heb je nog wat leuks gedaan? Nog maar 2 daagjes heb je alweer je echo Ga jij trouwens een duo wagen nemen? @all; geniet van het lekkere weer, het schijnt morgen alweer slechter te worden. Wij zijn vanmorgen ff naar een babywinkel geweest. Beetje rondgekeken naar kamertjes enzo en evt een duowagen. Heb geen idee of ik die nodig heb. Cas is 1 jaar en 9 maanden als de tweede komt. Nou ik ga zo lekker nog ff een stukje fietsen en dan Cas bij oma brengen, ik ga vanavond weer eens lekker uiteten met manlief. (ik hoop wel dat mijn misselijkheid weer een beetje zakt, want anders wordt het niet veel eten )
@kaatjesmam, gefeliciteerd! Een jongen EN een goede echo, superrrrrrrr! Wij zijn vandaag naar het strand gegaan en het zas zaaaaaaaaaalig! Verder weinig tijd om bij te lezen en te tikken, gaan vanaaf ook vroeg naar bed, zijn weer moe hiero Fijn weekend allemaal!