Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Goedemorgen dames!

Ik zit hier lekker aan het ontbijt met 2 peutertjes :D
    Kindje nummer 3 komt straks en vanmiddag ga ik pizza's maken met 'mijn' andere twee kids. Al met al een druk daggie dus maar wel leuk. Kan er nu al naar uit kijken dat ik vanavond moe maar voldaan op de bank plof 8) :) KAn mijn weekend beginnen en daarna de laatste week voor de intake bij de vk ;)

Jullie merken het, heb eigenlijk niks te melden dus klets ik maar wat raak :) :) :)

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Kaatjesmam: OOooh daar heb ik ook zo'n erge last van, als ik 2 trappen op gelopen ben sta ik te hijgen als een paard, had ik bij Noah ook heel erg. Enne hier in Nl kun je idd gewoon nog "alles" als je net zwanger bent, niemand die dan al gaat krom staat voor je 8)

Gelukkig heb ik (nog) geen last van snoepen, bij Noah at ik ook veel gezonde dingen en nu weer... Heb wel vanaf gisteren avond al zin in een cheeseburger :) Roze koeken Bah... die heb ik toen ik klein was zoveel gegeten dat ik ze nu al jaren niet meer lust :)

Heb net al lekker een stukje gewandeld met Noah, de eendjes zaten dit keer in het gras ipv in de vijver, gaat mijn domme hond er gewoon tussen staan en ook schooien om brood, de eendjes vonden het nog prima ook :)

3. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    oh ja een cheeseburger! en patatjes.....mmmmmmm
    het is dat de mcdonalds net even te ver is.....

leuke hond heb je!

4. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Oh nee, ik lust momenteel helemaal niks. Word al misselijk bij het idee te moeten eten.

De soap meng ik mij maar niet in.
    Sommige mensen negeer ik liever omdat ik anders dingen ga zeggen die wat te bot overkomen.
    Ik kan niet in andermans hoofd kijken, maar na twee maanden proberen al helemaal gestresst? Tja... misschien een idee om dan eens goed na te denken of je wel goed bezig bent.
    Oh nee, ik zou er niks over zeggen. :oops:

En... ik heb 5 februari een echo! (en 6 februari gaan we op vakantie).
    Maar ik vind het doodeng. Wat word je onzeker van een MK zeg...

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nouhou nu ben ik boos hoor!
    waarom heeft iedereen eerder als ik een echo! ik pas 12 februari...
    ik ga ff boos zitten doen hoor ;)

KNuf
    arme jij, helemaal niks eten wordt je ook slap van

ik heb met eten wel steeds honger, maar niet in 1 bepaald iets....
    ben wel savonds kapot moe en slaap als een blok maar smorgens kan ik niet uitslapen! dan ben ik voor 9 uur wakker en val ik niet meer in slaap... naja ik neem het voor lief! ik vind het prima

dadelijk ga ik op bezoek bij een forumdinnetje, op kraambezoek. komen er nog meer heb mega zin

6. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @knuf: wat fijn dat je 5/2 een echo hebt, en daarna lekker op vakantie heerlijk! Ik begrijp dat je onzeker bent, maar het komt helemaal goed. Lekker genieten van je zwangerschap

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Vanmorgen naar de VK geweest en alles was oke!
    Heb het hartje gehoord! Zo mooi! Kyra vond het ook geweldig en riep steeds: nog een keer baby luisteren!

24 februari mogen we voor de 20 weken echo!

8. veertje

veertje Fanatiek lid

Hoi Hoi,

De zwangerschapskwaaltjes beginnen hier langszaam te komen.
    Heb ontzettend gevoelige borsten en de misselijkheid keert steeds vragen terug.
    Liep vanmorgen de zolder trap af al kokhalsend, gelukkig kwam er niks uit. Heb dit bij Stijn helemaal niet gehad.
    Ben nu kotsmisselijk en moet nog naar de winkel brood halen maar zie er zo tegen op.

9. veertje

veertje Fanatiek lid

@carla, goed om te horen dat alles goed is :D

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    veertje balen dat je zo misselijk bent.......

11. veertje

veertje Fanatiek lid

Heb het er voor over :D

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja dat is zo! Doen het allemaal voor een goed doel he!

13. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Veertje; ik had precies hetzelfde: eerste helemaal geen klachten (jongetje), nu stikt het van de klachten... zullen we een meisje krijgen? Hahaha

@Tascha en alle andere met pijnklachten... ik snap dat je het ervoor over hebt, maar het blijft balen! Zeker als er niets tegen helpt... Misschien alternatieve geneeswijze? Het stikt toch van de vrouwen met bekkenklachten, zou je toch bijna verwachten dat er al iets 'tegen' is.

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    sjo druk ochtendje achter de rug......

@zomaar, malle hond ;) Ik snoep geluikkig ook niet veel maar heb wel meer trek, zolang ik op tijd iets eet (ontbijt, fruit, opkikker, extra broodje) gaat t goed en heb ik niet veel behoefte aan snoep gelukkig.

@veertje, en he tis een goed teken moet je maar denken ;) (desalnietemin kan het af en toe toch flink vervelend zijn :( )

@carla, wat heerlijk!

