@Marieke: nee, ik ben nog niet bij de HA geweest... Zij kan inderdaad alleen maar ab geven. Maar het gaat juist sinds een jaar heel goed met Thiago. Het eerste 1,5 jaar van zijn leven heeft hij 8-9 ab-kuurtjes gehad. Nu met buisjes gaat het goed. En ab betekent meteen een afbreuk op de weerstand... Ik wacht nog effe af tot morgenvroeg. Als het dan nog niet beter is, gaan we wel naar de HA. Nu nog steeds koorts en loopoortje @Harmless: ik ben een kleine 2 weken vóór Thiago z'n 3e verjaardag uitgerekend. Eigenlijk ben ik nog niets aan het plannen... Hij is op een zondag jarig. Dus eigenlijk wil ik die dag gewoon aanhouden. We zien wel wanneer junior zich meldt. @Djezelf: wat een gaaf huisje zeg! En de mannen zijn er blij mee, zie ik Ik had trouwens geen last van mijn oor, maar Thiago heeft een loopoortje 8) @Voorzitje: Thiago zit ook nog steeds in het voorzitje. Maar hij weegt 15 kilo... Voorzitjes zijn tot 15 kilo geschikt (van Bobike in ieder geval), maar is niet echt prettig fietsen. Ben dus op zoek naar een Bobike Maxi+ zitje. Wilde ik gisteren kopen bij de babyzaak, maar het babyshoppen ging niet door... volgende keer maar weer. @Middagdutjes: sorry, geen tips... mijn mannetje slaapt nog steeds tussen de middag. Zou niet weten wat je eraan kunt doen als dat niet meer zo is. Sommige kindjes hebben minder slaap nodig denk ik; al is dat niet handig voor mama. @Carla: grappig zeg! Druk beebje!
@cimu: ja dat had ik wel begrepen, maar ik dacht dat jij ook pijn in je oor had. (zal ik wel bij een ander gelezen hebben..) Pfff barst van de honger, maar we zijn vergeten brood te kopen! Zielug he!
Harmless, hier 16 dagen na Marciano's 2e verjaardag uitgerekend... Marciano is op een zaterdag jarig, dus we houden gewoon zijn verjaardag, maar dan wel 's middags. Ik denk van 15.00 uur tot 18.00 uur. Anniek, fijn weer eens wat van je te lezen meid! En fijn dat het (relatief) goed gaat! Cimu, hoe is het nu met Thiago? Carla, leuk is dat he? Dat je buik beweegt door die kleine... Zitjes: Marciano zit al vanaf het begin achterop. Ik heb namelijk problemen met mijn fijne motoriek en krijg het niet voor elkaar om af te stappen wanneer het stoeltje voorop zit...Dus achterop met die kleine man... Kinderwagen: hier gaan we denk ik zo'n plank aanschaffen waar Marciano op kan staan. Verder weet ik het niet meer...sorry...
djezelf ja ook jeepfan? wat hebben jullie voor een? Wij hebben ook alleen oudjes, een nieuwe kunnen we echt niet betalen. We hebben een sj410 uit 1982 dus belasting vrij, maar die is helemaal terrein proef; schommels liggen op de as, rolbeugel erin die oranje is, grove banden erop, 413 moter met 410 tussenbak en ga zo maar door. Deze auto is overigens pickup, we moeten hem een keertje ombouwen maja tijd en geld... Verder hebben we dan nu een vitara gekocht, ook een oudje van 1989. zo'n gave wagen hoor. Heeft al een pushbar en sidesteps en wordt nog verhoogd. pap en mam hebben {schrik niet hoe aso} een mercedes 300gd een legerjeep, kaizer uit het zwitserse leger. een nekaf, een landrover lr 188 uhm een cj5 in onderdelen op de kar en tot slot mam's boodschappen wagentje en wrangler deze heeft alles wat je maar kan bedenken kwa verhogen en uitbouwen en zelfs een tripmaster, lier en nu ook een achteruitrijcamera het is echt een dinkytoy hahaha cimu kyana had ook evel oorontstekingen. toen ik voor de zoveelste keer naar de huisarts ging heeft ie me ook doorgestuurd naar de knoarts in het ziekenhuis. Maar toen was alles rustig bij kyana maar ik kon evengoed kiezen voor buisjes. Ik heb toen gezegd; ik kijk het nog even aan! En daar heb ik erg goed aan gedaan want sinds toen heeft ze het nog 1 keer gehad. Sinds we in dit huis wonen, zonder wtw instalatie, heeft ze helemaal nergens meer last van! carla leeukkkkkk, ik kan inet w8te
@Anniek: * checkt of de taalinstelling nog wel op nederlands staat* WHAHAHA JA ben wel een jeep fan, maar heb echt geen idee waar je het over hebt hoor. Wij hebben een Jeep Cherokee uit 1998. (een echte Jeep dus ) We doen helaas niet aan tereinrijden.. ..maar zou het wel graag willen. (het is overigens ook mijn auto, manlief heeft maar een citroen-station-ding) Mijn volgende auto word zeker een dodge. (ben wel van de groot en trekker-achtige! )
Oww, Djezelf, wat leuk dat je de kleine nu ook voelt! Ik heb het idee dat de mijne heel rustig is, want ik voel hem/haar echt heel erg weinig. Als het 1x in de 2 dagen is, dan is het veel! Maar heb hummeltje net nog wel gevoeld! Wel heel erg duidelijk! Denk wanneer ze te lomp en te onhandig worden dat ze naar achteren moeten op de fiets. Maar dat weet ik ook niet precies Het stuur begint nu wel wat onhandiger te worden met zo'n zwaar ventje eraan. Kinderwagen, hier gaat het ook een buggyboard worden waar Gabriël op kan staan, maar wil sowieso een draagdoek/zak hebben zodat de kleine bij me kan hangen en Gabriël dan toch in de wagen kan. Leuk Carla! Bewegelijke beeb dus! Ik kijk daar ook zo naar uit dat we de beeb aan de buitenkant kunnen gaan voelen. Lijkt me ook zo leuk voor m'n hub!
