Nee zal ik idd weer eens voor de dag halen m'n voedingskussen! had bij Kyra helemaal geen last van rug, terwijl ik dus ooit een wervel gebroken heb gehad dacht ik dat ik er toen ook veel last van zou krijgen maar dat was dus helemaal niet zo.
Gek he?! Ik had bij Dylan ook heel veel 'klachten' niet en nu wel ... heb veel last van de bovenkant van m'n rug. Gaat wel weer over Ga nu lekker naar m'n bedje, ben zo moe! Truste! (met voedingskussen )
truste carla funny spannend hoor hahaha ben benieuwd wanneer je nu gaat bevallen! Ik had met 32 wkn al bijna 1 cm ontsluiting ben bevallen met 38.5. hoop nu ook zoiets als het eerder is zijn mijn ouders op vakantie dus 'moet me doos dicht houden'. jo hihi grappig, wij waren helemaal weg van die hemnes maar vonden hem eigenlijk erg duur maar na er meerde bekeken te hebben hebben we er toch voor gekozen. jessica hoe gaat ie? carolien gelukkig hihi nou ik ga zo maar eens wat te eten zoeken
beetje laat, maar toch nog even snel een berichtje, de echo was prima, beebje is nu 7.5 cm (volgens mij van hoofd tot billen) Ze wilde nog niet gaan kijken wat voor soort het was Ze zei dat het te vroeg was om het met zekerheid te kunnen zeggen. Wel balen, maar had het ergens eigenlijk al verwacht. Wel nu al de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt. Nog 6 weekjes wachten en dan weten we het waarschijnlijk wel! Deze keer ben ik ook nog nieuwschieriger! @veertje; Wat rot voor je dat je zo'n pijn heb! Hopelijk kun je nog wel genieten van je mini-cruisje. Veel plezier i.i.g. @funny: mijn voedingskussen ligt ook al klaar, maar wil hem nog neit gaan gebruiken. Weet nog heel goed dat het wel erg lekker lag! Vind het ook wel jammer dat er niet meer zwangeren van ons ouwe topic, hier komen mee schrijven. voor de rest; ik zal morgen weer wat uitgebreider reageren. trustuh
Ja heb ik ook; hebben jullie nu een beetje medelijden met me......haha Veertje; balen van je bekken; lekker even uitrusten op de cruise Djezelf; fijn dat alles goed was. Het was ook wel erg vroeg geweest voor het geslacht. Moeilijk he dat wachten... Carolien; welkom. Nog 1 weekje onzekerheid. Kan me voorstellen dat je onzeker bent. "gelukkig" was je toch weer even misselijk. Hier weer lekker moe. Gisternacht veel lawaai in het appartement boven ons en vannacht 2 muggen in de klamboe. Karlijn heeft gistermiddag helemaal niet geslapen dus ik hoopte dat ze vanmorgen zou uitslapen. Helaas.....
carolien daar was ik mee bezig alleen is rajonmanager niet te bereiken en zouz terug bellen maar belt niet terug
Goedemorgen zonder zorgen! Alle dames die een goede echo/controle hadden...heel fijn! Keep on going! Veertje, wat vervelend voor je meid! En dan ik maar klagen over mijn maagzuur. Vergeleken bij jouw klachten stelt dat dan ineens niets meer voor... Funny, spannend...! Wenneke, de grote dag komt nu echt dichterbij he? Leuk! All, bedankt voor de tips. Alleen lust ik geen melk...Al van kind af aan niet... En verdeeld over de dag kleine beetjes eten heb ik al geprobeerd...zonder resultaat, helaas... Ach ja, nog maar 3 maandjes zullen we maar denken... Sorry voor iedereen die ik ben vergeten...er is ook zoveel bijgeschreven weer...
Goedemorgen, @djezelf: wat fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad.Lijkt me heerlijk om te weten dat alles weer ff goed zit. Nou 6 weekjes wachten dat moet vol te houden zijn Ik zal kijken of ik ff een foto kan maken van het pakje, hihi @lilly: hoe is het bij jou? @veertje: wat vervelend voor je. Ik hoop voor je dat het snel weer zakt. Veel plezier op de cruise. @zomaar: waar ben je?alles goed? @marlieke: ik heb met 30 weken toen Lozec van de gyn gekregen. ik kon helemaal niet meer slapen van de maagzuur. Ben de hele nacht misselijk geweest , en nu pijn in mijn onderrug. Begin me meteen weer zorgen te maken. Het zal allemaal wel goed zitten. Nog f wachten tot 6 april. Cas heeft ook weer koorts maar is wel vrolijk. Hij heeft 2 weken geleden die bmr prik gehad, zou het daar nog van kunnen komen?
Marlieke, en cola? Normaal gesproken hou ik niet van cola maar vind het nu heerlijk en het helpt tegen misselijkheid en maagzuur.. (?) Goedemorgen Carla, jij bent er ook weer vroeg bij . Ook zo'n vroege vogel thuis? Kaatjesmam, op dat punt heb ik zeker medelijden met je! Normaal gek op chinees eten maar kan het nu niet eens ruiken ... Toch lijkt het me een ervaring om een tijd in een ander land te zitten hoor! Zeker als het hier weer van dat rot weer is Djezelf, jammer maar wel verstandig van haar (al wil je dat waarschijnlijk niet horen ) M'n nichtje kreeg het ook met 13 wk te horen dat het een jongetje was maar is toch een meisje! Anniek, hahah. Dat heb ik aankomende maandag... M'n schoonvader is dan 2 jaar terug overleden dus wil echt niet die dag bevalllen maar volgens mij heb ik weinig te willen! Met 21 wk kon ze al haar vingertopje in het tuutje van m'n baarmoeder stoppen dus ben benieuwd... Heb wel sinds gisteren af en toe een beetje buikpijn maar heb met Dylan 3 wk last van voorween gehad dus je weet het niet he?! Eten zoeken? Had je een eetbui of nog niet gegeten?
