Wat denken jullie wil ik cakjes gaan maken heb ik de mix er niet meer voor was daar dus wel vanuit gegaan, had nog wel cake mix staan maar ja die gaat dan ook helemaal op ook dus dat hebben we maar niet gedaan. Tja toen de vaatwasser maar uit en in geruimd en nog wat dingetjes in het huishouden toen nog ff naar buiten en nu lekker eten koken. Wij eten lekker tortelini wat eten jullie?
idd nou je dat zegt cimu, zou ze bevallen zijn? Is wel wat vroeg denk ik zo. Funny......... hoe is het met je?
Wij eten lekker aardappeltjes met sperziebonen en een lekkere rollade. Kon dat lekkere stuk vlees niet laten liggen bij de winkel
@Carolien: heb je wel effe lekker kunnen genieten van het mooie weer, toch? 'Elk nadeel heb z'n voordeel' Funny was al wel 37 weken ofzo, toch? Dus het kan makkelijk... @Avondeten: wij eten roergebakken witlof met aardappelen en snitzels. Ben ook al lekker aan het koken. Manlief zal om 6 uur thuis zijn.
zomaar ik duim voor je hier nog steeds de tablette nemen tegen de misselijkheid en soms als ik opsta dan steek in me lies da gewoon effe krom sta denk zelf bandepijn. de zieken beterschap verder kan ik t nu niet byhouden sorry mannetje vind me op moment ook niet zo leuk want kan niks hebben kwa knuffelen of zo en die rook lucht ale: van hem hoop snel beter te voelen en mee te kunne kletsen
Toevallig dat je het zegt cimu; Ik zat er net ook aan te denken, dat we haar al ff niet gezien hebben. hmmm ze was bij de eerste toch ook al met 38 weken bevallen.. Ahhh zou het de eerste van ons clubje die bevallen is? Oh wij eten vandaag gewoon pizza had geen zin om uitgebreid te koken, dus heb maar wat pizza's opgeleukt (verse ananas, ham, schimmelkaasje er overheen) en daar zullen de mannen het mee moeten doen (had gister wel uitgebreid staan koken hoor, voor het geval jullie mij een ontaarde moeder vinden!)
cimu waaawww die is geweldig ik heb hem maar niet aan mijn vriend laten kijken want die zou hem meteen wel willen kopen! hihi en die hartslag zeggen ze idd ik zal het vanavond eens proberen te timen, ik wilde opnemen maar weet neit hoe het moet andi beterschap voor je kleine mannetje, zielig is dat he marieke 10 wkn is misschien wat vroeg maar probeer anders gewoon! Ik vond hem/haar dit keer ook heel snel! carolien vervelend hoor, ik zit in de zw dus hier ook best veel vervelen. jo laarsjes gehaald? {hihi ik las de heletijd kaarsjes hihi en ik dacht kaarsjes om op te lopen} djezelf wijs manneke hihi moet er ook wel mee lachen, zou dat spook van mij ook wel kunnen doen. Kyana zegt nu als ik zeg: hou je... roept zij: bek! {schaam!} hihihi nee hoor vind je geen ontaarde moeder, ik heb afgelopen week echt bar weinig gekookt pfff ga nu zo duveltjes vlees maken, ben weer laat maja funny aan de puf?/ nou hier fftjes naar de babyplanet en ikea geweest. wil een positiebikini maar ze hadden niks wat ik wilde [wil persé een tankini] nou ik ga ff de goede huisvrouw uithangen
Ik ben er nog hoor en heb nog steeds een behoorlijke dikke buik ! Wel heel lief van jullie dat jullie aan me denken! Ik heb het eigenlijk heel druk met van alles en nog wat.. (vooral opruimen, schoonmaken en dingen klaarzetten..). Vandaag 2 jaar geleden dat m'n schoonvader is overleden en vannacht dacht ik dat de weeen begonnen. Gelukkig niet want dit is niet echt een 'leuke' datum. Was met Dylan 3 dg na de uitgerekende datum bevallen dus ik verwacht deze week nog niet te bevallen al kan ik me niet voorstellen dat die kleine nog lekker ligt, zo krap! Ben vooral nu erg moe en niks gaat meer echt lekker. Morgen een dagje met m'n moeder naar een beautyfarm, me ff lekker laten verwennen. Sorry meiden voor het echo berichtje..
