Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    @Marieke, haha, ja, onze fantasie slaat nu op hol hoor, was het een hamster, een appel, een cola-blikje of mobieltje :) ? Een collega van me haar vriend werkte in een ziekenhuis en had al wat vreemde dingen uit plaatsen waar de zon niet schijnt mogen halen!

Ik zou eigenlijk met het clubje van zwangerschapsgym (van de vorige zwangerschap) naar de kinderboerderij gaan. Maar het is hier echt shitweer, dus we gaan een andere keer.
    Mannetje is aan het werk, dus we zijn gezellig alleen thuis. Vanmiddag nog een verjaardag.

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Goedemorgen!

@marieke, ik hoorde het hartje voor het eerst rond de 11 weken. Daarvoor ook al geprobeerd en soms heel even het idee gehad da tik hem in een vlaag ff hoorde. Met 11 weken ging ik voor het eerst wat hoger luisteren, daarvoor deed ik het alleen heel laag, tegen mijn schaambot aan zeg maar. De vk was verbaast dat ik hem al gehoord had, zelf waarschuwde ze me nog dat ze he tmisschien niet zou horen toen ze de doptone pakte met 13 weken. Dus ik zei je moet iets hoger luisteren :) :)

Ik geloof dat zomaar hem al eerder gehoord had.

@missflower, dus toch ECHT zwanger dan he ;)

@jo, een hamster :) :) :) Bedankt voor dat beeld in mijn hoofd :rolleyes: ;)

@all, gisteravond dus naar Claudia de Breij geweest. Het was GE WEL DIG! Blauw gelegen van he tlachen en ook nog eent raantje weggepinkt bij 'jouw liedje' (over haar zoontje Bing).

Nou wij hebben vandaag feest, Ruben en ik vieren onze verjaadagen!
    Gaan zo de taarten halen voor de rest doen we lekker makkelijk ;)

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Heey meiden..

Even een kort berichtje vanaf hier, heb nog niet terug gelezen want heb daar even geen tijd voor want ga zo even lekker mijn bedje in even bijslapen..

Manlief is gelukkig niet ziek geworden dankzij de pilletjes die hij genomen had, helaas werd ik wel de heenweg ziek maar de terug weg gelukkig niet.
    Mocht helaas geen pilletje ivm de zwangerschap.

We hebben in engeland lekker gewinkeld en het eerste babypakje gekocht voor de baby, Stijn zijn eerste pakje kwam ook uit engeland.

Kon helaas gisterenavond mijn bed niet meer uit komen van de pijn maar het was wel geweldig.

Zal vanmiddag even komen bijlezen om te kijken hoe het met jullie gaat..

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @veertje: Wat leuk voor jullie dat het wel erg leuk was!
    Wel jammer dat je nu weer zo'n pijn heb.
    Nu lekker ff uitrusten! misschien ff lekker lang onder de douche, wil ook nog wel eens werken op je pijnlijke spieren en gewrichten. (mooi op een krukje zitten of in bad als je die heb)

@Jo: Hamster :confused:
    (heb ooit eens een filmpje gezien dat er bij een vrouw een muisje uit haar ..... kwam kruipen, dar moet ik nu ook weer aan denken :sick:

Wat betreft de voorwerpen; ik dacht meer aan dinkie-toy autotjes, aubergines (uhm..heeft iemand ooit die aflevering op tv gezien? :pale: )

Ah kun je niet een tipje van de sluier oplichten; was het plantaardig of levenloos (dus ook nooit levend geweest ;) )

@lilly: lekker ff een avondje theater!
    Heb ik al in geen eeuwen meer gedaan.

@missflower: heel fijn voor je om te zien dat de lijnen dikker worden!
    Dat is zeker een super goed teken!

pff wij zouden vandaag de nieuwe kamer van Jonathan gaan uitruimen.
    (is nu zo'n rommelhok!)
    Maar nou heeft mijn vent een vriend van ons uitgenodigd (zonder te overleggen :evil: ) en die blijft altijd eg lang plakken.
    Nou ga mooi zelf al beginnen en dan kunnen ze samen de zware meidenkast naar beneden slepen!

Aaaarrrghh mannen!

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    veertje fijn dat zo leuk was jammer van de pijn.

djezelf soms manne hahaha

nou rest sorry maar kan niet bijhouden met lezen aangezien nog steeds zo ziek ben van zwangerschap,dus ook nog steeds die tabletjes moet nemen om eten binnen te houden.hoop snel beterschap

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Sjo heel ff zitten voordat het feest zo losbarst.................
    (Ruben ik vieren vandaag onze verjaardagen).

@veertje, fijn dat het zo leuk was! Ik heb er ook wel eens over gedacht om zoiets te doen maar het lijkt me zooooooooo vermoeiend......of stel ik me dan aan?

