Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hihi, nou fijn dat ik toch gemist werd ;) Dank jullie!

He bah, Lilly, vervelend dat je weer last hebt van misselijkheid.. :-s

En ik ga voor de 09-09-09, da's maar een week voor m'n uitgerekende datum dus dat moet wel lukken :)

Jeetje, Funny, al weer over de 37 weken! Gaat voor jou niet lang meer duren! Hou je het nog een beetje vol?

Hahaha, kaatjesmam, je moet toch ergens tegenaan zeuren, ga je gang, hoor ;)

Hier gaat het verder met mij gewoon goed. Ik slaap alleen wel slecht en dat begint me langzaamaan wel op te breken.. :(

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    @Mamaluca, welkom!
    @Lilly, die apparaatjes vind ik wel een uitvinding hoor, ik heb ook regelmatig geluisterd, maar nu geloof ik het wel, ik word 's ochtends vaak al wakker getrappeld en nu trappelt of beweegt hij ook :) .
    @Zomaar, oh, jij hebt lekker uit kunnen slapen, Robin had om 4 uur al geen zin meer, heeft ruim een uur geduurd. Ik had nog gezegd tegen mijn man dat ze 's middags heel lang had geslapen en wel wat later naar bed mocht, maar hij zei dat als ze wakker zou worden, hij er wel uit zou gaan. Zelf doe je alleen ook geen oog meer dicht. Denk dat ik straks tijdens haar slaapje ook nog maar in bed duik.
    @Kaatjesmam, klagen maar hoor, maakt ons niet uit!
    @Andi, aaah, daar ben je ;) !

Ik ga eens even wat strijken, er loopt hier een half aangekleed kind rond, omdat de andere helft kleding nog ongestreken in de mand ligt.

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

welkom mamaluca

andy
    tuurlijk werd je wel gemist! hihi

jo
    o bah, hier ook nog strijken brrr

kaatjesmam
    soms is zeuren echt fijn...

funny
    o lekker zwemmen, maar geloof je als je zegt dat het wat veel is!

marlieke
    fijn dat je oor nu beter gaat! oorpijn is vreselijk

jessica
    hoe ist?

hier met hoofdpijn opgestaan en heb het nog een geprobeerd uit te zingen zonder paracetamol maar ben bang dat ik er dadelijk toch echt aan moet gaan geloven.
    Verder niet al te veel op de planning vandaag gelukkig. misschien komt nog een vriendin en moet nog wat ruimen en strijken... helaas moet john werken dit weekend en dat werkt ie én smorgens én savonds BAH

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Goedemorgen!

Nou neusspray was gevonden, hallelujah! Maar toen begonnen de hoestbuien weer :x Dus toen om 12 uur de telefoon :confused: ging was ik nog wakker.........Het was mijn man, hij was wezen oefenen met de band en had onderweg nog even de zangeres willen spreken. Maar toen hij haar belde kreeg hij iemand anders aan de lijn.......Ze was aangereden!

Hij was omgekeerd en het zag er niet goed uit :( Het was een grote ravage. Haar man konden ze niet te pakken krijgen en dus ging hij mee naar het ziekenhuis. Ik wide nog van alles vragen maar hoorde op de achtergornd ook allerlei gerommel en gepraat van politie etc.......Hij moest dus snel ophangen.

Pfffffff........nou daar lag ik dan.......was blij voor de zangeres dat mijn man erbij was, als er iemand is die je in een stressvolle situatie bij je wil hebben dan is hij het wel. Maar ik was ook bang dat het echt ernstig zou zijn en dat hij daar dan helemaal alleen in dat ziekenhuis zou zitten...

Uiteindelijk ben ik toch maar gaan slapen met het idee dat er dan in ieder geval iemand een beetje fit zou zijn vandaag.

Om 4 uur kwam manlief thuis. Ze hadden uiteindleijk toch haar man te pakken kunnen krijgen, hij had flink gedronken en daardoor niks gehoord. Hij heeft zich door een neef naar het ziekenhuis laten rijden.
    En daar bleek het allemaal wonderbaarlijk genoeg erg mee te vallen!

Ze heeft de gerbuikelijke klachten als hoofd/nek/rug pijn en gescheurde kniebanden, en dat is het! Ze mocht zelfs weer naar huis!

Normaal ben ik een moeilijke slaper met dit soort dingen, wakker is wakker zeg maar maar ik was nu zoooooooooo moe van de afgelopen rotnachten en het ziek zijn dat ik weer als een blok in slaap ben gevallen en ik voel me in vergelijking tot gisteren een stuk beter.

Nou ik zal ff kijken wat er geschreven is.

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @anniek, beetje relaxen dan maar. Heb jij dat ook dat je moeilijkere alleen kunt zijn als je zwanger bent?

@funny, ik zal ook eens informeren bij de sportschool hoe ze dat doen als het me te veel word om te zwemmen. Ik weet dat ik zelf op non-actief gezet word. Dus dan hoef ik 3 maanden of zo niet te betalen. Vind het nog moeilijk voor te stellen hoe het is om zo'n flinke buik te hebben......

@jo, ja die dingen zijn geweldig. Maar ik heb ook dat zolang ik hem/haar gewoon voel ik er geen behoefte aan heb maar af en toe voel ik deze dagelijks en dan inene een hele dag of twee helemaal niet. En dan luister ik wel ff heel kort. Is ook gewoon even een momentje van contact maken, even hallo zeggen........
    Hier ook eentje die heeeeeeeel nodig moet strijken, en niet alleen voor haar kind ;)

@andi, ook jou moet ik helaas teleurstellen. 9-9-09 is al gereserveerd! Dan ga IK namelijk bevallen. Vorige keer 13 dagen overgelopen en dan dit keer 6 dagen vond ik wel een mooie deal.

