@Kaatjesmam: Joehoe ook een jongen. Wat een hoop jongens hier... Voel me helemaal thuis als jongensmama Wie bevalt er ook in de buurt van de verjaardag van de eerste? Wat zijn jullie plannen mbt die verjaardag? Toon wordt dan 2 dus denk niet dat we het uitgebreid vieren. En gelukkig heeft hij ook nog niet zo door dat ie jarig is zeg maar. @Veertje: Voor mijn gevoel gaat deze zwangerschap juist langzamer. Maar helaas neem ik nu niet (genoeg) de tijd om ervan te genieten. Onze man wil trouwens tussen de middag niet meer slapen. Kan het de lente zijn? Hij is nu 's avonds compleet gesloopt.
@Harmless, ja er zit minder dan een maand tussen de uitgerekende datum en de verjaardag van mijn dochtertje. Ik denk ook dat we het niet te uitgebreid gaan vieren. Ik word al moe van de gedachte, je zit gewoon nog half in je kraamvisite, terwijl je al oververmoeid bent. Nou ja, wie weet voel ik me dit keer wel beter hoor, je bent nu het e.e.a. gewend, we zullen zien. Ik zat ook wel aan een kraamfeest te denken, maar ja, dat zou dan ook rond haar verjaardag vallen en het is nog eens hoogseizoen, dus een hoop mensen zijn op vakantie. Of het dan nut heeft? Lekker veel buiten geweest vandaag, wat een super lekker weer!
@all: WHOEWHOE het huisje is af! HAd nogal wat voeten in de aarde, ben dus ook nu weer helemaal gesloopt, maar hij staat dus mooi wel! Zal straks ff een foto plaatsen. Ben er super trots op! @Marlieke: je bedoelde vast Lilly toch @kaatjesmam: oeh wat leuk voor je (jullie) van elk soort een! Gefeliciteerd. @harmless: Grappig; hier is het juist anders om, Jonathan sliep niet veel meer de afgelopen tijd maar nu kan hij zo 3 uur slapen op de middag. tja misschien idd de lente dat hij nu wat minder slaapt? (heb eigenlijk geen idee.. ) @marieke81: en was het lekker ff met zijn tweetjes weg? Ja joh al 5 jongens op de lijst en nog maar nul meisjes?! (oke dan ben ik de eerste met een meisje ) @cimu: hoe is het met je oor? Heb je al olie geprobeerd? @jo: oh wat erg... Je zal die vrouw maar zijn.. (..Heb je niet toevallig een foto-tje! ) @veertje: ik vind het wel dubbel, aan de ene kant gaat het zo langzaam nu.. ben nog maar 13 weken (morgen ) maar aan de andere kant, als je hier zo op het forum schrijft, kan me nog zo goed herrinneren dat we in het andere topic schreven en weer baalden al het weer niet raak was etc. Dat is nu alweer 9 weken geleden! @funny: oh heerlijk je bed op klossen. Dat stapt zoveel makkelijker in en uit! (hoezo ben ik liever lui als moe?) (Foto staat in mijn album!)
Cimu, wat sneu voor je mannetje... heb je druppels / olie gehad en geprobeert? Jo, volgens mij is een borstverkleining nog zwaarder want dan verplaatsen ze je tepels. Inderdaad eerst maar eens de zwangerschap/borstvoeding afwachten. Djezelf, het voelt alsof ik de koningin ben .. Het stapt makkelijker in en uit alleen nu moet ik Dylan in bed tillen, hahaha! Harmless, Dylan ging het rond die leeftijd het slapen 's middags ook minder maar nu kan hij echt niet zonder. Ik maak hem na 1,5 uur wel wakker anders krijg ik hem 's avonds niet naar bed. Het is wel lekker hoor 's middags met z'n tweetjes ff slapen. Lijkt me inderdaad erg vermoeiend voor je! Veertje, ik ben vanmiddag naar de kinderboerderij met Dylan geweest. Allemaal lammetjes en jonge geitjes. Hij vond het geweldig! Voel me gelukkig wat beter vandaag. Heb alleen te ver gefietst dus ben een beetje moe maar dat is niet zo erg! Fijne avond allemaal!