@djezelf, dan moet je dat snel weer eens gaan doen!

@all, mijn buikie is inene enorm gegroeid! Was dus echt wel bandenpijn wat ik laatst had. Ik had in het begin een zwangerschapsbroek gekocht bij prenatal met een lage en strakke band omdat ik die broeken met die hoge banden echt te hoog vond. Maar aan t eind van de dag zit die strakke broek dus al niet lekker meer :confused:

Wel leuk hoor!
    Met zo'n buikie ga je je echt zwanger voelen he ;)

Nou vanaf 15 uur kan het bezoek komen tot ............hoop dat het niet te laat word alleen want ik voel me nog niet helemaal grandioos hoor :( Maar komt goed, zo een lekker taartje en een bakkie kofiie :)

Fijn weekend allemaal en tot morgen denk ik!

En de lente komt er aan jongens!
    (hoop morgen al een beetje want dan wil ik stadten voor nieuwe fitnessschoenen).

(En volgende week! DAn pretecho joehoeeeeeeeeeee)

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    fijne verjaardag

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    heeft één van jullie weleens een echo eerder laten maken.. zit er over te denken om 1 met 8 weken te maken.. je moet het wel zelf betalen maar we willen het graag op een feest vertellen en dan ben ik zo'n 8 weken.. maar wil het liefst wel eerst een echo hebben gehad...

9. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Veertje, fijn dat het tripje naar Engeland geslaagd is! Hoe gaat het nu met je bi?

Lilly, veel plezier vanmiddag!
    En bandenpijn, tja, dat kan behoorlijk pijn doen ja...

Missflower, hier nooit zo vroeg een echo laten maken op eigen kosten.
    Dus kan je niets erover vertellen.
    Met Marciano heb ik wel een termijnecho gehad met 8 weken en 4 dagen. Was wel leuk, maar er was niet meer te zien dan een soort van doppinda zeg maar...

All, manlief is naar de voetbal (Schotland-Nederland) dus ik heb het rijk alleen. Straks even een paar boodschapjes doen (manlief heeft de grote boodschappen vanmorgen al gedaan voor mij) en vanavond ga ik dus niet koken he...
    Ik ga lekker een patatje halen voor Marciano en mij. Gezellig samen uit 1 bak eten...

Verder heb ik sinds vanmorgen een nieuwe wasmachine! De vorige (een miele) had rare kuren. Ik moest vaak 5 a 6 keer wassen om 1 was schoon te krijgen. Dat schoot dus niet op. Heb het ruim 2 weken volgehouden...
    Nu een Siemens (want wat is Miele duur zeg!) en di draait nu voor de 1e keer.
    Het wordt een weekendje veel wassen, want zoals je wel kunt begrijpen heeft de was zich hier aardig opgestapeld inmiddels...

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @lilly :) ga ik doen!
    Zal tegen manlief zeggen dat het van jou moet (oke?!)
    Ennuh, veel plezier met je verjaardagen! Veel anderen laten lopen he,
    jij bent per slot van rekening zwanger ;)

@missflower: nee wij ook nog nooit op eigen kosten een pretecho laten maken. Mijn termijn echo van deze frutsel was met 9.3 weken.
    Dat was een doppinda met vier knopjes.

@marlieke: wat fijn voor je...het hele weekend wassen :-k

11. veertje

veertje Fanatiek lid

@lilly, zwaar ja als je zwanger bent wel (vind ik) vooral als je op de terug weg nog 800 dronken schotlanders op de boot heb.
    Moet wel zeggen ze hebben zich allemaal netjes gedragen maar erg recht lopen konden ze niet meer.
    Het feit dat Stijn mee was viel me ook zwaarder dan ik dacht, hij moest namelijk bij ons in bed slapen en ik kan dan niet slapen maar hij vond het wel geweldig. Hij heeft het sinds we de boot af zijn alleen maar over de boot gehad, de piraat die er op was en dat de boot naar opa ging toeteren :D
    Mijn ouders hebben ons uitgezwaaid en stonden ook weer op ons te wachten toen we aankwamen, echt heel erg tof, had namelijk niet verwacht dat ze er zouden staan..

Met de pijn gaat het wel, heb net even lekker 2 uurtjes gelegen :D

@lilly, een hele fijne dag toegewenst, hoop dat jullie lekker verwend worden..

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jessica
    ik geloof je buik niet hoor... ik wil bevestiging dmv een foto!

missflower
    ik heb met 5 wkn 6 wkn 8 wkn en 10 wkn of was het nu 11 wkn? een echo gehad maar dit ivm bloedingen.

nog 2 wkn en dan pretecho... jeeeeee
    nog 4 kn en dan weekendje weg.... jeeee

ben home alone, vriedje draaid gesplitste diensten in het weekend bah!

