@Anniek: autostoeltje.......... Wij WAREN ook heel enthousiast... Totdat ik 2 testresultaten zag van het stoeltje. (Betreft Recaro Monza); Consumentenbond: Veiligheid 48 van de 100 punten ANWB: Veiligheid op schaal zeer goed/goed/redelijk/net voldoende/slecht scoort het stoeltje redelijk.... En dat terwijl ik eigenlijk voor de Maxi Cosi Rodi XR ging: Consumentenbond: 70 van de 100 ANWB: goed Ik ga het stoeltje dus ruilen... dus bezint eert gij begint Veiligheid gaat bij ons toch voor comfort. Nog een voordeel is de pijs 8) Recaro Monza +/- 175 euro in de aanbieding Maxi Cosi Rodi XR +/- 120 euro in de aanbieding (nu bij ANWB zelfs maar 99)
Hier is er nu ook volop zon Net ff lekker in de tuin gezeten, nu ga ik Stijn zijn haar even knippen want dat word alweer veels te lang..
Goed gedaan veertje! de zon is mooi deze kant op gekomen. Hier nu dus ook heerlijk weer. Beetje jammer dat ik voor mijn man een folder moet regelen en dat loopt helemaal in het honderd, dus al mijn plannen om lekker met jonathan in de tuin te spelen zijn omgegooid en nu moet ik een paar ritjes heen en weer naar de copyshop rijden. @carolien; he wat balen dat het nog net ff te vroeg was! Maar wel fijn dat je meteen een week later weer mag! Let maar op dan ga je een prachtig kloppend hartje zien! @zomaar; getver wat verdrietig dat het dus toch niet goed was. Moeilijk he, je gunt ze zo iets anders! @kaatjesmam: wauw wat heb jij een slank lijntje! ik heb hier al wel een buikje, maar zo omringt door ,uch, extra voedingstoffen, dat het niet zo mooi is als bij die van jou! @kaatjesmam en veertje: hier sinds een paar dagen weer wat minder last van dat peuterpubergedrag.. maar wat kunnen ze het bloed onder je nagels vandaan halen he! Jonathan heeft hier wat nieuws; als ik zeg, kom we gaan (boodschappen, op visite, zwemmen etc) dan reageert hij nu steevast met: (bozig Nee......Tannie.....Blijft......Thuis. Wat moet je daar nou mee?
@djezelf, precies Stijn, als ik zeg dat we boodschappen gaan doen zegt hij, nee ikke boos Ik negeer het gewoon.. Gisteren ging hij op de grond in de gang liggen en riep ikke boos ikke slapen. Dus ik hem verteld dat hij best mocht gaan slapen maar dat de vloer niet zo lekker ligt. Hij nee ikke boos Tis echt niet te geloven. Van de week stond hij al halverwege de trap en riep ikke bed toe ikke boos.. Moet er nu dus goed opletten dat ik het traphekje dicht doe.. Moet zeggen dat hij vandaag ontzettend lief is, hopen maar dat dat ook zo is als hij zo wakker word..
Oh die vind ik ook wel leuk ja! hahaha nee jonathan zal niet snel zeggen dat hij naar zijn kamer gaat. Oh bedenk me net dat we straks krijgen dat ze zich gaan vast houden aan deurposten enzo omdat ze niet mee willen. Whahaha ga me daar vast spiegies op voor bereiden.
Lilly, de 1e tekenen waren de vorige keer bij mij persweeen... DJezelf, hier al 1 die zich overal aan vasthoudt omdat ie niet mee wil... Of nee zeggen...
O ja dat vast pakken is hier gelukkig nog niet ondekt Gewoon alles met zeep insmeren hebben we ze zo weer los.
Leuk om te lezen dat jullie hetzelfde meemaken Vaak moet ik er wel om lachen, maar aangezien dat opvoedkundig lang niet altijd het beste is, doe ik maar mijn best om mijn gezicht in de plooi te houden! Die uitspraken vind ik geweldig! Maar soms ook erg confronterend 8) Het is net alsof je een spiegel voorgehouden krijgt. Ik zeg altijd "nu ben ik boos, nu moet je echt goed luisteren" en dat wordt door onze huispapegaai vlekkeloos herhaald als hij boos is en ik niet luister. Lang leven de peuterpubertijd!
sorry kon niet eerder eerst bloedprikken,toen vriend ophalen toen echo die was goed over 2 weken terug,toen kwam erachter da 1brief niet had afgegeven dus weer opnieuw bloedprikken.vriend terug gebracht,toen naar masseur,erna niels opgehaalt kom thuis zit ie tot ze nek toe vol echt heb m op badkamer uitgekleed op de vloer alles zat vol pfffffff. nou hy weer schoon kom ik erachter dat helemaa geen vlees meer in huis heb zucht dus naar de winkel,en nu effe rustig zitte, was me wel weer een dag. maar het hartje klopte das belangrijkste.
Gelukkig dat het hartje klopte wenneke! ik reageer vanavond even op de rest maar was even benieuwd naar wenneke haar echo. Ga nu lekker eten, bah bah blll witte bonen in tomaten saus maar wel een heerlijk stukje vlees, hahaha
Carolien: niet echt weer voor witte bonen in tomatensaus idd Veertje: Jij hoeft thuis dus helemaal niets meer te zeggen... Hij weet zelf al wanneer hij "stout" is en wat de gevolgen zijn! Makkelijk hoor! Kaatjesmam: Mooi buikje hoor! Carla: Stel je voor dat de bbeb de volgende keer weer niet meewerkt Hier vandaag ook HEEEERLIJK het zonnetje, de meter stond echt op 20 graden 8) Was te mooi weer om thuis te blijven dus lekker wezen winkelen met mijn moeder, ben wel erg moe nu maar voldaan.... (wordt stiekem wel een beetje gek van de BI krijg soms echt moeite met lopen) verder trapt mijn kereltje er lekker op los! Heerlijk is dat toch!
