Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen
    hier goed geslapen
    dadelijk naar een babybeurs om me ff aan te melden voor de kraamzorg, dan krijg ik een gratis tummytub.
    en daarna nog ff de stad in ik wil graag een positiebikini hebben.

marlieke
    tnxxx :) en het setje, is een c&a spijkerbroek een buikband die ik nog had van Kyana en een shirt van het mer DEPT en die heb ik al, moet niet liege ik denk 3/4 jaar hihi, maar is idd nog steeds erg leuk.
    en wat een verademing an je oren dan he! lijkt me vreselijk om er zoveel last van te hebben. en een druk dagje ja?

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Goedemiddag meiden :D

Hier eigenlijk weinig te melden :D

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Nu wel wat leuks te melden, wij gaan nu naar de ikea om de babykamer op te halen :D

Van de week maar eens beginnen met verfen en dan kunnen we alles neerzetten :D

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Veertje wat leuk het kamertje ophalen! Veel plezier!

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    veertje leukkk
    welke is het geworden?

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    volgens een online test krijg ik een jongen
    volgens de geslachtskalender een meisje hihi

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    @Anniek, mooie buik!
    @Veertje, ja, ben benieuwd wat voor meubeltjes het zijn geworden.

Hier niet zoveel te melden, we doen niet veel meer dan dozen inpakken, kasten uit elkaar schroeven etc. Ik heb ook echt veel tassen met kleertjes van Robin van de vliering gehaald. Eerst maar eens kijken, als het een jongen is, gaat het meeste op Marktplaats en is het een meisje dan kan ik een hoop nog een keer gebruiken. We zullen zien.
    Wat een lekker weertje is het, zo nog maar even naar buiten.

8. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Bijlezen vanaf 147...
    Help!

@Veertje
    Goed nieuws! En lekker geshopt. Niiet alleen in Engeland, maar ook bij Ikea ;)

@Jo en Patje
    Het leek me juist wel wat zo'n kiddyboard...
    De buurman had volgens mij heel slecht geslapen door problemen met hun kleine meid, de volgende dag kwam hij vragen hoe het ging met de verbouwing.

@Jo
    Wij willen het geslacht ook niet weten.
    Maar ben benieuwd of ik het kan zien met de echo.
    Denk het niet, maar ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig.
    En Keano zegt altijd ZUS! (maar hij kan nog geen broer zeggen, hihi).

@Zomaar
    07/08/09 mooie datum! Fijn dat alles goed gaat.
    Ik zag gisteren iemand met een Buzz en die had een kiddyboard Maxi van lascal en die paste perfect op de Quinny en ze had er geen problemen mee, ik denk dat ik die ga aanschaffen misschien is het ook wat voor jou?

@MissFlower
    Gefeliciteerd!

@Cimu
    De Zapp is super hoor, die heb ik ook, naast de Buzz dan.
    @Carolien82
    Welkom!

@Funny
    Het wordt steeds spannender nu...

@Mamaluca
    Welkom

@Lilly
    Alsnog gefeliciteerd!

@Anniek
    Leuke foto :)

De trap is geplaatst.
    Pff wat een herrie en stof en stress gaf dat zeg :rolleyes:
    Ze zijn van maandag t.m vrijdag bezig geweest.
    Heb nog nooit zoveel uur gedweild en gestofzuigd.
    Hubbie is nu de overloop aan het witten en dan gaan we binnenkort witten op zolder en laminaat leggen en inrichten.

Wie heeft er het (tweede) ledikantje al staan?

Omdat Keano zo druk is en overdag (bijna) nooit slaapt voel ik me alleen 's avonds ''zwanger''. Vind het wel jammer dat ik zo weinig tijd heb om ervan te genieten. Hebben jullie misschien tips? Wil deze week wel wat dingen voor de beeb gaan kopen, misschien helpt dat en vrijdag hebben we de 20 weken echo!

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  10. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr &$^*$#(%*& laptop ben ik lekker aan het typen is ineens mijn tekst weg! GRRRRRRRRRRRRRRRR wat is dat irritant zeg! Nou sorry mensjes maar het was echt een flink verhaal en doe het niet opnieuw hoor :oops: Ga dus gewoon verder waar ik was gebleven! Zo vervelendddddddddddddddddd

Maar goed..............