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    @Veertje, leuk reisje dus gehad, ondanks de pijn. Hoop dat het snel weer wat beter gaat!
    @Lilly, fijne dag vandaag!
    @Marlieke, ach, 1 ding: het is wel altijd leuk om met een nieuwe wasmachine te wassen, helaas is die lol er vaak wel weer snel af. Die van ons ging een maand na de geboorte van Robin kapot, zoveel babykleertjes trok hij niet! Ik heb een Asko, niet goedkoop en in Nederland tamelijk onbekend, maar hij wast super!
    @Missflower, hier doen ze standaard met 8 weken een echo, voor het resultaat kun je in mijn album kijken. Het verschilt zo per vk.

Vanmiddag even naar een verjaardag geweest, net gegeten, we gaan nog een toetje eten en dan weer verhuisdozen inpakken...pffff!

14. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @mamaluca: welkom & gefeliciteerd!

@Lilly: fijn dat je het hartje hebt gehoord! Wat een opluchting, he!?!
    Wat een verhaal, over de zangeres van de band... Gelukkig maar dat het allemaal meevalt. Alhoewel hoofd/nek/rug toch wel ernstig klinkt...
    Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad! Met veel cadeaus natuurlijk!

@Marieke: gaat het al wat beter met je oor?

@Jo: wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben die nog was ongestreken heeft liggen 8)

@Veertje: wat jammer dat jij nu weer geen pilletjes mocht tegen zeeziekte... Maar wel genoten verder: heerlijk toch! Nu lekker bijslapen. Hopen dat de pijn snel wegtrekt!

@MissFlower: ik heb mijn termijn-echo ook al met 8 weken gehad. Je kunt in ieder geval zien of het hartje klopt; dat is toch het belangrijkste. Verder is het nog 'maar' een klein 'kaaswormpje'.

Vandaag zijn we voor het eerst wezen shoppen voor de baby. Reiswieg gekocht (rest van wandelwagen hadden we al), Buggy (zo'n Quinny Zapp waar ook de maxi cosi op kan) en wat beddengoed. Ook hebben we een nieuw autostoeltje gekocht voor Thiago, die was alweer toe aan de volgende maat (15+ kilo).
    Volgende week gaan we de babykamer-to-be uitruimen en dan kunnen we langzaam gaan klussen.
    Zou tijd worden, toch?

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    veertje
    wat ervelend die pijn bah bah,hoop dat het snel weer een beetje bijtrekt! heb je ook een bekkenband?

jo
    suc6 met inpakken, pokkewerk!

nog ff terupdate, en zo hebben jullie ook een gezicht bij mij hihi

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    cimu, vergeet jou sorry
    wat is dat voor een stoeltje dan? 15+?
    ennuh leuk al dat shoppen héérlijk!
    en dat klussen is geweldig hihi,

ik ben zzoooo benieuwd wat het word

17. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Hey Anniek: je vergeet 'kilo' 15+ kilo.
    De autostoeltjes zijn verdeeld in categorien 0 - 9 kilo, 9 - 18 kilo, 15 - 36 kilo etc. Thiago zit nu (met zijn winterjas) erg krap in de 9-18 kilo stoel, dus hebben we een 15+ kilo (meer dan 15 kilo) stoeltje gekocht. ;)

Nu ga ik lekker "ik hou van Holland" kijken. Veel plezier allemaal vanavond.

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    cima
    hihi halo ben officieel wel blond hoor hihi maar nu niet meer! hahaha nee nee dat begreep ik wel maar is dat dan zo'n afbouw ding?
    Kyana zit nog in de tobi.
    vandaar mijn vraag.

edit
    ik heb al gezocht maar dan zit thiago nu in een afbouw stoel. Hoe oud is thiago ook weer?
    Hier ga ik namelijk ook geen autostoel mee bij kopen, onze nieuwe baby gaat in de maxicosi {kyana is 2 jaa en 6 maanden als baby geboren wordt} en zodra de baby in de kinderstoel moet is kyana oud genoeg om in een afbouwstoel te gaan

19. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    bedankt voor jullie antwoorden.. ik twijfel nog..

sorry dat ik niet reageer maar mijn mans verjaardags feest is net voorbij en ben erg moe

weltrusten allemaal!

20. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Missflower, gefeliciteerd nog met je man!

Anniek, mooi buikje meid! En wat een mooi stelletje heb je aan!

Cimu, je zult mij bedoelen neem ik aan. Het gaat al een stuk beter met mijn oren, bedankt! Ik hoor ook al veel beter dan eerst!

Wassen: vandaag weer een druk dagje... :)

Deel Deze Pagina