Inderdaad cimu: het zijn echt kleine papagaaitjes! Je hoort meteen hoe je zelf praat als je het zat bent. Hihi hier lekker simpel macaronie gemaakt. Nadat ik de folder van mijn man eindelijk af had, toch nog heel lang in de tuin kunnen zitten. Ik een boekkie lezen en jonathan lekker spelen. Heb zelfs een kleurtje opgelopen. Heerlijk! @wenneke; fijn dat de echo weer goed was!
@Funny welke wagen heb je en welk plankje? @Carla Wat een rotnieuws, ik duim voor zijn job. @Marlieke Als het weer zo snel gaat blijf je toch gewoon thuis. Laat ze dan maar kletsen! @Funny POETSEN @Cimu Maar goed dat je die test zag! @Djezelf Puberen, nogal vermoeiend af en toe. @Zomaar Vertel, wat heb je gekocht? @Wenneke Ben blij voor je! Morgen de 20 weken echo, 08.45 spannend!
@velobabe, SPANNEND! Gelukkig hoef je niet lang te wachten @zomaar, hier begint het bekken ook op te spelen hoor.....het is nu bijna elke morgen raak. Gelukkig gaat t wel over maar het eerste uur is het steeds steken in mijn rechterbil/been BAH! @all, wat een GODDELIJK weertje zeg, Kids speelden in de tuin en ik lekker genieten En morgen wordt t gewoon nog mooier, joeheeeeeeee! De peuterpubertijd.....als ik het zo lees valt het hier erg mee moet ik zeggen. Af en toe komt ie in opstand, vooral als hij in de wagen moet en hij vind van niet, of als hij snoep wil maar het niet krijgt. MAar dat ik wel snel weer over.......Dus ik mag geloof ik niet klagen. Ga nu weer in ruststand want ik ben kapot
@kaatjesmam, zo zie je maar, haastig spoed is zelden goed Mooi buikie hoor! Ik vandaag mijn eerste opmerking te pakken: ZOOOOOOOOOOOO, die kleine van jou doet goed zijn/haar best (oftewel, wat een enorme buik heb jij ), dat word een lange zomer voor je......... Ik heb vriendelijke bedankt voor de opbeurende woorden...........
Morgen ga ik eens alles bijlezen en reageren. Druk in het nieuwe huis. Beetje te druk, want ik voel mijn buik wel dan, daarom blijf ik morgenochtend maar gewoon thuis, anders blijf ik bezig en dat moet ook weer niet. Ook naar de kinderarts weer met Robin voor controle (natuurlijk gaat het nu prima met haar, dus ik heb die puf amper hoeven te gebruiken). Ben benieuwd.
Lilly en zomaar.. bah BI. Kan er gelukkig niet over meepraten! Lilly, nog 2 nachtjes slapen en dan een geweldige datum voor mij om te bevallen, hahah! Velobabe, een Quinny - speedy. Het plankje weet ik even niet (zo'n 1 van 80,-). Af en toe nog wat kuren van Dylan mbt peuterpubertijd maar heb het ergste gehad denk ik... hij heeft nu andere dingen zoals in z'n broek plassen terwijl ik 3 x vraag of hij moet plassen omdat ik hem zie wiebelen (dan mag je niet boos worden maar ik kan het niet laten om dan ff streng toe te spreken hoor!). Gisteren vroeg hij in bad aan me waar de baby uitkwam.. tja wat vertel je dan een kind van 3. Dacht als ik het negeer dat hij er wel over op zou houden.. niet dus. Hij kwam zelf met de conclusie dat het m'n navel zou zijn, heb maar ja geknikt en op ander onderwerp overgegaan. Bijdehand! Vandaag toch nog heerlijk zonnetje gehad! dus lekker in de tuin aan de gang!
soory heb niet alles gelezen maar lilly/zomaar ik lig hier regelmatig te hiulen en ben eergisteren 2 keer bijna hard gevallen door dat )(!*(!)( bekken! pff het valt me heel zwaar! en als ik savonds in me bed lig kan ik niet eens meer van me rug afkomen en als ik moet plassen heb ik een probleem pff pff pff peuterpubertijd is echt egweldig hahaha ik moet me ook heel vaak verbijten en soms schiet ik echt in de lach hihi hier een drukke drukke dag gehad met vanalles en nog wat! ben nu ook gesloopt ben net gedouched en kyana loop hier nog rond {schaam!} ik neem haar zo mee naar boven maar ik kan niet nóg 2 keer de trap op en af... maar zwe zijn toen straks nog bij oma en opa geweest en daarna baddereen en dan schrik ik ineens hoe laat het is hihi andmiddag ook nog lekker gefietst! heerlijk! doet een mens goed dit weer nou ik ga me nest opzoeken onee nog 1 ding wat ik al de hele dag vergeet te melden john heeft gisteren de harstlag van het kleintje geteld en dit was steeds precies 38x per 15 sec dus 152 slagen per minuut! hebben we een keer of 3 geteld hihi is een jongens hartslag he! hahaha ben zzoooo benieuwd! nog 9 nachtjes slapen