@Anniek: Wow wat een mooi buikje! En leuk om je gezicht erbij te zien, ik wil nog even wachten met mijn bekkie te laten zien je weet tenslotte maar nooit he..........
    Dat is handig zo'n beurs ;)

@Missflower: toch nog ff op jouw vraag reageren hoor, ik heb hier al woensdag een echo en ik weet nog in mijn vorige zwangerschappen ik ook al gewoon vroeg een echo kreeg. Ik vind het namelijk wel een geruststelling toch het hartje hopelijk zien. Ik vind het dus super.
    Oja nog gefeliciflapstaart met je mannetje.

@MArlieke: hoe wast je nieuwe machine? Zal wel 2 duren weken zijn geweest zeg :confused: inplaats van 1 keer was, 5 a 6 keer........

@Veertje: Jullei zijn er snel mee zeg :confused: nu al bezig met het kamertje. Kopen er hier meer mensen een nieuw kamertje? Of gewoon het oude kamertje van de eerst?

@Velobabe: Nee heb geen tips voor je, ik ben nog kort zwanger dus voel het nog niet enzo..... Jij zit zo te lezen ook lekker in de verbouwing. Wij hier ook (al zo'n 6 a7 maanden) Manlief zit in de bouw en tjaaaaaaaa dan gaat het allemaal wat trager zeg maar............. Is dat bij jouw ook zo?

@marieke: Ahhhhhhh vertel eens wat die patient in zijn achterste had gestoken............... ik ben ook wel benieuwd hahaha

Nou hier gaat alles goed heb wel elke dag aan de zijkant van mijn buik flinke steken, niet de hele dag door maar wel elke dag een paar keer. Doet soms erg zeer. Ben ook erg benieuwd naar woensdag! Zo spannenddddddddddddddddd. Voor de rest gaat het hier eigenlijk gewoon z'n gangetje ga nu ff tv kijken

toedeloedieeeeeeeeeeeeee

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    @carolien: kreeg je die wel via de vk? want ik zou hem dan gewoon zelf moeten betalen. dus bijna naar de vk? dan heb je eerst een intake toch?

@velobabe: ja kan me voorstellen dat je overdag niet aan jezelf en de zwangershap toe komt.. zou niet weten wat je daar aan moet doen.. de tijd gaat wel sneller en vooral savonds lekker genieten

@veertje: oh wat leuk met de babykamer bezig zijn :D

12. veertje

veertje Fanatiek lid

Hoi meiden,

Zal straks even de linkjes van onze meubeltjes die we gekocht hebben hier neerzetten, ben er iig heel erg blij mee :D

@carolien, ik vind het niet heel erg vroeg, had bij Stijn de babykamer al klaar met 20 weken en achteraf gezien ben ik daar heel erg blij mee geweest want ik kon de laatste 3 maanden niet veel meer.
    Wij zouden eigenlijk geen nieuwe kamer kopen maar die van Stijn verfen maar het kamertje is gewoon af, hij was al 2dehands dus mooi geweest en doordat mijn man zijn overgrootoma ons laatst een leuk bedragje gaf konden we het nieuw kopen anders had ik het weer 2dehands op mp gekocht..

@velobabe, hier helaas ook geen tips, ik heb vanmorgen nog huilend bij mijn man in zijn armen gelegen omdat ik het zo erg vind dat ik er niet veel van geniet, als ik namelijk even geen pijn heb dan besteed ik even meer aandacht aan Stijn en niet aan de zwangerschap, dit is waarschijnlijk voor ons de laatste zwangerschap dus ik wil er extra van genieten maar helaas is dat tot nu nog niet echt gelukt..
    Ben wel blij dat ik vanmiddag die meubeltjes gehaald heb, zat vanavond te eten en kreeg weer zo een heerlijk gevoel over me heen van Yes ik ben gewoon zwanger :D

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    het is toch ook veels te leuk om met het kamertje bezig te gaan hihi.. ik wil het alleen aanpassen op het geslacht dus eerder dan de 20 week heeft geen zin maar goed danisha's kamer moet ook eerst dus komt goed uit

14. veertje

veertje Fanatiek lid

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20067829 dit is de commode geworden, officieel een kast maar vind hem zo geweldig :D

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00118815 (de witte)
    Dit is het bedje geworden, we hebben een erg kleine kamer dus ben ik blij dat de zijkant eruit kan zodat de kleine er hopelijk lekker lang in kan :D

We hebben vanmiddag besloten dat we de kamer licht lime groen aan de onderkant gaan doen en gebroken wit boven en dan een mooie behangrand van woezel en pip en alle accosoires worden lime groen (badje enz van Stijn zijn dat allemaal dus hoef ik niet nieuw te kopen..
    We zouden eerst als het een meisje word alles wat we in lime groen zouden doen roze doen maar omdat we dan ook een nieuw badje moeten enzo en we dat onnodig vinden omdat dit nog prima is doen we het gewoon groen of het nou een jongen of meisje word :D