Marieke, ik was ook in die tijd vooral 's nachts misselijk. Probeer wat hoger te liggen met je hoofd.. Als je je echt zorgen maakt moet je even de vk bellen misschien kan ze even naar het hartje luisteren?
ff een ego bericht..... Gisteren naar de dokter, heb gelukkig antibiotica gehad. Ze wilde eerst niets geven, zoals ik al dacht maar gelukkig kreeg ik een hoestbui waar ze bij was en daar schrok ze zo van dat ze gelijk antibiotica ging voorschrijven Gisteren cursus en thuis tot kotsen aan toe moeten hoesten. Sliep pas rond een uur of 1. Toen nog eruit voor Ruben die een nare droom had of zo........vanmorgen gingen de buren heel vroeg op pad, dus weer wakker....... Kortom ben kapot. Moest eruit voor 1 oppaskindje (andere twee kwamen al niet). Wat denk je, heeft die moeder zich ziek gemeld, brengt ahar zoontje hier en ligt nu lekker thuis in haar bedje Ik weet t, had me gewoon ziek moeten melden maar ik denk dan dat het zo'n gedoe is voor haar etc. En die andere twee kwamen al niet......maar ze WIST dat ik naar de dokter ging etc. En heb er vanmorgen ook geen doekjes om gewonden dat ik me goed beroerd voel. Ik had dan in haar plaats toch echt gevraagd of het wel ging hoor........ Naja........we overleven het wel weer....je bent een bikkel of je bent het niet
Hoi meiden, Plezier gaan we zeker wel hebben tis alleen zo vervelend dat ik niet lang kan lopen.. We gaan zo eerst met Stijn naar de dokter toe want hij heeft sinds vorige week uitslag, dacht eerst dat het warmte uitslag was maar het trekt maar niet weg. Het zit onderhuids en lijken op spelden prikjes. Gisterenavond even internet afgezocht en kwam allemaal vieze enge ziektes tegen dus we hebben net voor de zekerheid even de dokter gebeld om er na te laten kijken, wil graag gerust weggaan vanmiddag Ik zal straks nog wel even laten horen wat de dokter gezegd heeft.. Duimen jullie mee dat het niet te hard gaat waaien want anders werken de pilletjes tegen zeeziekte niet voor mij man..
@funny: nee hoor, ze legde het uit dat bij meisjes de boel zo gezwollen kan zijn dat het lijkt alsof het een piemeltje is. Dus ze had wel gelijk... maar ja had het graag geweten. Nou moet ik eerlijk bekennen, 6 weekjes wachten gaat wel lukken denk ik @lilly: JE BENT EEN BIKKEL! Als je je nou nog beroerder voelt kun je gewoon die moeder bellen he! Heeft zij een ochtendje rust gehad en jij dan lekker de middag. Ziek is ziek! @Marieke: ben benieuwd! @kaatjesmam: we hebben toch altijd medelijden met je Maar ff serieus, kun je daar alleen chinees-soortig eten kopen? Of is het toch wat gevarieerd in de supermarkt? @carolien; oh dat ga je redden, een weekje! We slepen je er wel doorheen! @veertje: succes bij de dokter, hoop niet dat het iets eg is, klinkt als zesde ziekte ofzoiets! Zo ik heb weer ff kunnen niksen, dus moet nu echt aan de slag. Wil vandaag de hele keuken weer eens gaan uitsoppen! Ik heb een bestekla, waar genoeg etensresten in liggen om een weeshuis te voeden! (en dan hebben we het al helemaal niet over de koelkast :sick: ) Oh en nog iets leuks: heb me voor de vervolg-foto-cursus opgegeven!
@veertje, hele fijne reis straks! En ik ga voor je duimen dat stijn niks ernstigs heeft EN dat het niet hard gaat waaien en dat jij op opeens minder pijn zult hebben! Veel plezier!
@djezelf; voel me een stuk beter met jullie medelijden haha De supermarkten zijn wel behoorlijk gericht op Chinees eten. Maar die eten ook aardappels en broccoli, alleen op een andere manier. Boter, bloem en pasta e.d. moet ik wel van ver halen. Zelf koken gaat dus wel, maar ik kom toch behoorlijk vaak in aanraking met Chinees eten (etentjes, borrels) enzo. Nu moet ik ook niet echt aan pasta met gehaktsaus denken hoor, dus het ligt echt aan mij. Leuk van je foto cursus. Dat worden straks super gelikte babyfoto's. Lilly; je bent inderdaad een bikkel. sterkte ermee. Karlijn heeft vanmiddag groente gegeten (ik deed maar een keer warm tussen de middag) en ook nog geslapen. Oh het is zo'n ideaal kind...
ik heb netjes alles bijgelezen, maar er is niets blijven hangen O jawel; het perfecte kindje van Kaatjesmam Groente gegeten en gaan slapen: wat wil je nog meer! Hahaha.