Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo krijg net een sms dat Jac vamiddag vrij heeft genomen! Gaan we inkopen doen voor de babykamer! Joepie!

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @djezelf, leuk zo'n fotocursus! En jammer dat je nog niet weet welk soort het is ;) Wij mogen volgende week zaterdag, ik hoop dat we het dan toch wel duidelijk kunnen zien hoor.

@kaatjesmam, tnx. Pasta met saus, heeeeeeeeeeeerlijk :)

Nou heb een 'mazzeltje' de andere mama is ook ziek. Niet leuk voor haar, want weet hoe het is. Maar zij gaat dus wel gewoon haar kids zelf halen :D

DAt betekent dat ik alleen nog zo oppaskindje in bed moet doen en dan eigenlijk vrij ben. Want als hij wakker komt komt mama hem halen. Heeeeeeeerlijk..........

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lilly fijn heb je lekker rust straks!

4. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    All, even tussendoor...

Ik heb eindelijk een buisje in mijn oor! Nu hopelijk verder geen druk op mijn oor en oorsuizen en -piepen meer!

Hoera!

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Heey meiden,

De dokter denkt dat het een soort eczeem is, stijn heeft dit al vanaf zijn geboorte alleen niet in deze vorm gehad, we hoeven ons dus geen zorgen te maken :D

Ik spreek jullie zaterdag weer :D

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    @Lilly, beterschap! Tja, ik had mijn kindje ook niet gebracht als jij aangaf dat je beroerd was. Nou ja, hij wordt zo opgehaald toch? Beterschap!
    @Carla, leuke verassing, lekker winkelen!
    @Djezelf, fijn dat alles goed was bij de echo en nu nog even geduld tot de 20 weken echo!
    En keukenkastjes en de ijskast uitsoppen doe ik eerlijk gezegd ook te weinig :oops: .
    @Marlieke, hopelijk gaan de buisjes hun werk doen!
    Sorry voor wie ik vergeten ben, ga straks nog even goed lezen.

Ja, gisteren zo leuk met dat die bewegingen in mijn buik in bad!
    Vandaag een shirtje voor de baby gekocht, wat ziet dat er allemaal klein uit!
    Voor Robin een houten theeblad met een theekopje en speelgoedgebakjes gekocht, heeft ze weer even wat anders om mee te spelen, haar andere speelgoed begint een beetje 'baby-achtig' te worden. En nog een leuk dekbedovertrekje voor in haar nieuwe bedje bij de Hema gehaald. Nu moet ik toch echt de hond uitlaten door dit rotweer!

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @marlieke, dat zal een opluchting zijn zeg!

@veertje, mooi niks ernstigs en nu lekker genieten van je weekend!

@jo, ja je kan je niet voorstellen dat je oudste kindje ooit zo klein was he. Jammer dat je dat soort dingen zo snel vergeet he......

Nou iedereen slaapt hier, dus ik ga ook ff liggen!

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    @carla: wat heerlijk shoppen voor de beeb.. kan niet wachten straks

@marlieke: oh dat is wel beter ja.. hopelijk heb je dan geen last meer

@jo79: wauw klinkt echt super.. ik weet idd ook nog goed dat ik soms enorme bobbel had aan één kant of haar duidelijk zag bewegen..

@lilly: oh lekker ja een rustig middagje en kan je zelf even bijkomen...

@all: nou ik heb dus alsnog een testje gedaan en geloof het nu al helemaal :D

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Missflower die is erg duidelijk ja!

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    Missflower: overduidelijk :D!

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    jeeeej :D

12. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Nou meid, lekker genieten. En gefeliciteerd met je mannetje :D

13. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @missflower: ja dat is wel een duidelijke streep!

@lilly: oh dat is fijn voor je!
    probeer maar ff lekker goed uit te zieken!

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    @marieke: ja dank je!