@anniek, ik weet niet of ik mijn echo eerder heb dan jij hoor. Hier doen ze eerst een intake en dan hoor je wanneer je je echo krijgt :( Dus ik kom bij je zitten boos zijn :evil:

15. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    kom allemaal gezellig naar Hong Kong. Dan krijg je pillen tegen de misselijkheid en om de haverklap een echo. Gaan we tegen de tijd dat we moeten bevallen gezellig een huisje huren en wachten tot het zover is.

De pillen werken trouwens niet als je pannenkoeken bakt en eet. Ja ik weet het .....heeeel dom.

16. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Dag kletskousen.

Ik heb met vlagen last van extreme vreetbuien, gistermiddag had ik ineens zin in chips en at gewoon om 16.00 uur een zak leeg, en dan het gek vinden dat je om half 6 geen honger hebt. :)

Voor alle misselijke dames, sterkte gewenst in de komende weken!

@tascha, meid 1 ding: Werken.......gewoon uit den boze, zet dat maar gauw uit je hoofd want je moet nu echt aan jezelf denken, ik kan me voorstellen dat je graag wilt maar echt mijn schoonzus heeft ook hele erge BI gehad en heeft de helft van haar zwangerschap(pen) bijna plat gelegen maar het is maar goed dat ze dat gedaan heeft want anders zat ze nu in een rolstoel, ik wil je niet bang maken, absoluut niet, maar wees zuinig op je lichaam, ga zoveel mogelijk liggen!
    Mijn schoonzus is onder behandeling geweest van het spine en join centrum in Rotterdam, wie weet kun je daar wat info opvragen?
    Veel sterkte meid!

Hebben jullie ook een beetje het voorjaarsgevoel? Ik hoor de volgeltjes fluiten en het zonnetje schijnt, heerlijk, krijg helemaal de voorjaarskriebels :D

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Goedemiddag allemaal,

@Kaatjesmam, ik zou het denk ik dood eng vinden om alles achter te laten en ergens anders te gaan wonen. Ik vind het echt knap als mensen gewoon doen, wat hun gevoel zegt. Dus petje af voor je. En ja in Nederland zijn mensen niet zo moeilijk. Je bent zwanger niet ziek, dus niet zeuren en gewoon doorgaan.

Is er een soap? Ohoh.

@Zomaar, gekke hond heb jij en die eendjes zijn nog veel gekker :)

@Knuf, ik ga die soap toch maar eens lezen, ben benieuwd.
    En ik weet, je kan erg onzeker worden van een mk. Het is gewoon heel snel 5 februari en dan heb jij een hele mooie echo.

@Carla, wat fijn dat je bezoek aan de vk goed was. Ik mag maandag weer.

@Veertje, leuk he al die kwaaltjes. Heb je al geprobeerd om 's ochtend wat te eten voordat je op staat, dan kan helpen. En als je erg misselijk bent, wil cola ook wel eens helpen. Daar ga je namelijk van boeren en dat wil wel eens opluchten.

@Kaatjesmama, zou wel gezellig zijn allemaal naar jou toe, maar als ik ga bevallen, dan moeten jullie nog wel even en ben ik alweer aan het werk, dus dat gaat voor mij niet werken helaas :cry:

@Patje, spine en joine centrum ik ga het even opzoeken, ik woon in Rotterdam, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik ga eens even kijken wat dat is. En dat werken, ja ik weet dat dat zo goed als afgelopen is. Ik vind het alleen erg moeilijk om toe te geven dat mijn lijf het heeft opgegeven. Daar baal ik gewoon enorm van en dat moet ik even laten zakken en dan komt het wel goed.

Ik mag morgen om 14.00 uur alweer naar die andere fysio. dus das lekker snel, ben ik wel heel blij mee.

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @kaatjesmam, foei, pannekoeken bakken dat is vragen om problemen :rolleyes:
    Met z'n allen in een huis in HK klinkt erg aanlokkelijk :)

@veertje, het ligt heel erg aan het soort probleem hoor dat je hebt met je bekken. Vroeger was het devies idd liggen, liggen, liggen maar daar zijn ze behoorlijk van teruggekomen. ZEKER je moet het kalm aan doen maar hoe minder je doet, hoe meer de boel verslapt. Ik kreeg JUIST last als ik de teveel lag. Maar ook als ik te veel liep of fietste. Het gaat om doseren en daarnaast is het per persoon ook weer anders denk ik.

Een hele zak chips 's middags :) :)

En zeker, hier ook de lente al in mijn bol hoor :)

ik moet gauw kindjes in bed leggen!

19. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @lilly, het is idd per persoon erg verschillend, en we krijgen toch niet zoveel kans om altijd te gaan liggen als we willen, want er lopen natuurlijk al muiters rond.

@tascha, wat fijn dat je daar al zo snel terecht kan, ben benieuwd of zij jou wel nog kunnen helpen en adners echt ff informeren naar het S&P.
    Dat S&P centrum is echt mega goed, maar volgens mij moet je wel een verwijzing hebben, maar je kan er altijd naar informeren.

Ik moet weer aan het werk dames!

20. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam

Deel Deze Pagina