@Djezelf, haha, lekker bijdehand jochie! Robin wou niet meer eten en lanceerde de inhoud van de lepel door de kamer en het kwam precies voor de neus van de hond terecht. Die vrat het gelijk op en zij lachen! Het zag er wel komisch uit, dan moet ik wel mijn best doen om mijn gezicht in een plooi te houden. @Zomaar, al nieuws? Hoop dat alles in orde is. @Carolien, wij hebben witlof met ham en kaas gegeten. Jammer van de cakejes, ik heb ook altijd dat soort dingen. @Anniek, ja, we hebben de laarsjes gehaald. Was het laatste paar in haar maat. Ik wou nog wel wat verder kijken, maar had geen buggy bij me en Robin rende de hele winkel door, wou alle plaatjes van diertjes zoenen etc. Op een gegeven moment moest ik zelf onder die rekken door kruipen om haar weer te pakken, dus ik vond het wel mooi geweest. Pfff... @Funny, nee, dat is geen fijne datum dan! Ben benieuwd, wordt spannend! Geniet van de beautyfarm!
Nou.... ze mogen morgen pas om 14.20 eerder was erg geen plaats in het ziekenhuis, het bloeden is gebleven en de buikpijn ook.... hoop zo dat het niets is maar het ziet er niet rooskleurig uit als je stolsels verliest. Dank voor het meeduimen! Bah wat een onzekerheid voor ze, dit is echt slopend en dat al vanaf vrijdagavond vanaf morgen geen ego berichtjes meer.
O jullie hebben ook allemaal lekker gegeten! Heerlijk! @Funny, gelukkig dat het allemaal goed gaat, laat het nog maar ffies zitten he! @Anniek: volgens mij hebben ze die bij de otto. @Zomaar: no ga duimen maar het klinkt idd niet goed. Heel veel sterkte voor iedereen! Zo hier gaat er zo eentje naar bed, ben namelijk echt helemaal kapottttttttttttttt bah bah. Morgen werken heb daar ook echt zin in, nottttttttttt Nou dames fijne avond en alvast weltruste
Ik ga er vanavond ook vroeg in, kon nog wel eens een lange nacht worden hier. Stijn is ontzettend verkouden en er komt knalgroene troep uit zijn oog.. Was net even bij hem kijken en hij doet zijn oogje al niet meer open en het enige wat hij zei was, nee mama ikke moe mijn lieverd..
@zomaar: och jemig dat ze nog zolang in spanning moet zitten dat kan toch niet! @funny: nou toch fijn dat beebje vandaag nog is blijven zitten dan @djezelf: die van mij is ook ontzettend bij de hand.. in de winkel liet ik een shirtje op de grond vallen en had haar op de arm en had echt geen zin om te bukken dus liep verder en danisha steeds: oooh mama stout.. ooh kijk mama.. ooh stout ook verteld ze me soms hoe het wel en hoe het niet moet haha @all: wanneer hebben jullie de vk gebeld? ik ben van plan te bellen met 6 week.. staat ook op hun site en dan heb ik tenminste niet al een datum om naar uit te leven.. gaan de dagen zo langzaam
@Zomaar, dat is me ook wat, nog een dag en een nacht niet weten waar ze aan toe zijn. @Veertje, arme Stijn, beterschap! @Carolien, wat een gave taarten staan er in je album, heb je die zelf gemaakt? @Missflower, ik heb met 4 weken de vk gebeld, kon met 8 weken terecht voor de intake en de eerste echo. Vorige zwangerschap wist ik echt van niets en belde ik met 7 weken, vervolgens zat er de kerstvakantie tussen en de week daarna of daarvoor zaten ze helemaal vol, dus kon ik met 10,5 week komen. Ik zou gewoon bellen hoor als ik jou was! Morgen de pretecho, heb er zin in!