@Cimu Jeetje wat heeft jouw ventje lang geslapen Voelt hij zich nu wat beter? @Kaatjesmam Gefeliciteerd met je ventje! @Zomaar Het is bijna maandag @Funny Het is jouw dus ook opgevallen, allemaal ventjes tot nu toe. Hoe voel je je nu? @Jo @Djezelf Jij de eerste ik de tweede, deal! Fijn dat je je beter voelt enne niet meer zover fietsen dan, hihi. Ik wilde van de week afstappen, zat ik klem tussen het voorzitje en mijn zadel, vielen we zo om We hadden niks hoor, alleen het pedaal van mijn nieuwe fiets over de grond, grr. Wie van jullie heeft de kleine nog in het voorzitje? Keano weegt nu 11, 5 kg en ik heb wel een achterzitje op de fiets, maar dat lijkt me minder gezellig. Keano krijgt 2 kiesjes dus hij is nogal van slag. Wilde gisteren de hele dag aan papa hangen en zag mij niet staan... Hij gaat altijd om 19.00 naar bed en is om 06.00 weer wakker. Dan laten we hem op zijn bed tot 06.30/07.00. De rest van de dag slaapt hij hooguit een half uurtje ofzo. Vermoeiend! En papa ging eruit om 02.30 voor een pitstop. Daarna heb ik een uur wakker op bed gelegen en om 03.30 ben ik het bed maar uitgegaan...
Goeie morgen allemaal, Velobabe ik heb gisteren toevallig nog met Kyra gefietst in het voorzitje en dat gaat nog prima. Weet niet precies wat Kyra weegt, moet morgen naar het CB, maar zal ook wel rond de 11 kilo zitten denk ik. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Hemel wat zou ik graag een keer lekker uitslapen maar het was weer 07.00 vanmorgen Gisteren was een geslaagd dagje, heerlijk wezen winkelen met mijn moeder, heb een klamboe van Jollein gekregen (gebroken wit) een extra grote die je later ook eventueel over een junior bedje kan gebruiken... Daar ga ik licht blauw vlinders op naaien die zijn ebwerkt met glittertjes! Verder heeft de baby zijn eerste friemel knuffel gekregen van Oma! Weer goed verwend dus... Daarna lekker bij mijn ouders blijven eten. carla: 11 kilo pas.......... denk dat Noah daar nu ook al wel aan zit... Velo: Tsjeeeeeeeeeeeeeeee DAT klinkt pas vermoeiend! Hoop dat Keano snel wat opknapt en wat beter gaat slapen! Djezelf: Nou het resultaat mag er wezen hoor! Mooi!
Goedemorgen meiden, Hier ook zo lekker uitgeslapen....NOT! Cas is bij oma slapen, dus we konden lekker utslapen,maar nee hoor ik ben klaar wakker. Gisteravond was het etentje heerlijk, helaas thuis weer boven de pot gehangen dus weg etentje Ben blij als die misselijkheid een beetje gaat zakken. Velo: ik heb Cas ook in het voorzitje, hij weegt nu 10,7 kilo. Ik vind het ook nog wel gezellie als hij voorzit. Succes met de kiesjes, ik heb het net weer achter de rug, maar wat een drama is dat Zomaar: je bent wel crea zeg, leuk die klamboe! We zien het resultaat wel Misschien had je over mijn vraag heen gelezen, maar ga jij voor een duowagen? Djezelf: wat gaaf geworden zeg, oh ik wil ook zoiets Ik hoop dat het weer lekker weer gaat worden vandaag, heb wel zin om wat leuks te doen. Tot later
Dylan ging volgens mij met 2,5 naar het achterzitje. Niet omdat hij te zwaar was maar omdat hij dat zelf bere interessant vond . Vind voorop wel gezelliger want hij zit soms hele verhalen te vertellen en dan hoor ik het niet maar het fietst wel makkelijker, zeker nu... Zomaar, bij jou zit uitslapen er dus ook niet in . Het was vanmorgen voor Dylan laat: 07.15 uur... Hij werd vannacht wakker met koorts en hoesten dus heeft even wakker gelegen. Nu ziet hij er een beetje lodderig uit maar geen koorts meer. Ik zie de wolken al komen hoe lang blijft het zonnetje nog?