@Carla Pas jij nog wel tussen het zitje? Ik bedoelde nl. niet dat Keano niet meer in het zitje pas, maar ik kan nietzo makkelijk meer afstappen omdat de ruimte tussen zitje en zadel zo krap is... @Zomaar Keano was vandaag al weer meer zichzelf gelukkig. Klinkt mooi die klamboe! Ik ga denk ik ook geen Duo wagen kopen. We hebben een Buzz en een Zapp en we zien wel. @Marieke Bij mij is het over gegaan, ik hoop bij jou ook. @Funny Ik vind het nu zo leuk dat ik kan zien hoe Keano zijn ogen uitkijkt. @Veertje Ben dus niet de enige die de kleine graag voorop heeft, hihi. Hubbie snapt niet dat het me uitmaakt... @Kaatjesmam Take it easy zolang in de auto, pff. Over slaapjes, Keano weet niet eens wat dat is, overdag slapen. @Andi Ik schreef het al aan Carla. Keano past nog ruim in het zitje, maar ik pas niet meer tussen zitje en zadel (wel als ik eenmaal zit, maar niet met op- en afstappen zeg maar). En het is lastig omdat ik als ik op het zadel zit niet met mijn voetjen bij de grond kan. Enne mijn ventje is niet lomp en onhandig hoor, haha. @Anniek Op de pijn na heb je inderdaad een hoop leuks in de planning. Veel beter dan een verbouwing, o help...... wtw installatie? @djezelf Leuk dat je de kleine voelt. Ik heb een bobike zitje en dat gaat tot 15 kilo. Keano weegt er nu 11. Wat een langslapertje heb je luxe zeg! @Marlieke Als ik dan jouw reactie lees dat Marciano al vanaf het begin achterop zit denk ik waarom heb ik er dan moeite mee om hem achterop te zetten. Misschien vind hij dat zelfs wel Nog leuker.
he meiden ff vraagje: hoe doen jullie het met speentjes? jonathan mag hem alleen als hij gaat slapen (dus 'snachts en tussen de middag) verder nooit. Maar ik zag dat zijn tanden dus toch naar voren staan. Echt zo'n speenbekkie heeft hij nu. Dus.... zit er toch over na t denken om hem het af te gaan leren... Maar hoe doe je dat? @carla: oh geweldig! Heb dat bij jonathan nooit echt gehad. Heb je het al gefilmd? @fietszitje; ik weet niet welk merk ik heb, maar zolang het kan hou ik hem voorop. Heb een moederfiets, dus ruimte voldoende met op en af stappen gelukig.
@djezelf Het stuur van een moederfiets is te breed, heb nogal last van mijn schouder dan daarom heb ik een ''gewone'' fiets. Mijn ventje heeft nooit een speen gehad. Ik heb weleens op difrax gezien dat er een anti-speen stappenplan op de site stond, misschien is dat wat? Trouwens vanmiddag stond ineens de buurman voor de deur. Gaan jullie verbouwen? Hij heeft vrijdag het 1 keer boren zeker toch gehoord. Had ik het nog gehoord dat jullie gaan verbouwen. Echt op zo'n toon van je kunt niet gaan verbouwen zonder eerst aan mij te vragen of dat mag, tsssss. Hij zegt dat gaat natuurlijk een hoop overlast geven en dan kan ons kleintje niet slapen (zij is van juli 2008). Waarop ik zeg, ik wilde morgenochtend aan de bouwers vragen of ze enig idee hebben op welke tijden ze het meeste lawaai maken. Ze kunnen toch niet van te voren aangeven welk tijdstip ze precies gaan zagen/hakken, etc. Dan had ik het echt wel verteld hoor. Ze kunnen van mij de boom in. Als hun de tuin vergeven van de sigarettenrook houden ze ook geen rekening met ons nog afgezien van hun twee katten die regelmatig bij ons in de tuin *** Nog meer mensen met gezellige buren hier?
oh ga meteen ff kijken! Thanks * aanpassing: helaas het zijn pdf bestanden en die kan ik niet openen.
