Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Zomaar; echt vervelend hoor. Sterkte ermee.

Jo; mooi kindje hoor!

Carolien; ik last van hormonen? IK HEB HELEMAAAAL GEEN LAST VAN HORMONEN hoe kom je erbij :-s
    Cimu; het is niet alleen het slapen hoor, maar echt alles is een gevecht op dit moment. Gisteren met een gillend kind onder m'n arm van de speeltuin naar huis gelopen. Ze heeft wel vaker buien maar de laatste 3 dagen is het echt even mis.

Net weer een babyshower gehad. Wel grappig weer. Iemand schreef al haar uitspraken op die ze deed tijdens het uitpakken van de cadeau's. Daarna werd dat voorgelezen als de dingen die ze zei tegen haar man tijdens de conceptie (oh wat schattig, doe die hier maar in etc...)
    M'n Hema kleertjes deden het goed.

Hier ook veel last van lichaam. Ik moet echt oppassen dat ik niet teveel zware dingen til. Had ik de eerste zwangerschap toch veel minder last van.

2. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    o ja op de helft vandaag!
    morgen weer even een foto maken. nu geen puf meer voor.

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Anniek: Tja haastige spoed is zelden goed, had er een beetje snel overheen gelezen :oops: Maar euh wat haar BMI is kan ik je niet vertellen sorry, dacht je nog wel zo goed geholpen te hebben ;)

Kaatjesmam: Deste meer waardeer je het als ze weer lief is ;)

Anniek, Lilly: Lekker aftellen! spannend hoor! Ben benieuwd wat jullie gaan krijgen :p

Zo ik ga even plat, is eigenlijk ZO zonde met dit mooie weer maar heb weer te veel gedaan en de steken in mijn linkerbil zijn niet mis.... En ben ook gewoon MOE :rolleyes: :)

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zomaar
    maakt niks joh, heb er heelrijk om gelachen ;)
    en idd aftellen... vind het echt mega spannend!
    en zomaar rustig aan hoor!

5. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Ah Zomaar, nu snap ik het, daarom doen die kids dat!
    Net was ze trouwens wel weer even een poepie hoor. Ze kan het nog...

Manlief heeft eindelijjk z'n zoon voelen schoppen. Kon ook niet missen...

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Grrr wie wil mijn peuterpuber een paar uurtjes lenen?
    mijn god, sinds zondag is hij bezig pff..

7. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Hier heel even snel een ego berichtje van mij. Ik ben vandaag naar de vk geweest, helaas was het vruchtje nog te klein om te zien of het goed zit. Het zit wel op de juiste plaats en het is dus zeker weten bevrucht maar het kan door mijn onregelmatige cyclus dus zijn dat ik minder ver zwanger ben en daar was ik al vanuit gegaan omdat toen ik een dag overtijd was ik had getest en ik toen negatief teste en na 11 dagen overtijd teste ik toen positief. Ik mag dus volgende week woensdag weer terug komen in de hoop dat ze dan iets ziet is het dan nog niet te zien dan maakt ze een afspraak bij de gyn (dat deed ze nu al om zeker te zijn dat we niet heel lang moesten wachten!) Dus voor mij hier nog even geen zekerheid! Nou meiden kom vanavond nog wel even loeren hier.

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @anniek, tis nog maar 3 nachtjes ;)

@veertje, sorry heb aan de mijne genoeg ;)

@carolien, balen dat ze je nog geen zekerheid kon geven :(

@all, bij de vk alles weer ok.

9. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Zo hier ben ik weer, we hebben ff gegeten en dan nu kan ik ff op mijn gemak typen.

@Wenneke: En hoe was het bij de vk? Morgen heb je de echo, toch?
    Ik ben ook verschillend misselijk enzo.. dus de ene dag heb ik meer klachten dan de andere dag en ook dus welleens nergens last van. Bij mij hebben ze vandaag nog niet echt een twijfel weg kunnen nemen, dus ik moet afwachten hoop dat jij snel meer weet!

@Velobabe: in mijn fotoalbum van dit forum staan taarten die ik zelf heb gemaakt. Ik maak dus als hobby zelf taarten met marsepein enzo.. van verjaardagstaart, geboortetaarten, huwelijktaarten maar ook volwassenetaarten. Heb het nu op een laag pitje staan en neem zo af en toe eens een taart aan.
    Gaaf zeg een pakje van Nijntje in het limegroen, leuk hoor kopen!