Marieke, ben tot 2x aan toe misselijk geweest tot ruim 17 wk... niet echt een motivatie dus . Was je ook misselijk bij Cas? Begin nesteldrang te krijgen denk ik.. was vanmorgen de oven aan het schoonmaken
@Funny; nee, ik ben bij Cas niet een keer misselijk geweest, daarom valt het me ook een beetje tegen. Maar ja, het is voor een goed doel. Nu al de oven schoongemaakt
O Ja marieke sorry had hem wel gelezen maar was het helemaal vergeten.... Ik ga niet voor een duawagen, dit omdat Noah zitten in de kinderwagen nooit echt geweldig heeft gevonden, hij houd niet van lang stilzitten. Als ik hem nu al eens zelf laat lopen wil hij niet terug in de wagen.... Denk dat dat met de tijd dus alleen maar erger gaat worden! Ik ga dus voor een buggyboard en als ik lange afstanden loop is mijn man daar toch bij en dan kan ik altijd nog een Quinny zapp aanschaffen of zo. Mijn misselijkheid na met 10/11 weken af, kun je beter daar voor kiezen Funny: tsjee, ik was gisteren ook zo ijverig in de ochtend... maar nee vandaag doe ik lekker niets Ik ga zo heerlijk nog even tukken met mannie en vanmiddag lekker een stuk wandelen!
@velobabe, ik ga volgende maand een achter zitje kopen, Stijn zit niet echt lekker meer voorop, hij is nu 13,2 kilo.. Lijkt me niet erg gezellig als hij naar achteren gaat maar toch.. Hier weinig te melden vandaag, we krijgen zo visite en voor de rest nog geen planning..
Karlijn zit al heel lang in het achterzitje, omdat ze voorzitjes niet verkopen. Dit zitje moest ik ook van ver halen en toen werd m'n fiets gestolen grrrr...Dus weer een nieuwe. Ik denk dat ze iets van 14 maanden was. Nu is ze bijna 12 kilo. Fijn om te horen dat jongetjes heel leuk zijn. Ik maakte me al zorgen....hihi Over klamboes gesproken; Anniek waar ben je? Hoe gaat het met je? Verder niet zoveel blijven hangen. Ben helemaal gesloopt van een ochtendje Ikea en Metro (soort Makro) + 3 uur in de auto zitten.
Oh, nog even over slaapjes. Karlijn doet de laatste tijd heel moeilijk over haar middagslaapje. Normaal van 1 tot 3 ongeveer. Nu gaat ze vaak pas om 3 uur echt slapen en dan maak ik haar wakker om 5 uur. Weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet. Ze zal toch niet haar slaapje al gaan opgeven toch? Daar is mama nog niet aan toe hoor. En de pauze tussen middag en avond slaap wordt zo wel heel klein. Iemand tips?
Middag! Velo, ik heb Gabriël ook nog in het voorzitje en die weegt al maar liefst 14 kilo.. Alleen in de aankomende maanden ga ik maar eens op zoek naar een achtertzitje, want het begint langzaamaan krap te worden. (Maar lijkt me ook wel ongezellig, hoor.. ) Kaatjesmam, oef.. Hoop niet voor je dat ze stopt met haar slaapje, maar ik zou echt geen tips weten, eigenlijk.. Sorry als ik de rest ben vergeten. Was een beetje drukke avond gisteravond, maar wel heel gezellig! Hebben nog een 5generatiefoto gemaakt met mijn omi. Echt super! Gabriël was dan ook echt zo vertrokken toen we hem om 10 uur in bed legden Straks komt m'n oma nog op visite dus ben d'r weer ff niet Fijne dag!