HAAAAAIIIIIIII allemaal! jullie moeten me maar even vergeven deze week, ik ben zo druk en ben met zoveel dingen tegelijk bezig dat ik wel meelees maar de helft alweer vergeten ben VAndaag de hele bovenboel gedaan en Ruben zijn kamertje omgegooid, hij ligt nu in zijn nieuwe bedje! We moeten wel een muurtje opnieuw schilderen en wat dingen ophangen maar dan is t weer toppie! Manlief heeft de heg gesnoeid en een boom omgezaagd, nu nog nieuwe tegels en dan kunnen we deze zomer heerlijk in de tuin zitten en de kids lekker spelen. Over fietszitjes, Ruben zit sinds een klein maandje achterop, vond het wat wiebelig worden zo'n knul voorop. Hij weegt nu denk ik tussen de 11 en 13 kilo, precies weet ik ik het niet. Slapen.....Ruben slaapt 1,5 uur tussen de middag, en dat heeft hij ook echt nog nodig. @djezelf, ik heb al eens dezelfde vraag gesteld over de speen. Ruben heeft m sinds hij 1 werd ook alleen nog met slapen. Ik laat t voorlopig nog heel even zo todat ik zeker weet dat het slapen in het nieuwe bed goed gaat. Tja en dan zullen ook wij er aan moeten geloven. Weet alleen nog niet precies hoe 8) Nou ik heb duidelijk te veel gedaan dus ga lekker hangen en op tijd naar bed. Morgen voor t eerst peuterzwemmen met Ruben!
@Djezelf, leuk dat je de baby voelt! @Carla, ja, geweldig hè als je je buik zo ziet gewegen. Sorry wie ik vergeten ben! Robin zit ook nog voor in het zitje, heb er nog helemaal niet bij nagedacht om haar achterop te doen, al begint het nu al wat krapper te worden met mijn buik. Ik heb wel een moederfiets, dat scheelt. Soms is ze ook zo wild, dat gaat ze heen en weer wiebelen en met haar benen schoppen (tja, die moet ik ook vastzetten, maar dat vergeet ik vaak) en bellen, mensen zie je steeds omkijken met dat getringel. Maar ik vind het zo gezellig, zo kletskous voor me. Zo'n buggyboard heb ik in Babypark geprobeerd, brak zowat mijn nek bij elke stap, dus dat gaat hem niet worden. Ik denk maar de baby in de draagzak en Robin in het wagentje als ik de hond alleen uit moet laten. Als mijn man mee is, kan de baby in het wagentje en Robin in de Zapp.
Goede morgen meiden, Ik zal toch wel aan de kiddie-bord moeten. Jonathan wl nu al niet meer in de buggy. Dus de beeb gaat in de quiny en jonathan er gewoon naast of op dat bord. Wauw als ik er nu zo over nadenk dan gaat dat nogal een opgave worden. Boodschappen doen met twee banjers. Hmmm misschien toch maar voortaan een keer de grote boodschappen doen in het weekend. (net als de rest van nederland ) wat een dramatisch weer he! Harde wind en regen getver!
heey meiden. Ff snel een berichtje van hier, net bij de verloskundige geweest en alles is goed Mag 21 april weer op controle en krijg 7 mei al de 20 weken echo. Ben echt helemaal gelukkig
Goeie morgen dames, ik heb jullie de laatste tijd weer eens verwaarloosd, maar ik zat ff niet lekker in mijn vel, erg moe en geen puf om achter de pc te zitten. Ik hoop dat ik het nu weer een beetje kan gaan bijhouden hier. Zijn er nog dingen die ik moet weten : Hier is alles verder goed, ben wel echt aan het aftellen naar mijn verlof hoor, bleh heb helemaal geen zin meer om te werken, ben zooo moe soms. @djezelf, als ik een boodschap moet doen dan gaat de kleine in de draagzak en femke in de buggy. En idd de grote boodschappen 1 keer in de week, maar dat doen we nu ook al. @jo, ik heb dat ook met zo'n kiddyboard, dat word 'm hier niet. Femke gaat ook snel naar de achterkant van de fiets hoor, het word met op en af stappen wat latiger en ze zit zowat met haar benen klem onder het stuur. @velobabe , wat een nare buren, daar hebben wij gelukkig geen last van. Soms heb je er vreemd volk tussen zitten.
@patje: Ohja ik heb ook zo'n draagdoek! Stom he daar denk ik dan helemaal niet aan. @velobabe: nee helaas heb niet zulke hele vreselijke buren. (behalve die aaan de overkant..waar ik die amk melding over had gedaan. )
Net terug van het Cb met Kyra: 88 cm en 11,2 kilo! Ze liep best ver voor op haar leeftijdgenoten met alles zei de arts *mama helemaal trots*!