@Jo: wat fijn dat het met jullie beeb allemaal goed ging. Knap kindje hoor zo op de 3de echo! Gaafffffffffffff

@Marlieke: Fijn dat het allemaal goed is gegaan bij de vk. lijkt mij ook een heel dubbel gevoel!

@Funny: en hoe gaat het nu met de voorweeën?

@Zomaar: en is het doorgezet bij je schoonzus? Wel leuk weer hoor al dat kleine spul! Hihi kan niet wachten hahaha

@Kaatjesmam: leuk zo'n babyshower! Heb jij meer vrienden die daar wonen uit nederland? Of zijn het chineese mensen? En alweer op de helft, gaat snel he!

@Veertje: zullen we ruilen? hahaha is ie nog steeds vervelend?

@All: bij mij word het ook een ziekenhuis bevalling, bij mijn dochtertje heb ik een fluxus gehad en dus bij een volgende mag je niet meer thuis bevallen. Baal daar wel van maar ja....... heb niks te vertellen he!

Nou het is hier dus nog even in onzekerheid maar probeer er het beste van te maken. Hoop gewoon dat het snel woensdag is en dat ik dan meer weet! Zo nu kindje in bad doen............ tot straks weerrrrrrrrrrr

10. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    oja heb mijn banner ffies aangepast naar mijn normale ongi datum. Denk dat dat namelijk meer klopt.

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    carolien hoop voor je dat je volgende week meer weet,

intake vk was goed ze kenne me nog hahah,maar zij was niet gekwalifiseerd om echo te kunne maken dus toch tot morge half 12 wachten.verder was alles goed.

12. veertje

veertje Fanatiek lid

@lilly, kinderachtig hoor, je ken die van mij er toch wel even bij hebben ;)

Hij is nu niet zo heel erg vervelend meer, ben lekker met hem buiten wezen voetballen en hebben net even snel voor 2 dagen boodschappen gedaan want mijn mannetje gaat 2 dagen weg voor zijn werk dus mocht het niet gaan met mijn bekken dan hebben we iig wat te eten :D

Vrijdag naar de fietsenmaker even een achterzitje voor Stijn halen (kinderbijslag is binnen :D) en er gelijk even oplaten zetten, neem mooi mijn vader mee want het zijn kennissen van hem kan hij mooi korting regelen :D

@carolien, goed dat er wel wat te zien was. Hopen maar dat je volgende week nog meer gaat zien..

Ik ben er uit voor de echo, ik wil hem maar manlief weet het nog niet, hij vind het wel leuk maar vind het zonde van het geld maar hij denkt er nog over na..

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    carolien
    wat vervelend dat je nu niets precies weet
    maar wat je wel weet is dat je zwanger bent! en das nog altied het belangrijkste {wat een schrale troost pff}

lilly
    stinker ;) 3dgn! pfuh! hahahaha
    nee meid cool! ben erg benieuwd
    gaan jjullie het iedereen vertellen of niet?

14. veertje

veertje Fanatiek lid

@wennek, spannend hoor, alvast heel erg veel plezier met je echo morgen..

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    dank je

16. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik vergeet gewoon het belangrijkste te vertellen, ik heb net de kleine voor het eerst gevoeld :D
    Ben helemaal gelukkig :D

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    oh geweldig geniet ervan

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    veertje
    geweldig! tja en wat is zonde geld, hier kun je al een geslachtsecho doen voor 25 euro
    ikke krijg een 3d met dvd en kost me 60 euro

19. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Zomaar
    Dat pakje hebben we dus gekocht ;)

@Kaatjesmam
    Gefeliciteerd met de 20 weken!

@Carolien
    Klein maar fijn.
    Enne ik denk aan een Nijntje verjaardagstaart.
    Heb je suggesties?

@Lilly
    Houden zo dan!

@Wenneke
    Veel plezier morgen.

@Veertje
    Leuk he om de kleine te voelen!

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    @carolien: jammer meid maar waarschijnlijk ben je dus gewoon korter zwanger.. dat verklaart dan ook weer het late testen!

@veertje: wauw super.. bijzondere moment he geniet er van

Deel Deze Pagina