Ff snel een kort berichtje aangezien we het weekend niet online zijn Stijn is nu overstuur beneden dus kan even niet op iedereen reageren dus spreek jullie allemaal na het weekend weer..
Meiden ik hou het ook even kort... ben te fanatiek in de tuin bezig geweest dus ben nu kapot! Zomaar, nog steeds veel harde buiken en voorween maar verder niks hoor! Zal je net zien.. ga ik het weekend bevallen kan ik het jullie niet eens laten weten! Veertje, wij ook door de fietsenmaker laten doen hoor Lilly, HAVE FUN en GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG morgen! Ben wel benieuwd hoor (zal het nu een meisje zijn?! ) Trusten allemaal en een fijn weekend!
@Cimu, sterkte met Thiago, hopelijk knapt hij snel op! @Velobabe, fijn dat de echo helemaal goed was, jij kunt gerust je weekend in. @Lilly, alvast gefeliciteerd! @Funny, benen bij elkaar houden dit weekend, daarna mag je gewoon bevallen ! @All, fijn weekend!
Fijn weekend allemaal! Lilly heel veel plezier en alvast gefeliciteerd! wij mogen 16 april op herhaling voor de pretecho! Tot na het weekend!
Lilly, alvast gefeliciteerd en veel plezier! Funny, niet stiekem bevallen dit weekend hoor! Je kan best wachten tot maandag... Velobabe, heel goed nieuws meid! Joepie! Veertje, een beetje van de schrik bekomen? Carla, hoe is het nu?
ik wil jullie nog allemaal even een fijn weekend wensen jessica fijne echo morgen, ik hoor het wel he! verder heb ik wel alles gelezen maar ben beetje moe en kyana is koortsig
Ai, de database verwijderd. Kan ik weer alles opnieuw instellen en zitten we met berichten van een week geleden. Ben erg moe, maar Robin zit vol energie. Wel super lekker weer zeg, hopelijk blijft het zo.
De berichten zijn weer weg. En ik nog wel een heel mooi verhaal getypt :^o Runner; gefeliciteerd!!!!!! Super en gezellig dat je hier ook mee kunt typen. Funny; man al verleid met die dikke buik van je? En nu lekker aan het bevallen???? Verder weet ik het niet meer. Gisteren inderdaad druk dagje. Tentamen was pittig, maar hopelijk wel gehaald. Echo was goed. Precies op schema. Geleerd dat gynaecologen onderlingen roepen dat een baby die te vroeg wordt geboren er makkelijk "uitvalt". Ik zei dat ik het daar toch niet mee eens was (Karlijn was 10 dagen te vroeg). Daarna geshopt. Hele leuke dingen gezen bij een paar hippe kinderwinkels, maar ik kan me er toch echt niet toe zetten om 30-40 euro voor een t-shirtje te betalen. Dus uiteindelijk dingen gekocht bij de H&M en Marks en spencer. Ook nog het gebruikelijk broodmeel en andere dingen die we in China niet kunnen kopen. Dus behoorlijk lopen sjouwen door HK. Helemaal gesloopt aan het einde van de dag. Nu ook nog, maar even geen studie dus dat is wel lekker. De volgende is wel snel alweer (15 juni, en daarvoor nog 3 weken op vakantie naar NL) dus moet wel weer snel aan de bak. Vanmorgen bij een timmerman een kledingkast voor de babykamer besteld ik zelf had ontworpen en getekend. Ben heel benieuwd wat het gaat worden. Hij bestaat uit 3 delen (2 met deur en 1 met planken) zodat we ze ook nog anders kunnen neerzetten als we weer ergens anders wonen.
Marlieke: HAPPY BIRTHDAY! maak er een leuke dag van! Funny: Enne al aan het bevallen? Kaatjesmam: Eventjes rust dus! Fijn dat alles goed is gegeaan. Marieke: Noah die slaapt meestal nog maar tot 7 uur maximaal.... vanmorgen was het weer een vroegertje, meneertje had er om 06.00 eigenlijk al geen zin meer in Dus eigenlijk is het slapen hetzelfde gebleven alleen is de klok verzet (thank god!) Verder weet ik het niet meer (had gisteren nog wel gelezen maar niet meer gereageerd en nu zijn die berichtjes allemaal weg ) maar heb begrepen dat alles weer "vanzelf" terugkomt, dus hoop ook de avatar en zo....
Hmmmm zie wel dat ik weer opnieuw kan stemmen wat ik van de site vindt misschien dat ik mijn menig dan toch maar even bijstel
Wat irritant, alles weg!!!! Kaatjesmam, duurt het nu 6 wk voordat je uitslag van je tentamen krijgt? Is Karlijn eigenlijk wel in NL geboren? Zomaar, nee hoor... geen tekenen . Dylan was vanmorgen om 04.30 uur wakker en kon niet meer in slaap komen.. #-o . Hij viel om 06.00 uur in slaap en was om 07.30 uur weer wakker! Nu een beetje jammerig. We gaan zo eerst zwemmen (hopelijk de laatste keer) ! Heb zelf wel aardig geslapen maar voel me nog steeds niet echt top. Beetje misselijk en buikpijn. Ga toch op deze mooie dag niet bevallen hoor! Marlieke, GEFELICITEERD met je verjaardag! Wat een heerlijk zonnetje!
Grmpf..... potver, alles weg. Hoe moet ik noy teruglezen?? @Mychat & Runner: Welkom en van harte. @Marlieke: Van harte met je verjaardag. @Funny: He nog niets.... Spannend! Ik heb vandaag wat spierpijn. Dus maar rustig aan en van het weer genieten. Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik was inderdaad in onze grote vent zijn kamer ook aan het tekenen. Zo is het geworden: Ook ben ik uiteraard bezig met de voorbereidingen. Wieg staat alweer bijna in elkaar. Viel een beetje tegen, had geen standaard maat matras maar ik heb er gisteren een op maat gemaakt. Iemand vroeg ook om de meubels geloof ik. Wij waren gewoon veeeeeeeeel te laat met het bestellen ervan. (Pas afgelopen weekend) Met 8 weken levertermijn is dat dus te laat. Hoe is het met iedereen verder?
WHAAA!! Runner!!!! Wat gaaf! Eindelijk!! Gefeliciteerd!! Oi, Funny, nog niet bevallen?? :-k Sorry, ik laat ook weer eens wat van me horen.. Heb gisteren wel de beeb voor het eerst aan de buitenkant voelen schoppen!! Hoe is het met jullie dan??