Mjn man is trouwens 29-8 jarig dus hoop eigenlijk neit dat ik dan beval. Maar ja het komt toch lekker als het komt :rolleyes:

@kaatjesmam, dat gezeur van jou ook altijd! Nee hoor meis, ik weet hoe het is als je het grootste deel van de tijd alleen thuis bent zonder een volwassene om ff lekker tegente spuien. Dat is juist zo lekker van dit forum ;)

Nou hier schijnt eindleijk weer eens het zonnetje, hopelijk blijf het zo.
    Ik ga zo de was wegwerken en strijken. En dan na Ruben zijn dutje ff naar het winkelcentrum hoop ik. Vanavond naar Claudia de Breij, is een verassing voor een vriendinnetje die veel voor mij doet. Ze weet wel dat we weggaan maar nog niet waarheen. Zat gisteren ff onopvallend te polsen en toen zei ze wel dat ze Claudia heel leuk vind dus......Heb er zin in!

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Nou vooruit jullie mogen op 09-09-09 bevallen.
    (is voor mij wel wat vroeg denk ik) dan hou ik het op de uitgerekende datum: 29-09-2009

@kaatjesmam: zeur maar lekker hoor!
    Zeuren kan soms ook erg prettig zijn
    (net als een potje janken om niks overigens)

@lilly: wat een nacht voor jou! pfff
    Anders vanmiddag ook ff lekker plat toch!

Ik werd vanochtend wakker na een beroerde droom gehad te hebben:
    Het is echt te bizar voor woorden:
    Ik werd aangeklaagd voor mishandeling, want ik zou iemand van dit forum geduwd hebben.
    Ze lieten me alle berichten zien die ik hier op het forum gepost had als bewijs dat ik het al langer op haar gemunt had.....
    Ook lieten ze foto's zien van de blauwe plek die ze in haar nek had.
    ( ik zou dit gedaan hebben tijdens haar trouwerij)
    Het was zo bizar!
    (ben ik nou heel ziek in mijn hoofd? :))

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @djezelf, sorry maar ik denk het wel ja :rolleyes: :) :) :)

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    @Lilly, dat was me het avondje wel! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. En onze mannen zijn op dezelfde dag jarig :D !
    @Djezelf, haha! Ik heb ook vreemde dromen hoor! Laatst droomde ik dat een of andere enge vent mij greep en mijn man buiten was. Ik wist niet wat ik moest doen, want als ik zou gaan slaan, was ik bang dat hij me in mijn buik terug zou slaan en ik riep mijn man, maar er kwam geen geluid uit mijn mond...toen werd ik wakker.

Gestreken en de boodschappen gedaan, kreeg natuurlijk net een hoosbui met hagel op mijn kop. Ik ben zo ontzettend moe, ik hoop dat Robin nog wat wil slapen. Moet over een uur weer weg, afspraak bij de bank.

9. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    @lily: jemig wat een belevenis zeg! gelukkig is het nog goed afgelopen

@djezelf: hahaa grapjas.. schoot wel gelijk iemand binnen van het forum kan dat? haha

@jo79: vreselijk he dat soort dromen.. vind ik echt erg dat je bijv niet kan roepen of kan rennen..

@ALL: heerlijk dat nu mijn nod voorbij is nu kan ik echt genieten!

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @missflower: zou zomaar kunnen ja!

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    hahahaha

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Was ook t eerste dat IK dacht............ :)

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Wat heb IK hier nou weer mee te maken ;) :) :) :)

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    @zomaar: haha scherp hoor

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Soms heb je van die momenten hé ;)
    maar euhhhm jullie zeiden wat ik vanmorgen dacht en toen maar snel :-# :)

16. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    He lieve meiden

Heb weer een hilarische dag achter de rug op het werk. Er was een man die had laat maar zeggen een voorwerp in zijn achterste gestopt, en ja dat mochten wij eruit halen :) Ikkan er helaas niet te veel op in gaan vanwege beroepsgeheim......maar grappig was het wel. Voor die man trouwens niet

@djezelf, zomaar,missflower: jullie zijn echt grappig :) Moet helaas ook toegeven dat het ook meteen mijn gedachte was :oops:

@lilly: fijn dat je je uk gister nog even goed hebt kunnen horen. Wanneer heb jij voor het eerst het hartje gehoord met de angelsound. Ik heb hem vandaag nm terug gekregen van een vriendin, en ik wilde het wel proberen maar het is wel een beetje vroeg.
    Als het goed is moet je na 24 tot 48 uur verbetering voelen met de ab, dus ik hoop dat je je vandaag weer een stuk beter voelt.

@missflower: oh ik had het in het andere topic al gevraagd, maar ik zie dat je idd vandaag lekker aan het genieten bent.

@kaatjesmam: lekker zeuren hoor, daar zijn we hier ook voor. Hopelijk voel je je snel weer beter.

@all: fijne avond allemaal, ik ben lekker x factor aan het kijken :D

17. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @marieke: oh hoe kan je dan nog je gezicht in de plooi houden?

:)

zijn jullie ook budget-tv aan het kijken?
    De lama's zijn terug...

18. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    nee, x factor. Is het wel een beetje leuk dat budget tv

19. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    mwah, de lama's waren leuker.
    Maar het is wel weer eens leuk om ze op tv te zien.
    (verder is er toch niets!)

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    @marieke: haha geweldig.. ben eigenljik wel benieuwd wat voor voorwerp er in zat hahahahha

nou heb vandaag de laatste test gedaan en 2 dikke strepen.. ook fijn om te zien dat de hcg dus wel goed stijgt!

Deel Deze Pagina