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    veertje
    die hemnes is geweldig, kyana heeft er de kleding kast van en die heeft echt mega veel opberging.
    ons babykamertje is dan nu ook weer voor de beeb, maar het heeft na de verhuizing helaas erug veel geleden

wbt het genieten
    ik vind het soms ook moeilijk. vanacht had ik opeens zoveel rugpijn dat ik er gewoon niet van kon slapen! dacht eens wtf zijn dit weeën ofzo maja dat kan natuurlijk niet! maar pff
    en mijn bekken pesten mij de hele dag... achja ik geniet er wel van hoor, het is en blijft een wonder! zeker nu ik écht denk dat dit de laatste is, mijn lichaam kán niet nog een keer

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    @Carolien, leuk hè, als je computer kuren heeft! Hopelijk is de buikpijn snel minder.
    @Veertje, leuke meubeltjes!

De baby krijgt een nieuw wiegje (Robin heeft nooit in een wiegje geslapen) en verder schuiven alle meubeltjes gewoon door. We hebben nu nieuwe meubels en een nieuwe kast voor Robin gekocht. Aangezien we gaan verhuizen, krijgen ze allebei een nieuw kamertje met nieuwe aankleding.
    Vorige zwangerschap was het kamertje rond 28 weken geloof ik behangen en geschilderd en week 31 ofzo kwamen de meubeltjes. Maar inderdaad, ik was blij dat alles was uitgezocht etc., want ik had de laatste maanden nergens meer puf voor.
    Ik geniet wel van deze zwangerschap, de tijd vliegt wel.

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier ook baby een nieuw wiegen, kyana heeft er geen gehad

truste

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    @anniek: kan me voorstellen dat genieten bij jou erg lastig is met al die pijntjes...

onze babykamer gaat wel weg want het is mijn smaak niet meer en vind het ook niet meer zo stevig enzo.. we hadden al geld gevraagd voor danisha's verjaardag en ze heeft een aardig zakcentje gekregen en daar kopen we nieuwe meubels van voor op haar nieuwe kamer en dan nieuwe meubels voor de baby.. dus kan 2x een kamertje inrichting :D

nou ik ga slapen.. weltrusten!

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik kom er snel ff tussendoor,

Velobabe: Ja dat plankje is idd de enige die er achter kan, de maxi en de gewone maar heb blijkt echt een aansalg op de kinderwagen te zijn en dat er genoeg buzz door bezweken zijn.... Dat zou ik erg zonde van de wagen van bijna 700 euro vinden!

Verder ben ik er even weinig, ben erg druk met vanalles en mijn schoonzus zit vanaf vrijdagavond/zaterdag met best wel veel bloedverlies met stolsels (11 weken zwanger) en ze heeft ook buikpijn, ze is erg veel hier geweest voor steun etc.. :cry: :cry: :cry: vndaag wordt er een afspraak voor haar gemaakt bij het ziekenhuis voor een spoedecho om te kijken of er nog iets is en of het nog goed gaat of niet (zou de eerste echo zijn dus is mega spannend!) leef zo met haar en mijn broer mee, zou er samen met hun echt kapot van zijn! Als mijn broer niet mee zou mogen van zijn werk heeft ze ook aan mij gevraagd om mee te gaan naar de echo! Maar goed ik ben dus druk met DUIMEN!

Tot later dames en sorry dat ik er ff heel weinig en met een "echo" berichtje ben.

20. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    :oops: sorry... hahaha. Als je met afbouwstoeltje bedoelt dat de rugleuning eraf kan etc, dan klopt het niet helemaal. We hebben bewust gekozen voor een echt stoeltje waar hij tot 36 kilo in kan. Dit stoeltje is in hoogte en breedte verstelbaar.

Volgens de jongenofmeisje test krijgen wij ook een jongetje & volgens de geboortekalender een meisje... Maar de echo liet duidelijk een jongetje zien!

@Carolien: balen die computer zeg!

@Veertje: leuke meubeltjes! Is het kastje wel breed genoeg voor een aankleedkussen?
    Wij schuiven ook de meubels van Thiago door! Die hebben we toen nieuw gekocht en ze zien er nog top uit. De aankleding wordt lime/aqua/antraciet/wit. Meubeltjes & vloer zijn kersenhout.

@Zomaar: wat vervelend voor je broer/schoonzus! Heel veel sterkte vandaag!

Deel Deze Pagina