@Carolien Mijn hubbie is geen bouwvakker (2 linker handen, maar wel heel lief, hihi). Balen van je werk... @Veertje Lief van overgrootoma! Voor ons is het ook ECHT het laatste wondertje. Daarom baal ik er best wel van dat het zo snel gaat. Kan eigenlijk niet wachten het ledikantje al neer te zetten, etc. Woezel en pip zijn leuk! @Anniek Echt balen dat het zo zwaar voor je lichaam is. @MissFlower Lekker inrichten. @Zomaar Ach als de Buzz het volhoudt voor ons tweede wondertje en het daarna begeeft, geen probleem, hihi. Ik duim voor je schoonzus. Funny, we wachten met je mee hoor. Nog meer kindjes last van de klok vooruit? Keano wil nu niet gelijk gaan slapen, maar gaat eerst huilen... Doet 'ie anders nooit. Heb vandaag het voorzitje van de fiets gehaald en voor het eerst met Keano achterop gefietst, ik paste echt niet zo goed meer tussen zitje en zadel en omdat ik anders niet met mijn voetjes bij de grond kan Keano is vandaag trouwens precies 21 maanden! En ik ben 20 weken zwanger!
@zomaar: ik vind het echt schandalig dat ze haar zo lang laten wachten, daarvoor heb je nm ook spoedplaatsen. Maar ja :x Ik blijf in ieder geval duimen voor goed nieuws. Meid en ego berichtjes zijn ook prima hoor, dan ben je het toch ff kwijt @velobabe: ja cas wilde idd ook niet echt lekker slapen Gelukkig slaapt hij 's morgens nu wel weer wat langer. Het ging dus wel goed met het achterzitje? @anniek: misschien ga ik het toch ff proberen vanavond. Ben alleen bang voor teluerstelling en dat ik me dan druk ga maken enzo @jo: veel plezier morgen bij de pretecho @carolien: slaap lekker @missflower: ik zo gewoon bellen @djezelf: oh ja dat was ik nog vergeten. Het voorwerp was levenloos (s dus nooit levend geweest) Het was echt te erg voor woorden. En wij hadden vanavond ook lekker pizza hoor, had ook echt geen puf om te koken. @funny: geniet van je dagje morgen Ben vandaag lekker naar het tuincentrum geweest. heb een hoop planten gekocht en de tuin ziet er weer gezellie uit Ik baal want ik voel dat ik weer verkouden ga worden, bleg Ik ga nog ff lekker tv kijken
missflower hier uhm bijna meteen hihi jo o leuk je kaarsjes gekocht en ja het is me wat Kyana kan er ook wat van idd pff ooo en morgen pretecho! LEUKKKK wilde jullie nu weten wat het wordt? sorry soms hou ik het ff niet bij! zomaar mijn duimen draaien, heb zelf ook vaak bloedverloren maar geen echt stolsels erbij! vind het overigens wel heel schandalig van het ziekenhuis dat ze niet vandaag terecht konden! Spoed is spoed, kom nou! velobabe ach weetje ik accepteer het en dan voelt het allemaal niet zo zwaar hoor. maar soms heb ik het idee dat niemand me snapt en dat doet pijn en dan voel ik me eenzaam. Maar ik geniet ook wel gewoon hoor, het is evengoed een wonder. ennuh heir geen last van de klok maar Kyana gaat de laatste 3dgn ook wel erg laat naar bed hoor en is laat op vanaf morgen weer een normaal ritme hoop ik. nou hier verder niet zoveel te melden, ben moe dus ga zo naar me nestje toe nog 12 n8jes slapen en dan is het zover! dan hebben we 3d echo en weten wat het wordt! joepie
@Marieke Fijn dat Cas uitslaapt. Hoe heb je hem dat geleerd, hihi. Keano niet hoor 19.30 op bed, gehuild tot 20.00 daarna zzzzzzz. Ik durf te wedden dat hij morgen om 06.00 weer wakker is. Met het achterzitje gaat beter dan voorop. Als ik wil afstappen kom ik anders klem tussen het voorzitje dus ik moest het er wel afhalen. Het is natuurlijk niet deb bedoeling dat we vallen omdat ik de kleine perse voorop wil hebben Balen dat je je ziekjes voelt. Ik voel me ook niet helemaal lekker, hoop dat het overwaait... @Anniek Ik begrijp je wel en wou dat ik iets kon zeggen waardoor je je beter voelt...