zag dat ik gemist wordt sorry sorry sorry excuses.... Ik wil eigenlijk zo graag mee reageren en ik lees ook regelmatig maar op de een of andere manier heb ik de puf soms niet... Heb echt ontzettend veel pijn en voel me soms een enorme zeur. Vandaag een redelijk rustige dag {eindelijk} dadelijk ff naar de supermarkt om wat voor te gourmetten te halen, heb ik me net laten invallen hihi. en verder eigenlijk niets, dadelijk wel ff nog wat opruimen. Verder {buiten de pijn om} gaat het vrij aardig. Ben pas 1.5 kg aangekomen en daar ben ik blij om. Al groei ik als de beste hihi. over 2 wkn en 6 dgn weten we wat we krijgen en over 4 wkn en 5 dgn gaan we op vakantie! Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht... Uwv en bedrijfsarts doen gelukkig niet heel moeilijk. Over 6 wkn moet ik terug naar de bedrijfsarts uw belt in april weer, en in mei hihi dubele afspraak, foutje van hun. Verder heb ik morgen met mijn nieuwe leiding gevende, die ik overigens al jaren ken en een heel leuk mens is een afspraak. We gaan ff kijken of ik nog iets kan betekenen. omdat ik ook zelf aangeef wel in de running te willen blijven en ook de teambesprekingen bij wil wonen. Verder heb ik altijd 1 cliént onder mijn hoede en daar was ik een begeleidingsplan voor op aan het stellen met orthopedagoog enzovoort. Dit wil ik graag weer verder zélf gaan doen omdat de collega die dit zou moeetn gaan doen nu niet in mijn straatje ligt en het nooit tot een goed einde gaat brengen! We hebben geen fijn team en je kan werkelijk niets uit handen geven vandaar! Verder wil ik gewoon 1 keer in de week een paar uurtjes op de groep zijn, gewoon zoals het mij uitkomt.... We hebben afgelopen week een andere jeep erbij gekocht, het is nu helemaal familie aso hier op de oprit. Maar ben erg blij want nu kunnen we weer ritten rijden {zitten bij een jeepclub, ikke al vnaf me 12e met me ouders} en dadelijk met 2 kids ook héérlijk. las nog wat over klamboo's leuk leuk leuk... die van mij is nog steeds niet klaar. Hoop dat ik snel weer wat rust vind, en de enrgie om hem af te maken. en over voorzitjes Kyana zit ook nog steeds in het voorzitje en zal nu ongeveer 13.5 kg wegen. Ik moet ook nog naar cb maar moet zelf contact opnemen denk ik want na de verhuizing zal het wel fout zijn gegaan hihi. slaapjes? kyana doet ze heir lekker welke middag meestal zo van half 1 tot 3 maar soms maak ik haar om 2 al wakker dan kunnen we lekker naar de speeltiun ofzo. verder kan ik ff niet terug, ga wat doen... zal proberen om er wat vaker te zijn!
@anniek: hier ook een jeep fan! Wij hebben wel een ouwetje hoor, maar het rijd gewoon heerlijk, zo lekker hoog boven de rest uitsteken. Zonnetje begint hier nu watr af te nemen. Balen want vanochtend moesten we op verjaarsvisite en als jonathan straks weer wakker is is het waarschijnlijk te winderig om nog in zijn huisje te spelen . (wind komt van de weilanden en begint aardig op te steken al) Oh en nog even heel leuk nieuws! Ik voel de beeb ook nu. \/ Toch weer speciaal he, voelt als of de kleine koppeltjes aan het duikelen is. @Andi: mijn ventje weegt ook 14 kilo (misschien zelfs al 15?) Vanaf waneer moeten ze dan naar achteren? @kaatjesmam: jee alweer een die d'r slaapjes inkort... ...moet er niet aan denken dat ik dat rustpuntje niet meer zou hebben.. Maar, nee helaas ik heb ook geen tips. @uitslapen: ohww schaam me dood met mijn kind. zal maar niet vertellen hoe laat hij zijn bed uit komt 's ochtends. (meestal rond half 9, met regelmatige uitschieters naar kwart over 9)