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hoi :)

Tsjee je bent er ook ff niet en je moet meteen mega veel bijlezen :( heb ik ook netjes gedaan... en het enige wat was blijven hangen is dat marieke opmerkte dat ik er niet was ;) :)

Djezelf: Fijn dat alles goed is! Het soort komt later wel ;)

Veertje: Have fun op de cruise.

Lilly: Bikkel idd, maar denk je ook een beetje aan jezelf?

Missflower: Nou... ik denk..... dat jij zwanger bent :confused: :)

Hier vanmorgen wezen winkelen met mijn moeder, ik dacht ga gelijk ff vragen bij de prenatal hoe het zit met een buggyboard voor de quinny buzz en wat het kost.... Blijkt het niet te kunnen/zwaar af te raden te zijn voor de buzz :confused: :( Dit ivm het lichtgewicht frame die daar absoluut niet voor gebouwd is en het dus meer kwaad zal doen dan goed. En daarbij kan er geen kindje op een buggyboard staan als de dreamy (kinderwagenbak) op zit... (probleem bij bijna elk merk zei dat vrouwtje.) Er past er dus welgeteld 1 op en dat raden ze af :( :( Pff misschien toch maar in het begin een draagzak voor de baby en dan een goeie van baby bjorn.
    Hier is de BI ook flink toegeslagen, tijdens het lopen in de stad of tijdens het schonmaken echt van die pijnscheuten in mijn linker bekken....
    Ach gelukkig weet ik dat het weer over gaat over en paar maanden :( ;)

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @zomaar, misschien kun je informeren of er in je buurt een instantie is waar je spullen kunt huren. Ik weet dat er in amsterdam zoiets is. Dan hoef je niet zelf een duowagen te kopen.

En ja ik weet t, ben wel bikkel, maar af en toe ook DOMME bikkel :)

@missflower, ook ik heb zo'n flauw vermoeden dat jij zwanger bent ;)

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    @Zomaar, ik heb bij Babypark zo'n buggyboard uitgeprobeerd aan onze Mutsy en het liep echt kl#te, dus we waren gelijk genezen. We hebben nog een draagzak (Babybjorn, met extra rugversteviging), dus lossen we het maar op die manier op. We hebben ook nog een Quinny Zapp, dus als we allebei gaan wandelen, kunnen ze tegelijk in een wagentje.

Robin heeft lekker geslapen van 13.00 uur tot een kwartiertje geleden. Ze ligt nu wat te kletsen in bed, dus ik ga haar er zo uithalen. Als je haar direct uit bed haalt als ze wakker is, wordt ze heel chagerijnig, ze moet altijd even lekker rustig wakker worden :) !

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Jo: Denk dat ik het ook op die manier op ga lossen! Lange afstanden wandel ik toch meetsal niet alleen! En de dagelijkse dingen moet makkelijk te doen zijn met een draagzak. Mijn moeder gaf aan dat zij het vroeger ook zo deed en het erg practisch vond! En ik het heerlijk vond om in een draagzak te bungelen ;) Noah zit toch helemaaaaaaaal niet graag in de inderwagen dus denk ook niet dat hij daar nog een jaar in zal zitten ;)

Lilly: Zo'n duowagen lijkt me eerlijk gezegd niets, veel te groot en kan denk ik ook amper in de achterbak van de auto (heb dadelijk natuurlijk 3 kinderen in de auto) Wil ook echt niet van mijn buzz af... vind hem zo fijn :oops:
    Enne jij bent dus een dumbikkel ;)

Ga morgen samen met Noah 3 schilderijtjes maken, die ga ik als ze leuk zijn (vast wel hij is zo creatief ;) ) op hangen als we de kinderkamer hebben veranderd..

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Nieuwe dames; welkom en gefeliciteerd!

Ben er een poosje niet geweest, maar geloof ook niet dat ik hier gemist word, dus ja, wat maakt het uit.. :)

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63

Deel Deze Pagina